[χρόνος ανάγνωσης 1 λεπτό και 22 δευτ.]
Με στόχο την προσέλκυση επισκεπτών καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, ο Δήμος Ηρακλείου παρουσιάζει τη νέα του τουριστική καμπάνια «loveHER | 5 Senses | 365 Days». Η καμπάνια, που εμπνέεται από τα αρχικά γράμματα της λέξης «Heraklion», αποτελεί μια στρατηγική επένδυση στην εξωστρέφεια και την ανάδειξη της μοναδικότητας του προορισμού, εστιάζοντας στις πέντε αισθήσεις.
Η παρουσίαση της καμπάνιας έγινε την Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2024, σε ειδική εκδήλωση στον Πειραιά. Ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών και Ανάπτυξης της Τοπικής Οικονομίας, Γιώργος Αγριμανάκης, τόνισε την καινοτομία και τη σημασία της πρωτοβουλίας. «Η καμπάνια “loveHER” δεν είναι απλώς μια πρωτοβουλία προβολής της πόλης μας, αλλά μια στρατηγική επένδυση στην εξωστρέφεια, τη δημιουργικότητα και την αυθεντικότητα που χαρακτηρίζουν το Ηράκλειο. Στόχος μας είναι να αναδείξουμε την πόλη ως κορυφαίο προορισμό, συνδυάζοντας πολιτισμό, γαστρονομία και βιώσιμη ανάπτυξη», ανέφερε.
Με το κεντρικό μήνυμα «Αγάπησε το Ηράκλειο με όλες σου τις αισθήσεις», το «loveHER» καλεί τους επισκέπτες να βιώσουν τον προορισμό μέσα από μοναδικές εμπειρίες. Από τα χρώματα του τοπίου και τα αρώματα της γαστρονομίας μέχρι τους ήχους της φύσης και τις γεύσεις της Κρητικής κουζίνας, το Ηράκλειο υπόσχεται να διεγείρει όλες τις αισθήσεις.
Η καμπάνια συνοδεύεται από ένα εντυπωσιακό βίντεο, το οποίο έχει ήδη αποσπάσει σημαντική προσοχή στο διαδίκτυο, προβάλλοντας την ιστορία, τον πολιτισμό, τη γαστρονομία και τις φυσικές ομορφιές της πόλης και της ευρύτερης περιοχής.
Η εκδήλωση στον Πειραιά περιλάμβανε μια μοναδική virtual reality εμπειρία που μετέφερε τους συμμετέχοντες στο Ηράκλειο, ενώ η παραδοσιακή μαγείρισσα Νεκταρία Κοκκινάκη ενίσχυσε την εμπειρία με αυθεντικές Κρητικές γεύσεις. Στην εκδήλωση συμμετείχαν εκπρόσωποι της διοίκησης, στελέχη του τουριστικού κλάδου και δημοσιογράφοι, αποτυπώνοντας την ευρεία υποστήριξη που λαμβάνει η πρωτοβουλία.
Η παρουσίαση της καμπάνιας συμπίπτει με μια περίοδο εντυπωσιακής ανάπτυξης για τον τουρισμό του Ηρακλείου. Τον Οκτώβριο του 2024, το αεροδρόμιο «Νίκος Καζαντζάκης» σημείωσε ρεκόρ εξυπηρέτησης, με περισσότερους από 1 εκατομμύριο επιβάτες, καταγράφοντας αύξηση 8,9% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
Η δυναμική αυτή ενισχύει τη θέση του Ηρακλείου ως κομβικό σημείο τουρισμού στην Ελλάδα και διεθνώς, με την καμπάνια «loveHER» να λειτουργεί ως βασικός πυλώνας για την περαιτέρω ανάδειξη της πόλης.
Το Ηράκλειο εξελίσσεται σε έναν πολυδιάστατο προορισμό που συνδυάζει ιστορία, γαστρονομία, πολιτισμό και βιωσιμότητα, δίνοντας στους επισκέπτες την ευκαιρία να ζήσουν μοναδικές στιγμές καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.