[χρόνος ανάγνωσης 1 λεπτό]
Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού (UNWTO) θέλοντας να σηματοδοτήσει την είσοδό του σε μια νέα εποχή, άλλαξε όνομα και εμπορικό σήμα σε «UN Tourism». Με αυτή τη νέα επωνυμία, ο Οργανισμός «επιβεβαιώνει το καθεστώς του ως η εξειδικευμένη υπηρεσία των Ηνωμένων Εθνών για τον τουρισμό και ο παγκόσμιος ηγέτης του τουρισμού για την ανάπτυξη, οδηγώντας την κοινωνική και οικονομική αλλαγή για να διασφαλίσει ότι «οι άνθρωποι και ο πλανήτης» βρίσκονται πάντα στο επίκεντρο».
Ταυτόχρονα, δημιουργήθηκε σχολαστικά μια νέα αφήγηση της επωνυμίας, η οποία ευθυγραμμίζεται με την κεντρική αποστολή και τις προτεραιότητες του UN Tourism. Αυτή η αφήγηση περιστρέφεται γύρω από τρία κύρια μηνύματα: τον ΟΗΕ ως παγκόσμιος αλτρουιστικός οργανισμός, την έννοια της σύνδεσης των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο και την έννοια της προορατικότητας και της κίνησης.
Αποφεύγοντας τα ακρωνύμια, ο «Τουρισμός των Ηνωμένων Εθνών» υιοθετεί αξιοποιεί το όνομα «ΟΗΕ», που σημαίνει αρχή και τον τουρισμό, μια απλή και συναφή έννοια για όλους. Αυτή η αλλαγή έχει εγκριθεί από τα μέλη του Οργανισμού, υπογραμμίζοντας την ενιαία υποστήριξή του για τον βαθύ μετασχηματισμό και την επανεκκίνηση του Τουρισμού του ΟΗΕ τα τελευταία χρόνια, καθώς έχει γίνει πιο ευέλικτο, ορατός και όλο και πιο κοντά στα κράτη μέλη, τους εταίρους και τον τομέα ως ολόκληρος.
Το νέο λογότυπο βασίζεται σε ένα πλέγμα των πέντε Ηπείρων με επίκεντρο τον άνθρωπο και είναι υποβοηθούμενο ένα από στοιχεία, συμπεριλαμβανομένων εικόνων, γραμματοσειρών και χρωμάτων όλα σχεδιασμένα για να εξατομικεύουν καμπάνιες, εκδηλώσεις, αναρτήσεις και βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Την επίτευξη της νέας οπτικής ταυτότητας και του αφηγήματος της επωνυμίας «UN Tourism», έχει αναλάβει η Interbrand, παγκόσμιος όμιλος branding.