[χρόνος ανάγνωσης 32 δευτερόλεπτα]
Σε σταδιακή αναπτυξιακή πορεία είναι η οινική κουλτούρα της Ταϊλάνδης, τα τελευταία χρόνια, αναφέρεται στην έρευνα αγοράς του Γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων, της Ελληνικής Πρεσβείας στην Ταϊλάνδη.
Η κατανάλωση οίνου εντάσσεται όλο και περισσότερο στις κοινωνικές συνήθειες των Ταϊλανδών ως σημάδι υψηλής κοινωνικής θέσης.
Οι τάσεις αυτές δημιουργούν ευκαιρίες για ξένους παραγωγούς σε όλο το φάσμα της αγοράς από κρασιά της χαμηλότερης αξίας έως κρασιά υψηλής ποιότητας. Ήδη λειτουργού καταστήματα εξειδικευμένα στην πώληση οίνου, με αύξηση των πωλήσεων σε συνδυασμό της αύξησης δυτικών καταστημάτων και με τον τουριστικό τομέα.
Σημειώνεται ότι η εύρεση ενός αξιόπιστου εισαγωγέα οίνου ως τοπικού εταίρου έχει μεγάλη σημασία κατά την είσοδο στην ταϋλανδική αγορά οίνου και λόγω των διαφορών πολιτιστικών και νομικών περιορισμών ως προς την πώληση, την διαφήμιση και την κατανάλωση αλκοόλ.
Ολόκληρη η έρευνα αγοράς για τον κλάδο του κρασιού στην Ταϋλάνδη: