Κώδικας δεοντολογίας αξιολόγησης τουριστικών καταλυμάτων

[χρόνος ανάγνωσης 41 δευτερόλεπτα]

Στη δημοσιότητα δόθηκε ο «κώδικα δεοντολογίας για τις διαδικτυακές βαθμολογήσεις και αξιολογήσεις τουριστικών καταλυμάτων» της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Σύμφωνα με την ΕΕ, «με τις κατευθυντήριες γραμμές του, ο νέος κώδικας έχει ως στόχο να αυξήσει τη διαφάνεια και την αξιοπιστία των διαδικτυακών αξιολογήσεων για τους καταναλωτές και τις επιχειρήσεις στον τομέα του τουρισμού. Η πρωτοβουλία θα συμβάλει ώστε να ξεχωρίζουν οι αυθεντικές αξιολογήσεις από επισκέπτες που έχουν διανυκτερεύσει και βιώσει κάποιο μέρος από τις κριτικές αξιολογητών που δεν έχουν ανάλογη εμπειρία, παρέχοντας στους τουρίστες που επιθυμούν να κάνουν κρατήσεις για τις διακοπές τους καλύτερη πληροφόρηση.»

Ο Απόστολος Τζιτζικώστας, Επίτροπος Βιώσιμων Μεταφορών και Τουρισμού, δήλωσε σχετικά: «Η αξιοπιστία των διαδικτυακών αξιολογήσεων είναι αναγκαία για την εμπιστοσύνη του κοινού στον τουρισμό. Με τον νέο κώδικα δεοντολογίας ανεβάζουμε τον πήχη σε ολόκληρη την Ευρώπη, διασφαλίζοντας ότι μόνο οι πραγματικοί επισκέπτες μπορούν να αφήνουν αξιολογήσεις. Αυτό σημαίνει σαφέστερη, δικαιότερη, πιο έγκυρη πληροφόρηση για όλους και όλες, με διαφάνεια και αξιοπιστία. Είναι κέρδος για τους ταξιδιώτες, κέρδος για τους παρόχους τουριστικών καταλυμάτων, και ένα καθοριστικό βήμα προς έναν πιο ανθεκτικό τουριστικό τομέα.»

Διαβάστε ολόκληρο τον κώδικα δεοντολογίας:



Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Σχετικά άρθρα

Ξεκινήστε να γράφετε τον όρο αναζήτηση επάνω και πατήστε enter για Αναζήτηση. Πατήστε ESC για ακύρωση.

Επιστροφή επάνω