Πρόσκληση υπηρεσιών ηλεκτρονικών διατακτικών

[χρόνος ανάγνωσης 9 λεπτά και 40 δευτ.]

Απευθείας ανάθεση παροχής υπηρεσιών διαχείρισης ηλεκτρονικών διατακτικών μέσω επαναφορτιζόμενων καρτών για μη μισθολογικές παροχές δικαιούχων δημοσιογράφων της Περιφέρειας Κρήτης
Η Περιφέρεια Κρήτης καλεί κάθε ενδιαφερόμενο οικονομικό φορέα που δραστηριοποιείται  επαγγελματικά  στο αντικείμενο της παρούσας πρόσκλησης να υποβάλλει προσφορά για την παροχή υπηρεσιών που αφορά στην διαχείριση ηλεκτρονικών διατακτικών σίτισης/τροφείων (ΚΑΡΤΑ 1) και αγοράς προϊόντων/δωροεπιταγών (ΚΑΡΤΑ 2)  μέσω επαναφορτιζόμενων καρτών (1 & 2) για δύο (2) δικαιούχους της Περιφέρειας Κρήτης  
          Η προσφορά θα κατατεθεί σε σφραγισμένο φάκελο ή αποστέλλονται με ευθύνη του προσφέροντα, όσον αφορά στην έγκαιρη παράδοσή τους, στο Τμήμα Προμηθειών της Δ/νσης Οικονομικού της Περιφέρειας Κρήτης -Πλατεία Ελευθερίας, Τ.Κ. 71201, έως την 11.6.2024, ημέρα Τρίτη και ώρα 11׃00 π.μ. Αμέσως μετά τη λήξη του χρόνου υποβολής των προσφορών θα διενεργηθεί η αποσφράγιση και η αξιολόγηση.
Αναλυτικά η πρόσκληση:

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

 Για την απευθείας ανάθεση παροχής υπηρεσιών διαχείρισης ηλεκτρονικών διατακτικών μέσω επαναφορτιζόμενων καρτών για μη μισθολογικές παροχές δικαιούχων δημοσιογράφων της Περιφέρειας Κρήτης, συνολικού προϋπολογισμού 6.019,55 € συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.

Ο ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΚΡΗΤΗΣ

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις:

(α) Του Ν.3852/2010 (ΦΕΚ 87 Α΄) «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης», όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

(β) Την αρ.1218/16.2.2021 (ΦΕΚ 762 τ. Β) απόφαση της συντονίστριας Αποκεντρωμένης Διοίκησης Κρήτης «Έγκριση τροποποίησης του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας της  Περιφέρειας Κρήτης».

(γ) Του Ν.4270/2014 (ΦΕΚ 143 Α΄) «Αρχές δημοσιονομικής διαχείρισης και εποπτείας, (ενσωμάτωση της Οδηγίας 2011/85/ΕΕ) – δημόσιο λογιστικό και άλλες διατάξεις».

(δ) Του N.4412/2016 (ΦΕΚ 147 Α΄) «Δημόσιες Συμβάσεις Έργων, Προμηθειών και Υπηρεσιών (προσαρμογή στις οδηγίες 2014/24/ΕΕ και 2014/25/ΕΕ)», όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

(ε) Του Π.Δ. 80/2016 (ΦΕΚ 145 Α΄) «Ανάληψη υποχρεώσεων από τους Διατάκτες».

2. Τα με αρ.πρωτ. Δ.Υ/18-12-2023 (Α.Δ.Α.Μ.: 24REQ014297718) & 56880/19-02-2024 (Α.Δ.Α.Μ.: 24REQ014297827) τεκμηριωμένα αίτηματα του Γραφείου Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε Ηρακλείου της  Περιφέρειας Κρήτης.

