Νέα τουριστική στρατηγική συνεργασία

[χρόνος ανάγνωσης 51 δευτερόλεπτα]

Στη συνάντηση της Υπουργού Τουρισμού Όλγας Κεφαλογιάννη και του Αντιπροέδρου του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού Κωνσταντίνου Ζήκου με στελέχη της αεροπορικής εταιρείας EasyJet και της EasyJet holidays, συζητήθηκε η νέα στρατηγική συνεργασία μεταξύ των δύο μερών.
 Από πλευράς EasyJet παρόντες ήταν οι Roy Stratford, επικεφαλής του εμπορικού τμήματος της εταιρείας και Richard Owens, επικεφαλής διεθνών συνεργασιών της EasyJet holidays.
          Η EasyJet ενημέρωσε την Υπουργό, πως θα μεταφέρει περισσότερους από 2,39 εκατ. επισκέπτες στην Ελλάδα το 2024 (με πάνω από 1,5 εκατ. κατευθείαν από την Μεγάλη Βρετανία) αλλά και για την επέκταση του πτητικού προγράμματός τους και στο νησί της Σκιάθου. Η εταιρεία επιχειρεί ήδη σε 15 αεροδρόμια με 137 δρομολόγια στο σύνολο της χώρας και παρέχει 230.000 πακέτα διακοπών.
          Η κυρία Όλγα Κεφαλογιάννη παρέθεσε τους βασικούς άξονες, για έναν ισόρροπο και βιώσιμο ελληνικό τουρισμό και τη στρατηγική ανάπτυξης του τουρισμού σε διαφορετικούς προορισμούς στο σύνολο των Περιφερειών της χώρας. Η συνέργεια με την περιφερειακή αυτοδιοίκηση, παράλληλα, με την αξιοποίηση των δημογραφικών και άλλων στοιχείων προτιμήσεων των επισκεπτών της εταιρείας, μπορούν να αποτελέσουν σημαντικά εργαλεία για την ανάπτυξη της παρουσίας του ομίλου σε νέους ελληνικούς προορισμούς.
          Με τις κατευθυντήριες γραμμές που ανέπτυξε η Υπουργός Τουρισμού, θα υπάρξει επικοινωνία και συνεργασία της EasyJet και του ΕΟΤ για την περαιτέρω εξειδίκευση των δράσεων, στο πλαίσιο ενός νέου αναθεωρημένου, αποδοτικού και αποτελεσματικού σχεδίου, αλλά και ανάδειξης των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της κάθε περιοχής.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Σχετικά άρθρα

Ξεκινήστε να γράφετε τον όρο αναζήτηση επάνω και πατήστε enter για Αναζήτηση. Πατήστε ESC για ακύρωση.

Επιστροφή επάνω