Προκλήσεις Περιοδικού Τύπου

[χρόνος ανάγνωσης 1 λεπτό και 6 δευτ.]

Η Ένωση Δημοσιογράφων Ιδιοκτητών Περιοδικού Τύπου (ΕΔΙΠΤ) και η Ένωση Ιδιοκτητών Επαρχιακού Τύπου (ΕΙΕΤ), διοργάνωσαν Ημερίδα «Για τον Περιφερειακό – Περιοδικό – Κλαδικό Τύπο: Προβλήματα, λύσεις, προκλήσεις», σε κεντρικό ξενοδοχείο των Αθηνών, υπό την αιγίδα της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης.
          Η εκδήλωση αποτέλεσε μια σημαντική ευκαιρία για τους επαγγελματίες του Τύπου να ανταλλάξουν απόψεις, να συζητήσουν τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν και να προτείνουν λύσεις για τη βιωσιμότητα και την ανάπτυξη του κλάδου.  
          Στο πλαίσιο της Ημερίδας, ο Υφυπουργός στον Πρωθυπουργό και Κυβερνητικός Εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης τόνισε την αναγκαιότητα στήριξης του περιφερειακού και περιοδικού τύπου και δήλωσε ότι η Κυβέρνηση μελετά την εφαρμογή ενός μόνιμου μέτρου στήριξης για τον Τύπο με αντικειμενικά κριτήρια, ενώ ο Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κωνσταντίνος Κυρανάκης ενημέρωσε για την πορεία του προγράμματος ψηφιακής αναβάθμισης των εκδοτικών επιχειρήσεων.
          Προηγουμένως, εκ μέρους των διοργανωτών τους προσκεκλημένους καλωσόρισε ο Γενικός Γραμματέας της ΕΙΕΤ Νίκος Σουρλόπουλος, ενώ οι Πρόεδροι των Ενώσεων Αντώνης Μουντάκης (ΕΙΕΤ) και Πέννυ Καλύβα (ΕΔΙΠΤ) εισηγήθηκαν τα κεντρικά θέματα που απασχολούν τον κλάδο, όπως το ασφαλιστικό, τα προγράμματα ενίσχυσης των επιχειρήσεων του περιφερειακού και περιοδικού τύπου, την εφαρμογή του Μητρώου Τύπου, το πλαίσιο κατανομής της κρατικής διαφήμισης, την ψηφιακή αναβάθμιση των επιχειρήσεων τύπου, την τιμολόγηση των υποχρεωτικών δημοσιεύσεων, τη διανομή των εντύπων μέσω των ΕΛΤΑ κ.ά.
          Στην έναρξη της Ημερίδας, τοποθετήθηκε ο Γενικός Γραμματέας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας Δημήτρης Γαλαμάτης, ο οποίος έκανε έναν απολογισμό του έργου της Γενικής Γραμματείας στο κομμάτι του Τύπου, με κυριότερο τη σύσταση των Μητρώων Έντυπου και Ηλεκτρονικού Τύπου, που συνέβαλαν στη διαφάνεια στο χώρο.
          Τέλος, τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εκδότες στη συνεργασία τους με τα ΕΛΤΑ, όπως η κακή διαχείριση των αποστελλόμενων εντύπων και οι τεράστιες καθυστερήσεις τέθηκαν στον Διευθυντή Μάρκετινγκ και Πωλήσεων των ΕΛΤΑ Ιωάννη Καραδήμα.
          Στην Ημερίδα παρευρέθηκαν εκπρόσωποι άλλων συναδελφικών ενώσεων Τύπου, εκδότες εφημερίδων και περιοδικών κ.ά.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Σχετικά άρθρα

Ξεκινήστε να γράφετε τον όρο αναζήτηση επάνω και πατήστε enter για Αναζήτηση. Πατήστε ESC για ακύρωση.

Επιστροφή επάνω