3. Τη με αρ. 1550/19-12-2023 Απόφαση Οικονομικής Επιτροπής και 144/20-01-2024 Απόφαση Περιφερειακής Επιτροπής της Περιφέρειας Κρήτης με τις οποίες εγκρίνεται η εξειδίκευση της πίστωσης για την υλοποίηση του αντικειμένου της παρούσας πρόσκλησης.

4. Τις με αριθμ. 1222 /2024 (Α.Δ.Α 97027ΛΚ-5Μ4 ,Α.Δ.Α.Μ.: 24REQ014360498)  και 1513/2024 (Α.Δ.Α 9Ω5Μ7ΛΚ-ΦΦ7,Α.Δ.Α.Μ.: 24REQ014368766)  αποφάσεις ανάληψης υποχρέωσης.

5. Το με αριθμ. πρωτ.  165662/16.05.2024 έγγραφο του Γραφείου Τύπου της Περιφέρειας Κρήτης  με το οποίο διαβιβάζει τις τεχνικές προδιαγραφές για την παροχή υπηρεσιών διαχείρισης ηλεκτρονικών διατακτικών μέσω επαναφορτιζόμενων καρτών για μη μισθολογικές παροχές δικαιούχων δημοσιογράφων της Περιφέρειας

6. Τα άρθρ. 17 & 19  της  Π.Κ. 19/11-08-2022 «ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ» για τους όρους εργασίας των δημοσιογράφων που απασχολούνται στο Δημόσιο, τα ΝΠΔΔ, τους ΟΤΑ, τις δημόσιες επιχειρήσεις και τα ΝΠΙΔ, όπως ορίζονται στο Κεφάλαιο Α του Ν. 3429/2005.

ΚΑΛΕΙ

    Κάθε ενδιαφερόμενο οικονομικό φορέα που δραστηριοποιείται  επαγγελματικά  στο αντικείμενο της παρούσας πρόσκλησης να υποβάλλει  προσφορά για την παροχή υπηρεσιών που αφορά στην διαχείριση ηλεκτρονικών διατακτικών σίτισης/τροφείων (ΚΑΡΤΑ 1) και αγοράς προϊόντων/δωροεπιταγών (ΚΑΡΤΑ 2)  μέσω επαναφορτιζόμενων καρτών (1 & 2) για δύο (2) δικαιούχους της Περιφέρειας Κρήτης, όπως περιγράφεται αναλυτικά στους παρακάτω πίνακες:

              ΠΙΝΑΚΑΣ Α – Αναδρομικά από 01/01/2022 – 31/12/2023

ΚΑΡΤΑ 1
Σύνολο ημερών εργασίαςΠοσό ημέραςΑριθμός δικαιούχωνΔιάρκειαΠοσό
9285,00224 μήνες4.640,00 €
ΚΑΡΤΑ 2
Δικαιούμενο Ποσό Χριστουγέννων & Πάσχα /εργαζόμενο    
300,00€ 224 μήνες1.200,00€
ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΠΟΣΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΚΑΡΤΩΝ 1&2  (ΣΥΝΟΛΙΚΑ 4 ΠΡΟΠΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΚΑΡΤΕΣ)5.840,00 €

               ΠΙΝΑΚΑΣ Β -ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΗΣ  ΑΞΙΑ ΣΥΜΒΑΣΗΣ

ΥπηρεσίαΚόστος Σύνολο
Προμήθεια 4 καρτών3,0012,00 €
Μεταφορικά 16,00 €
Προμήθεια για την παροχή της υπηρεσίας2% επί του συνολικού ποσού  των  ηλεκτρονικών καρτών (      5.840,00 € Χ 2%)116,80€  
   Συνολικό ποσό αμοιβής144,80 €  
   ΦΠΑ 24%34,75 €
   ΣΥΝΟΛΟ179,55 €
Ποσό προπληρωμένων καρτών (ΠΙΝΑΚΑΣ Α)5.840,00€
ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΠΟΣΟ (ΠΙΝΑΚΑΣ Α&Β)6.019,55

Αντικείμενο της πρόσκλησης

    Φυσικό αντικείμενο της παρούσας σύμβασης είναι η παροχή υπηρεσιών  διαχείρισης ηλεκτρονικών επαναφορτιζόμενων καρτών σίτισης και δωροεπιταγών  για δύο (2)  εργαζόμενους δημοσιογράφους της  Περιφέρειας Κρήτης και η προμήθεια τεσσάρων (4) συνολικά καρτών φορτισμένες με τα ποσά που αναλογούν στον κάθε εργαζόμενο όπως ειδικότερα περιγράφεται στο Παράρτημα Α’ της παρούσας

Οι παρεχόμενες υπηρεσίες  κατατάσσονται στους ακόλουθους κωδικούς του Κοινού Λεξιλογίου δημοσίων συμβάσεων CPV: 22413000-8 & 30199750-2

Η συνολική εκτιμώμενη αξία ανέρχεται στο ποσό των 6.019,55 € συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24% όπως αναλύεται στον Πίνακα Β και κριτήριο κατακύρωσης ορίζεται η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά αποκλειστικά βάσει τιμής.

Η δαπάνη θα βαρύνει τον προϋπολογισμό της Περιφερειακής Ενότητας Ηρακλείου οικονομικού έτους 2024 (ΚΑΕ: 01.072-00.0581.01 & 01.072-00.0899.01).

Προσφορά γίνεται  δεκτή για το σύνολο των υπηρεσιών της πρόσκλησης.

Η υποβολή προσφοράς αποτελεί τεκμήριο ότι ο προσφέρων έχει λάβει πλήρη γνώση και αποδέχεται τους γενικούς όρους καθώς και τις τεχνικές προδιαγραφές αυτής της πρόσκλησης.

Λόγοι αποκλεισμού

Προσφέροντες αποκλείονται από τη διαδικασία ανάθεσης όταν συντρέχουν οι λόγοι που αναφέρονται στις παρ. 1 και 2 του άρθρου 73 του Ν. 4412/2016 όπως αντικαταστάθηκε και ισχύει με το άρθρο 22 του Ν. 4782/2021.

Κατάρτιση και υποβολή προσφορών

Η προσφορά θα  κατατεθεί  σε σφραγισμένο φάκελο ή αποστέλλονται με ευθύνη του προσφέροντα, όσον αφορά στην έγκαιρη παράδοσή τους, στο Τμήμα Προμηθειών της Δ/νσης Οικονομικού της Περιφέρειας Κρήτης -Πλατεία Ελευθερίας, Τ.Κ. 71201, έως την  11.6.2024, ημέρα Τρίτη και ώρα  11׃00 π.μ. Αμέσως μετά τη λήξη του χρόνου υποβολής των προσφορών θα διενεργηθεί η αποσφράγιση και η αξιολόγηση. 

Στο φάκελο της προσφοράς αναγράφονται ευκρινώς τα στοιχεία του προσφέροντος (επωνυμία, τηλέφωνο επικοινωνίας κ.λ.π) καθώς και η ένδειξη : «ΠΡΟΣΦΟΡΑ για την με αρ. πρωτ………../2024 Πρόσκληση για τη σύναψη σύμβασης παροχής υπηρεσιών με τίτλο : «Διαχείριση ηλεκτρονικών διατακτικών μέσω επαναφορτιζόμενων καρτών για μη μισθολογικές παροχές δικαιούχων δημοσιογράφων της Περιφέρειας Κρήτης».

Περιεχόμενα φακέλου προσφοράς:

1) Υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/86, υπογεγραμμένη από το νόμιμο εκπρόσωπο (σε περίπτωση νομικού προσώπου) στην οποία θα δηλώνεται ότι : «δεν συντρέχουν οι λόγοι αποκλεισμού της παραγράφου 1 του άρθρου 73 του Ν.4412/2016 για το σύνολο των φυσικών προσώπων που είναι μέλη του διοικητικού, διευθυντικού ή εποπτικού οργάνου του ή έχουν εξουσία εκπροσώπησης, λήψης αποφάσεων ή ελέγχου στον οικονομικό φορέα».

Σε περίπτωση που ο προσφέρων είναι φυσικό πρόσωπο, θα δηλώνεται ότι: «δεν συντρέχουν στο πρόσωπό μου οι λόγοι αποκλεισμού της παραγράφου 1 του άρθρου 73 του Ν. 4412/2016».  

2) Φορολογική ενημερότητα, σε ισχύ ή πιστοποιητικό ότι έχουν υπαχθεί σε δεσμευτικό διακανονισμό για την καταβολή των φορολογικών τους υποχρεώσεων και τηρούνται οι όροι του δεσμευτικού διακανονισμού.

3) Ασφαλιστική ενημερότητα για κύρια και επικουρική  ασφάλιση, σε ισχύ ή πιστοποιητικό ότι έχουν υπαχθεί σε δεσμευτικό διακανονισμό για την καταβολή τους και τηρούνται οι όροι του δεσμευτικού διακανονισμού

4) Υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/86, που θα συνταχθεί μετά την παρούσα πρόσκληση περί μη επιβολής σε βάρος του οικονομικού φορέα της κύρωσης του οριζόντιου αποκλεισμού, σύμφωνα τις διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας (άρθρο 74 παρ.4 Ν.4412/2016, όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 23 του Ν.4782/2021).

5) Πιστοποιητικό/βεβαίωση του οικείου επιμελητηρίου ή άλλου αρμόδιου επαγγελματικού μητρώου που να έχει εκδοθεί το αργότερο έως τριάντα(30) εργάσιμες ημέρες πριν από την υποβολή του, από το οποίο να προκύπτει η εγγραφή σε αυτό καθώς και το ειδικό επάγγελμα.

6) Νομιμοποιητικά έγγραφα του προσφέροντος. Στις περιπτώσεις που ο οικονομικός φορέας είναι Νομικό Πρόσωπο και υποχρεούται, κατά την κείμενη νομοθεσία να δηλώνει την εκπροσώπηση και τις μεταβολές της σε αρμόδια αρχή (π.χ ΓΕΜΗ), προσκομίζει σχετικό πιστοποιητικό ισχύουσας εκπροσώπησης, το οποίο πρέπει να έχει εκδοθεί έως τριάντα (30) εργάσιμες ημέρες πριν από την υποβολή του, και  για την απόδειξη της νόμιμης σύστασης και των μεταβολών του νομικού προσώπου προσκομίζει γενικό πιστοποιητικό μεταβολών του ΓΕΜΗ, το οποίο πρέπει να έχει εκδοθεί  έως τρεις (3) μήνες πριν από την υποβολή του

7) Την Οικονομική προσφορά η οποία υποβάλλεται συμπληρώνοντας το υπόδειγμα του ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΟΣ Β΄ , για την ομάδα που κατατίθεται η προσφορά , υπογεγραμμένη από τον νόμιμο εκπρόσωπο.

Διάρκεια Σύμβασης

Η σύμβαση που θα υπογραφεί με τον ανάδοχο θα έχει ισχύ για δύο (2) μήνες από την ανάρτηση της στο ΚΗΜΔΗΣ .

Ο ανάδοχος υποχρεούται να αποστείλει με δική του ευθύνη και να επιβεβαιώση την παραλαβει των καρτών από τους δικαιούχους εντός του ανωρέρου διαστήματος

Πληρωμή -Κρατήσεις 

Το μέγιστο ύψος του συνολικού ποσού που θα πιστωθεί στους δύο (2) δικαιούχους-δημοσιογράφους της Π.Κ. μέσω των καρτών 1 & 2 (ήτοι σύνολο τέσσερις (4) κάρτες)  για το χρονικό διάστημα από 01/01/22 έως και 31/12/23, ανέρχεται στο ποσό των  5.840,00€.

Το Αυτοτελές Γραφείο Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων  θα ενημερώσει  τον Ανάδοχο εγγράφως για το ποσό που θα  πιστωθεί σε εκάστη επαναφορτιζόμενη Κάρτα. Ο Ανάδοχος πιστώνει αναλόγως τις Κάρτες και της αποστέλλει στους δικαιούχους  και τιμολογεί τις προσφερόμενες υπηρεσίες του προς την Περιφέρεια Κρήτης  σύμφωνα με την οικονομική του προσφορά, η οποία αποτελεί  αναπόσπαστο μέρος της παρούσας και παρατίθεται στο τέλος αυτής.

Η πληρωμή του Αναδόχου θα πραγματοποιηθεί στο 100% της αξίας του τιμολογίου έπειτα από βεβαίωση παραλαβής  των παρεχόμενων υπηρεσιών που εκδίδεται από τον προϊστάμενο της υπηρεσίας και με την προσκόμιση των νόμιμων παραστατικών και δικαιολογητικών που προβλέπονται από τις διατάξεις του άρθρου 200 παρ. 5 του ν. 4412/2016

Το  τιμολόγιο θα συνοδεύεται από διαβιβαστικό, το οποίο θα παραδίδεται  στην αρμόδια Υπηρεσία, ήτοι στο κεντρικό κτίριο της Περιφέρειας Κρήτης επί της Πλατείας Ελευθερίας και θα πρωτοκολληθεί.

Πέραν των ανωτέρω δικαιολογητικών οι αρμόδιες υπηρεσίες που διενεργούν τον έλεγχο και την πληρωμή, μπορούν να ζητήσουν και οποιοδήποτε άλλο δικαιολογητικό, εφόσον προβλέπεται στην κείμενη νομοθεσία ή στα έγγραφα της σύμβασης.

Ο ανάδοχος κατά την πληρωμή δεν  βαρύνεται σε  κρατήσεις

Παρακολούθηση σύμβασης -Παραλαβή

Η παρακολούθηση της εκτέλεσης της Σύμβασης και η διοίκηση αυτής θα διενεργηθεί από το Αυτοτελές Γραφείο Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων

Ο ανάδοχος αναλαμβάνει την υποχρέωση να παραδώσει με όποιο δυνατό μέσο τις κάρτες στους δικαιούχους

Σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις οι  δικαιούχοι δημοσιογράφοι οφείλουν, μόλις του παραλάβουν  τις κάρτες  να συντάξουν σχετική Υπεύθυνη Δήλωση – Βεβαίωση, την οποία θα αποστέλλουν  αμελλητί στο προαναφερθέν Τμήμα για να συνταχθεί το πρωτόκολλο παραλαβής σύμφωνα με την παρ 1 του άρθρου 219 του Ν. 4412/2016

Όροι εμπιστευτικότητας –

Τήρηση αρχείου επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα

Ο ανάδοχος έχει την υποχρέωση να διαφυλάττει την εμπιστευτικότητα και τον απόρρητο χαρακτήρα δεδομένων, πληροφοριών αλλά και κάθε άλλου στοιχείου που πρόκειται να του γνωστοποιηθεί ή να περιέλθει με οποιονδήποτε τρόπο σε γνώση του κατά την εκτέλεση της παρούσας σύμβασης ή επ’ ευκαιρία αυτής. Επίσης, αναλαμβάνει την ευθύνη για την μη  αποκάλυψη, κοινοποίηση και διάθεση πληροφοριών εμπιστευτικού χαρακτήρα. Ο ανάδοχος δεν θα πρέπει να επιτρέπει ή να καθιστά δυνατή την πρόσβαση οποιοδήποτε τρίτου άμεσα ή έμμεσα και να μην κοινοποιεί ή δημοσιοποιεί εμπιστευτικές πληροφορίες σε οποιονδήποτε τρίτο, εκτός και αν κάτι τέτοιο επιτάσσεται από την εφαρμογή διάταξης νόμου.

 Ο ανάδοχος υποχρεούται να ενημερώσει τα πρόσωπα τα οποία εμπλέκονται κατά την εκτέλεση της παρούσας σύμβασης και αναλαμβάνουν συγκεκριμένες εργασίες στα πλαίσια αυτής για τις υποχρεώσεις τήρησης εμπιστευτικότητας και εχεμύθειας όπως αυτή περιγράφεται στο παρόν άρθρο.

Ο ανάδοχος είναι ενημερωμένος για την τήρηση από την μεριά της Περιφέρειας Κρήτης αρχείου συλλογής και επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα των προμηθευτών της αλλά και των φυσικών προσώπων που εμπλέκονται στην εκπλήρωση της σύμβασης προμήθειας, η οποία γίνεται μονάχα για τις ανάγκες υλοποίησης της εκάστοτε σύμβασης.

Ο ανάδοχος γνωρίζει την υποχρέωση της Περιφέρειας Κρήτης να δημοσιοποιήσει στοιχεία της παρούσας σύμβασης και αποδέχεται την δημοσιοποίηση αυτή στις περιπτώσεις που ο νόμος ορίζει.

Λοιποί όροι

Κατά την εκτέλεση της σύμβασης ο ανάδοχος τηρεί τις υποχρεώσεις στους τομείς του περιβαλλοντικού, κοινωνικοασφαλιστικού και εργατικού δικαίου, που έχουν θεσπισθεί με το δίκαιο της Ένωσης, το εθνικό δίκαιο, συλλογικές συμβάσεις ή διεθνείς διατάξεις περιβαλλοντικού, κοινωνικοασφαλιστικού και εργατικού δικαίου, οι οποίες απαριθμούνται στο Παράρτημα X΄ του Προσαρτήματος Α΄ του Ν. 4412/2016. Η τήρηση των εν λόγω υποχρεώσεων από τον ανάδοχο ελέγχεται και βεβαιώνεται από τα όργανα που επιβλέπουν την εκτέλεση της σύμβασης και τις αρμόδιες δημόσιες αρχές και υπηρεσίες που ενεργούν εντός των ορίων της ευθύνης και της αρμοδιότητάς τους. Η παρούσα Πρόσκληση θα αναρτηθεί στο Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων (Κ.Η.Μ.ΔΗ.Σ.).             

Ο Περιφερειάρχης Κρήτης  Σταύρος Αρναουτάκης

 

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Α’

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ,
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ – ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΑΝΑΔΟΧΟΥ

Το αντικείμενο της παρούσας σύμβασης είναι η παροχή υπηρεσιών διαχείρισης ηλεκτρονικών επαναφορτιζόμενων καρτών σίτισης και δωροεπιταγών  για δύο (2)  εργαζόμενους δημοσιογράφους της  Περιφέρειας Κρήτης και η προμήθεια τεσσάρων (4) συνολικά καρτών φορτισμένες με τα ποσά που αναλογούν στον κάθε εργαζόμενο

Ειδικότερα θα χορηγηθούν οι κάτωθι κάρετες στους δικαιούχους :

A) Διατακτικές σίτισης (Τροφεία)- ΚΑΡΤΑ 1:

α)Για δημοσιογράφο Α συνολικού ποσού 2.290,00 € με ημερομηνία λήξης ισχύος της κάρτας 31/12/ 2026.

β) Για δημοσιογράφο  Β συνολικού ποσού 2.350€ με ημερομηνία λήξης ισχύος της κάρτας 31/12/ 2026.

    B) Διατακτικές αγοράς προϊόντων (Δωροεπιταγές)- ΚΑΡΤΑ 2:

Δωροεπιταγές στους εργαζόμενους (2 δημοσιογράφους) συνολικού ύψους 1.200,00 €/εργαζόμενο με ημερομηνία λήξης ισχύος  της κάρτας 31/12/2026

Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης όπως αναλύεται στον παρακάτω πίνακα

ΥπηρεσίαΚόστος Σύνολο
Προμήθεια 4 καρτών3,0012,00 €
Μεταφορικά 16,00 €
Προμήθεια για την παροχή της υπηρεσίας2% επί του συνολικού ποσού  των  ηλεκτρονικών καρτών (      5.840,00 € Χ 2%)116,80€  
  Συνολικό ποσό αμοιβής υοηρεσιών144,80 €  
  ΦΠΑ 24%34,75 €
  ΣΥΝΟΛΟ ΑΜΟΙΒΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ179,55 €
Σύνολο  προπληρωμένων καρτών (4 καρτών)5.840,00€
ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΠΟΣΟ6.019,55 €

Προδιαγραφές – Περιγραφή Υπηρεσιών:

Οι ελάχιστες ζητούμενες από τον Ανάδοχο υπηρεσίες, οι οποίες αποτελούν και τους βασικούς όρους- προϋποθέσεις της πρόσκλησης επί ποινή αποκλεισμού, είναι:

• Έκδοση επαναφορτιζόμενων ηλεκτρονικών καρτών διατακτικών καρτών-τύπου πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας-, μέσω των οποίων θα πραγματοποιείται η ανάλωση του συνολικού  ποσού των διατακτικών σίτισης που αντιστοιχεί στον εκάστοτε δικαιούχο. Η ημερομηνία έκδοσης και παράδοσης των καρτών σίτισης δεν μπορεί να υπερβαίνει τις τριάνυα (30) ημερολογιακές ημέρες από την υπογραφή της Συμβάσης.

• Έκδοση επαναφορτιζόμενων ηλεκτρονικών διατακτικών καρτών-τύπου πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας, μέσω των οποίων θα πραγματοποιείται η ανάλωση του συνολικού ποσού των δωροεπιταγών. Η ημερομηνία παράδοσης των συγκεκριμένων καρτών δεν μπορεί να υπερβαίνει τις τριάντα (30) ημερολογιακές ημέρες από την υπογραφή της Συμβάσης.

Λειτουργικότητα – Χρηστικότητα καρτών

• Αποδοχή της επαναφορτιζόμενης ηλεκτρονικής κάρτας (διατακτικών) σίτισης από όλες τις

ελληνικές επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται σε πανελλαδική εμβέλεια, είναι κάτοχοι ελληνικού ΑΦΜ και διαθέτουν κωδικό αριθμό δραστηριότητας (ΚΑΔ), ο οποίος καλύπτει τη παροχή γευμάτων και γενικότερα τροφίμων προς κατανάλωση (όπως κυλικεία, εστιατόρια, καφέ,

fastfood, εταιρίες τροφοδοσίας, Υπεραγορές, Διαδικτυακές Πλατφόρμες αγοράς γευμάτων κ.λπ.).

• Αποδοχή της επαναφορτιζόμενης ηλεκτρονικής κάρτας δωροεπιταγών από όλες τις ελληνικές επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται σε πανελλαδική εμβέλεια, είναι κάτοχοι ελληνικού ΑΦΜ και ανεξαρτήτως κωδικού αριθμού δραστηριότητας (ΚΑΔ), είτε αυτές διαθέτουν φυσικό, είτε ηλεκτρονικό κατάστημα

Υποχρεώσεις Αναδόχου

Ο Ανάδοχος θα πρέπει να διαθέτει Ηλεκτρονικό Σύστημα Διαχείρισης των Καρτών (διατακτικών σίτισης/δωροεπιταγών) (π.χ. πλατφόρμα ή εφαρμογή) που θα στοχεύει στην εύκολη διαχείριση των καρτών. Επίσης θα πρέπει να υπάρχει υποστήριξη της όλης διαδικασίας διαχείρισης των διατακτικών σίτισης/δωροεπιταγών. Ειδικότερα, απαιτείται η διάθεση ηλεκτρονικής εφαρμογής (application) μέσω της οποίας ο δικαιούχος θα μπορεί να ενημερώνεται ανά πάσα στιγμή για το υπόλοιπό του, το ιστορικό των συναλλαγών του ή/και να ακυρώνει την κάρτα του σε περίπτωση απώλειας/κλοπής, τουλάχιστον για όλο το χρονικό διάστημα ισχύος της κάρτας.

Οι επαναφορτιζόμενες ηλεκτρονικές κάρτες για τις διατακτικές σίτισης και δωροεπιταγές, πρέπει να λειτουργούν σύμφωνα με τις προδιαγραφές και διαδικασίες πιστωτικών ή χρεωστικών καρτών, για λόγους ευχρηστίας, διαχείρισης και ασφαλείας συναλλαγών. Η διαχείριση των ως άνω καρτών πρέπει να είναι απλή και ασφαλής, με διαδικασίες ανάλογες με αυτές των πιστωτικών ή χρεωστικών καρτών και ο Ανάδοχος θα πρέπει να διασφαλίσει την ασφαλή διαχείριση δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.

Η φόρτωση (πίστωση) των καρτών με επιμέλεια του Αναδόχου, θα είναι από ονομαστικό κατάλογο

δικαιούχων εργαζομένων που θα σταλεί από την αρμόδια υπηρεσία της Περιφέρειας Κρήτης (Αυτοτελές Γραφείο Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων) μετά  την υπογραφή της σύμβασης  στον οποίο θα συμπεριλαμβάνονται και τα χρηματικά ποσά που δικαιούται κάθε ένας από τους εργαζομένους.

Οι κάρτες δεν θα έχουν, για τον δικαιούχο τους, καμία απολύτως χρηματική επιβάρυνση υπό τη μορφή συνδρομής.

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β’

ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

Ο ………………….……………………………………………………….., ως νόμιμος εκπρόσωπος της εταιρείας με την επωνυμία………………………… (σε περίπτωση νομικού προσώπου)  με ΑΦΜ: …………….., Δ.Ο.Υ.: …………….. (έδρα……………………………. οδός …….………………….. αριθμός …………… Τ.Κ. …………..    τηλ. ……………………), αφού έλαβα γνώση της αρ. πρωτ. ……………../2024 πρόσκλησης, υποβάλλω την παρούσα προσφορά και δηλώνω ότι: α) αποδέχομαι πλήρως και χωρίς επιφύλαξη όλους τους όρους της πρόσκλησης και τις τεχνικές προδιαγραφές, β) η προσφερόμενη τιμή ισχύει έως την ολοκλήρωση της σύμβασης και γ) στην τιμή συμπεριλαμβάνονται οι υπέρ τρίτων καθώς και κάθε άλλη επιβάρυνση για την οριστική παράδοση όπως ορίζεται στην σχετική πρόσκληση.

ΥπηρεσίαΚόστος ΣύνολοΠοσό προσφοράς
Προμήθεια 4 καρτών3,0012,00 € 
Μεταφορικά 16,00 € 
Προμήθεια για την παροχή της υπηρεσίας2% επί του συνολικού ποσού  των  ηλεκτρονικών καρτών (      5.840,00 € Χ 2%)116,80€   
   Συνολικό ποσό αμοιβής144,80 €   
   ΦΠΑ 24%34,75 € 
   ΣΥΝΟΛΟ179,55 € 
Ποσό προπληρωμένων καρτών5.840,00€5.840,00€
ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΠΟΣΟ6.019,55 € 

(Ημερομηνία)

Ο Προσφέρων

(Ονοματεπώνυμο-Υπογραφή-Σφραγίδα)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Σχετικά άρθρα

Ξεκινήστε να γράφετε τον όρο αναζήτηση επάνω και πατήστε enter για Αναζήτηση. Πατήστε ESC για ακύρωση.

Επιστροφή επάνω