[χρόνος ανάγνωσης 32 δευτερόλεπτα]
Σε σταδιακή αναπτυξιακή πορεία είναι η οινική κουλτούρα της Ταϊλάνδης, τα τελευταία χρόνια, αναφέρεται στην έρευνα αγοράς του Γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων, της Ελληνικής Πρεσβείας στην Ταϊλάνδη.
Η κατανάλωση οίνου εντάσσεται όλο και περισσότερο στις κοινωνικές συνήθειες των Ταϊλανδών ως σημάδι υψηλής κοινωνικής θέσης.
Οι τάσεις αυτές δημιουργούν ευκαιρίες για ξένους παραγωγούς σε όλο το φάσμα της αγοράς από κρασιά της χαμηλότερης αξίας έως κρασιά υψηλής ποιότητας. Ήδη λειτουργού καταστήματα εξειδικευμένα στην πώληση οίνου, με αύξηση των πωλήσεων σε συνδυασμό της αύξησης δυτικών καταστημάτων και με τον τουριστικό τομέα.
Ολόκληρη η έρευνα αγοράς για τον κλάδο του κρασιού στην Ταϋλάνδη:




