Ενίσχυση χειμερινού τουρισμού Κρήτης

[χρόνος ανάγνωσης 2 λεπτά και 5 δευτ.]

Με στόχο τη διαμόρφωση ελκυστικών πακέτων χειμερινού τουρισμού και την ενίσχυση της ελκυστικότητας της Κρήτης ως προορισμού για τους κατοίκους της Βόρειας Ελλάδας κατά τους χειμερινούς μήνες, πραγματοποιήθηκε πρόσφατα διήμερη επίσκεψη εξοικείωσης (familiarization trip) στο Ηράκλειο και τα Χανιά. Η πρωτοβουλία ανήκει στην AEGEAN, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κρήτης, και περιλάμβανε τη συμμετοχή κορυφαίων ταξιδιωτικών πρακτόρων από τη Βόρεια Ελλάδα. 
Προώθηση εγχώριου τουρισμού
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, οι επαγγελματίες του τουρισμού συναντήθηκαν με ξενοδόχους που λειτουργούν καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, καθώς και με τοπικούς φορείς. Στις περισσότερες από 500 στοχευμένες συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν, συζητήθηκαν δυνατότητες ανάπτυξης ειδικών ομαδικών κρατήσεων, όπως θρησκευτικός τουρισμός, σχολικές εκδρομές και συνέδρια. Παράλληλα, εξετάστηκαν συνέργειες για την προώθηση της Κρήτης ως χειμερινού προορισμού, με έμφαση στη διατήρηση ζωντανής και ποιοτικής εμπειρίας, τη διαθεσιμότητα καταλυμάτων και την ενίσχυση της αεροπορικής συνδεσιμότητας.
Αυθεντικές εμπειρίες και τοπική κουλτούρα 
Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν την ιστορία και τον πολιτισμό του νησιού, να συμμετάσχουν σε μοναδικές δραστηριότητες όπως γευσιγνωσία ελαιολάδου και βιώσιμες καλλιέργειες, καθώς και να δοκιμάσουν την αυθεντική κρητική κουζίνα μέσα από την εμπειρία «από το αγρόκτημα στο τραπέζι».   
Δηλώσεις από τους διοργανωτές 
Ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Κυριάκος Κώτσογλου, υπογράμμισε
τη σημασία της δράσης, σημειώνοντας ότι οι αυξημένες αφίξεις του Οκτωβρίου αναδεικνύουν την ευκαιρία και την ανάγκη μείωσης της εποχικότητας. «Κατά το μήνα Οκτώβριο οι διεθνείς αφίξεις στο Αεροδρόμιο του Ηρακλείου αυξήθηκαν πάνω από 10% σε σχέση με το 2023, το ίδιο και οι αφίξεις εσωτερικού. Η τάση για την μείωση της εποχικότητας και τον 12μηνο τουρισμό στην Κρήτη είναι πλέον κάτι παραπάνω από μια ευκαιρία, είναι χρέος μας. Παρότι η Περιφέρεια Κρήτης ενισχύει κάθε παρόμοια ενέργεια με συνέπεια, η συνεργασία με την AEGEAN ήταν μια υπέροχη έκφανση της Συνεργατικής Κρήτης, μια αρχή που καλούμαστε να συνεχίσουμε εντός και εκτός συνόρων με τον εθνικό μας αερομεταφορέα για την Κρήτη, Παντού!». 
          Από την πλευρά της AEGEAN, η κα Ειρήνη Σιδηροπούλου Περιφερειακή Διευθύντρια Πωλήσεων Βορείου Ελλάδας, Ιονίων νήσων και Βαλκανίων και ο κ. Πάρις Επιτροπάκης Περιφερειακός Διευθυντής Πωλήσεων Νοτίου  Ελλάδας, Δωδεκανήσων και νησιών του Αιγαίου τόνισαν ότι η εταιρεία συνεχίζει να εργάζεται για την καθιέρωση της Ελλάδας ως προορισμού όλο το χρόνο, ενισχύοντας τις συνεργασίες που διασφαλίζουν τη βιωσιμότητα του τουριστικού προϊόντος και τη διαφοροποίηση των εμπειριών για κάθε εποχή. «Η AEGEAN, 25 χρόνια τώρα, πρωτοστατεί στην προσπάθεια που πραγματοποιείται να καθιερωθεί η χώρα μας ως ελκυστικός προορισμός καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Η αξιοποίηση συνεργιών για την τόνωση της εγχώριας τουριστικής κίνησης και της επισκεψιμότητας των προορισμών που διαθέτουν υποδομές αλλά και ένα ποιοτικό προϊόν και κατά τους χειμερινούς μήνες, όπως η Κρήτη, αποτελούν προϋπόθεση για τη διατήρηση της βιωσιμότητας του τουριστικού προϊόντος και τη διαφύλαξη μιας ποιοτικής και διαφοροποιημένης εμπειρίας όλο το χρόνο. Κοινός στόχος όλων μας, είναι η μεταφορά όσο το δυνατόν περισσότερων επιβατών εσωτερικού και εξωτερικού, η διατήρηση περισσότερων δρομολογίων, και για τη χειμερινή περίοδο, αλλά και γιατί όχι η δημιουργία προϋποθέσεων ακόμα και για νέες συνδέσεις.»
Συνεργασίες που ξεχώρισαν   
Η δράση πραγματοποιήθηκε με τη συνεργασία των Ενώσεων Ξενοδόχων Ηρακλείου και Χανίων, του Συνδέσμου Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων Κρήτης (ACCTA), του Σωματείου Επαγγελματιών Ξεναγών Κρήτης και των ξενοδοχείων Capsis Astoria Heraklion και Chania Flair Boutique Hotel, ενώ σημαντική ήταν η συμβολή του Βοτανικού Κήπου Χανίων.   
          Η πρωτοβουλία αυτή ενισχύει τη δυναμική της Κρήτης ως πολυδιάστατου τουριστικού προορισμού, με δυνατότητες για ταξίδια καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, και αναδεικνύει τη σημασία της συνεργασίας για την τόνωση του εγχώριου τουρισμού. 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Σχετικά άρθρα

Ξεκινήστε να γράφετε τον όρο αναζήτηση επάνω και πατήστε enter για Αναζήτηση. Πατήστε ESC για ακύρωση.

Επιστροφή επάνω