Την καινοτόμο υπηρεσία Helpdesk για την αξιοποίηση ευρωπαϊκών και εθνικών προγραμμάτων χρηματοδότησης του κλάδου παρουσίασε την Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2022, το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδας (ΞΕΕ). Η νέα υπηρεσία υλοποιήθηκε με τη συνεργασία της Ernst & Young και είναι προσβάσιμη απ’ όλα τα μέλη του ΞΕΕ.
Υπογραμμίζεται ότι η υπηρεσία Helpdesk λειτουργεί ως ηλεκτρονικός διαδραστικός οδηγός προγραμμάτων για τη χρηματοδότηση επενδύσεων ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Με την πρωτοβουλία αυτή, το ΞΕΕ έχει ως στόχο τα ελληνικά ξενοδοχεία και ειδικά οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις του κλάδου, να έχουν άμεση πρόσβαση σε ολοκληρωμένη και έγκυρη πληροφόρηση και να υποστηριχθούν μεθοδικά στην αναζήτηση των κατάλληλων χρηματοδοτικών εργαλείων για τα επενδυτικά πλάνα τους.
Μετά την παρουσίαση της υπηρεσίας Helpdesk, ο Πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας κ. Αλέξανδρος Βασιλικός προέβη στην ακόλουθη δήλωση:
«Κάθε χρηματοδοτική ευκαιρία έχει κρίσιμη σημασία για τις επενδύσεις που είναι αναγκαίες προκειμένου να πετύχουμε την οικονομική ανάκαμψη στη μεταπανδημική περίοδο. Αυτό ισχύει πολύ περισσότερο για την ελληνική φιλοξενία, η οποία μετά από μια δύσκολη συγκυρία θα πρέπει να κινηθεί γρήγορα προς ένα βιώσιμο αύριο ποιότητας και ανταγωνιστικότητας. Χαιρόμαστε ιδιαίτερα καθώς με τη νέα υπηρεσία Helpdesk που υλοποιήσαμε με τη συνεργασία της Ernst & Young, βοηθάμε με ένα καινοτόμο τρόπο τα μέλη μας να ανταποκριθούν με επιτυχία σε αυτή την πρόκληση, να μη χαθεί ούτε ένα ευρώ από τους διαθέσιμους πόρους και να μη μείνει κανένας πίσω».




