Ροή Ειδήσεων

Εμπιστοσύνη καταναλωτών στους αγρότες

Οι αγρότες είναι η πιο αξιόπιστη ομάδα στον τομέα των τροφίμων σε αντίθεση με τις κυβερνήσεις και τη βιομηχανία, κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19, καταγράφει η έκθεση Food Trust του European Institute of Innovation and Technology (EIT).
Μια μελέτη 20.000 καταναλωτών σε 18 ευρωπαϊκές χώρες αποκαλύπτει ότι η εμπιστοσύνη στον τομέα των τροφίμων έχει αυξηθεί κατά τη διάρκεια του 2020, ωστόσο η πλειοψηφία των καταναλωτών δεν θεωρεί ότι ο τομέας λειτουργεί προς το δημόσιο συμφέρον.
Η έκθεση EIT Food Trust ερεύνησε 19.800 καταναλωτές από 18 ευρωπαϊκές χώρες για τη μέτρηση της εμπιστοσύνης στο σύστημα τροφίμων και της εμπιστοσύνης στα τρόφιμα. Η μελέτη διεξήχθη από μια κοινοπραξία πανευρωπαϊκών ακαδημαϊκών εταίρων, όπως το Πανεπιστήμιο του Reading, το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Πληροφοριών Τροφίμων (EUFIC), το Πανεπιστήμιο Aarhus , το KU Leuven και το Πανεπιστήμιο της Βαρσοβίας.
Η έκθεση δείχνει ότι η εμπιστοσύνη των καταναλωτών σε όλα τα μέρη του τομέα των τροφίμων έχει αυξηθεί, και με αυτήν την εμπιστοσύνη που έχουν στα τρόφιμα, με συνολικές αυξήσεις μεταξύ 3% και 8%.
Από όλους τους παράγοντες στον τομέα των τροφίμων, οι αγρότες κερδίζουν την εμπιστοσύνη των πολιτών, με το 67% των ευρωπαίων καταναλωτών να αναφέρουν ότι εμπιστεύονται τους αγρότες σε σύγκριση με μόλις 13% που δεν το κάνουν.
Ωστόσο, η εμπιστοσύνη τόσο στις κυβερνητικές υπηρεσίες όσο και στη βιομηχανία τροφίμων παραμένει κάτω από τους μισούς στο 47% και 46% αντίστοιχα. δηλώνοντας ότι εμπιστεύονται αυτές τις ομάδες. Παράλληλα υπάρχει αντίστοιχη δυσπιστία των καταναλωτών στο 29% και 26%.
Στην έκθεση καταγράφεται ότι οι απαιτήσεις των καταναλωτών για την υγεία και τη βιωσιμότητα δεν ικανοποιούνται από τη βιομηχανία.
Όσον αφορά την εμπιστοσύνη στα ίδια τα τρόφιμα, οι καταναλωτές πιστεύουν ότι η ασφάλεια των τροφίμων, συνολικά, έχει βελτιωθεί, με αύξηση 8% από το 2018 σε όσους συμφωνούν ότι τα τρόφιμα είναι γενικά ασφαλή, σε ποσοστό 55%. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, αυτό αυξάνεται στο 74%.
Τέλος μόνο το 30% των καταναλωτών είναι πεπεισμένοι ότι τα προϊόντα διατροφής γενικά παράγονται με βιώσιμο τρόπο – που σημαίνει φιλικό προς το περιβάλλον, αποδοτικό στους πόρους και ηθικά υπεύθυνο, σε σύγκριση με το 42% που τα θεωρούν μη βιώσιμα.

Σχετικά άρθρα

Ξεκινήστε να γράφετε τον όρο αναζήτηση επάνω και πατήστε enter για Αναζήτηση. Πατήστε ESC για ακύρωση.

Επιστροφή επάνω
Αρέσει σε %d bloggers:

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο