Το εγχειρίδιο «Επιχείρηση και Μάνατζμεντ» σε επιμέλεια του καθηγητή Κωνσταντίνου Ζοπουνίδη, κυκλοφορεί από τις εκδόσεις ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ.
Το παρόν εγχειρίδιο αποσκοπεί στην παρουσίαση των βασικών εννοιών και λειτουργιών της επιχείρησης και του τρόπου διοίκησής της.
Αρχικά, αναφέρονται οι 100 βασικές λέξεις για μια επιχείρηση και οι 100 για το μάνατζμεντ. Στη συνέχεια αναπτύσονται σύγχρονες έννοιες για την επιχείρηση όπως, ο νέος ρόλος της, η νέα ασφαλής αξία, η ηθική και τα συναισθήματα που στοχεύουν σε νέες μορφές δεξιοτήτων και επιδόσεων. Το μάνατζμεντ και αυτό αναπτύσσεται με γρήγορους ρυθμούς και ενσωματώνει στα κλασικά του εργαλεία έννοιες από τις νευροεπιστήμες, την τεχνητή νοημοσύνη, τα big data, κ.α. Ο συνδυασμός όλων των παραπάνω οδηγεί σε νέα επιχειρηματικά μοντέλα τα οποία μπορούν να καθοδηγήσουν τις επιχειρήσεις κάτω από δύσκολες συνθήκες όπως αυτή μιας πανδημίας.
Το εγχειρίδιο απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές που ασχολούνται με τις επιστήμες του μάνατζμεντ, αλλά και σε στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών.
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Ο Καθηγητής Κωνσταντίνος Ζοπουνίδης είναι Ακαδημαϊκός και Αναπληρωτής Κοσμήτορας της Σχολής Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης. Είναι επίσης Διευθυντής των Εργαστηρίων Συστημάτων Χρηματοοικονομικής Διοίκησης, Ανάλυσης Δεδομένων και Πρόβλεψης του ίδιου Πολυτεχνείου και, από το 2012, Distinguished Research Professor στο Audencia Business School (Γαλλία). Στα πλαίσια της ερευνητικής του δραστηριότητας του έχουν απονεμηθεί πολλές διεθνείς τιμητικές διακρίσεις. Το 2018, το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης τον ανακήρυξε Επίτιμο Διδάκτορα για το έργο του στην Πολυκριτήρια Ανάλυση και τις Χρηματοοικονομικές Αποφάσεις. Έχει πλούσιο συγγραφικό έργο, το οποίο περιλαμβάνει 95 βιβλία που έχουν εκδοθεί από ελληνικούς και διεθνείς εκδοτικούς οίκους και περισσότερες από 500 επιστημονικές εργασίες σε διεθνή έγκυρα περιοδικά, στους τομείς της επιχειρησιακής έρευνας, της διαχείρισης χρηματοοικονομικών κινδύνων, της πολυκριτήριας ανάλυσης και του χρηματοοικονομικού μάνατζμεντ –τομείς στους οποίους επικεντρώνονται τα βασικά ερευνητικά του ενδιαφέροντα.