Οι Έλληνες καταναλωτές δεν διαχωρίζονται πλέον σε «e-shoppers» και πελάτες φυσικών καταστημάτων: ένας είναι ο «shopper», ο πελάτης, και περιμένει από τους οργανισμούς του λιανεμπορίου μια άρτια, ομαλή, ποιοτική και ευχάριστη εμπειρία, όποιο κι αν είναι το σημείο επαφής μαζί του.
Τα παραπάνω καταγράφει πανελλαδική έρευνα της Focus Bari, με τίτλο «Τα 7 top must-know insights για το σύγχρονο λιανεμπόριο».
Σύμφωνα με την έρευνα που παρουσίασε, μεταξύ άλλων, η Ξένια Κούρτογλου της Focus Bari, το κάθε κανάλι έχει τα δικά του πλεονεκτήματα, με το online να υπερέχει σε τιμές/προσφορές, εξοικονόμηση χρόνου, ποικιλία εναλλακτικών, ενώ τα φυσικά καταστήματα προσφέρουν πολύ καλό έλεγχο («χειροπιαστό») του προϊόντος, άμεση παραλαβή και την πολύτιμη ανθρώπινη υποστήριξη και επαφή.
Οι «Ψηφιακοί Έλληνες» έχουν θέσει αυστηρά κριτήρια για την επιλογή ενός e-shop τα οποία σχετίζονται με την ασφάλεια, τη λειτουργικότητα αλλά και την εξυπηρέτηση της πλατφόρμας όπως και συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και υπηρεσίες που θα κάνουν το «αγοραστικό τους ταξίδι» πιο εύκολο και γρήγορο.
Ολόκληρη η Έρευνα της Focus Bari: