Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ)συμμετέχοντας στο «The Meetings Show» του Λονδίνου, κατέγραψε αυξημένο ενδιαφέρον των Βρετανών για συνέδρια στην Ελλάδα.
Ο ΕΟΤ συμμετείχε με shell scheme περίπτερο 28 τ.μ. στην κεντρική είσοδο της έκθεσης και συνεκθέτες το Athens Convention & Visitors Bureau (ACVB) και το Thessaloniki Convention Bureau (TCB). Στόχος της ελληνικής συμμετοχής ήταν η πληρέστερη ενημέρωση των επισκεπτών για τα πλεονεκτήματα της Ελλάδας ως ιδανικού προορισμού για διοργάνωση παρόμοιων εκδηλώσεων και, ταυτόχρονα, ο τριπλασιασμός της προκράτησης καθορισμένων συναντήσεων από τους buyers.
Στο ελληνικό περίπτερο πραγματοποιήθηκαν περίπου 100 συναντήσεις μεταξύ των εκπροσώπων του ΕΟΤ, του ACVB και του TCB και υψηλόβαθμων στελεχών (senior buyers, CEO‘s, executives) από βρετανικές εταιρείες του κλάδου, με τα περισσότερα αιτήματα να αφορούν ταξίδια κινήτρων (incentives) για 40-70 άτομα και εκτός υψηλής τουριστικής σεζόν.
Συνολικά στην έκθεση έλαβαν μέρος 503 εκθέτες, αριθμός κατά πολύ αυξημένος σε σύγκριση με το 2021, μεταξύ των οποίων μεγάλοι ξενοδοχειακοί όμιλοι (Hilton, Intercontinental κ.ά.), εθνικά γραφεία συνεδρίων από διάφορες πόλεις (Glasgow, Boston, Istanbul), καθώς και οι Εθνικοί Οργανισμοί Τουρισμού της Ισπανίας, της Πορτογαλίας, του Ισραήλ, του Κατάρ, της Σιγκαπούρης κ.ά.