Ψηφιακός Μετασχηματισμός Ελληνικού Τουρισμού

[χρόνος ανάγνωσης 1 λεπτό και 11 δευτ.]

Η στρατηγική και οι δράσεις για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του ελληνικού τουρισμού βρέθηκαν στο επίκεντρο της εναρκτήριας ομιλίας της Υπουργού Τουρισμού, Όλγας Κεφαλογιάννη, στο συνέδριο GenAI Summit SE Europe στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος. Με κεντρικό μήνυμα την αξιοποίηση των ευκαιριών της τεχνολογίας και της τεχνητής νοημοσύνης, η κα Όλγα Κεφαλογιάννη παρουσίασε τις καινοτόμες πρωτοβουλίες του Υπουργείου Τουρισμού για τη βελτίωση της εμπειρίας των ταξιδιωτών και την αναβάθμιση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.  

Στρατηγική για τη Δημιουργία Υψηλής Προστιθέμενης Αξίας
Η Υπουργός τόνισε πως ο σχεδιασμός βασίζεται σε μία σύγχρονη πολιτική που:
● Απαντά στις νέες τάσεις στην ταξιδιωτική ζήτηση.   
● Αξιοποιεί τις τεχνολογικές εξελίξεις.
● Στοχεύει στη δημιουργία υψηλότερης αξίας για τον ελληνικό τουρισμό.
          Η προσέγγιση αυτή υποστηρίζεται από την ανάπτυξη ψηφιακών εργαλείων και καινοτόμων πρωτοβουλιών που αναδεικνύουν την ποιότητα, την αυθεντικότητα και τη μοναδικότητα της Ελλάδας ως προορισμού.
   
Νέα Ψηφιακά Εργαλεία και Δράσεις 
Η κα Όλγα Κεφαλογιάννη αναφέρθηκε συγκεκριμένα σε:   
● Ανάπτυξη Δικτύου Διασύνδεσης Αγροδιατροφής, Γαστρονομίας και Τουρισμού, που λειτουργεί ως θεματικός Εθνικός Οργανισμός Διαχείρισης Προορισμού (DMO) για την προώθηση του αγροτουρισμού και της γαστρονομίας.   
● Ψηφιακές πλατφόρμες για την προβολή εναλλακτικών μορφών τουρισμού, όπως ορεινός, θαλάσσιος, καταδυτικός και αγροτουρισμός.    
● Εφαρμογές ευεξίας, που υποστηρίζουν ταξιδιώτες ευεξίας και αναδεικνύουν περιοχές και σημεία ενδιαφέροντος με σχετικό περιεχόμενο.   
● Ψηφιακός μετασχηματισμός του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), με την αναβάθμιση του visitgreece.gr και την ανάπτυξη ενός καινοτόμου συστήματος πληροφόρησης για ταξιδιώτες.   
● Εφαρμογή «mAiGreece για φορητές συσκευές, που προσφέρει ολοκληρωμένες και απρόσκοπτες ταξιδιωτικές εμπειρίες.   

Ο Τουρισμός σε Περίοδο Μετασχηματισμού και Ευκαιριών 
Η Υπουργός υπογράμμισε ότι οι εξελίξεις στον τουριστικό τομέα απαιτούν προσαρμογή και καινοτομία. «Η Ελλάδα βρίσκεται σε περίοδο σημαντικών αλλαγών και ευκαιριών. Ο στρατηγικός μας σχεδιασμός ανταποκρίνεται στις προκλήσεις της νέας πραγματικότητας», δήλωσε, προσθέτοντας πως οι δράσεις αυτές στοχεύουν να εδραιώσουν τη χώρα ως προορισμό παγκόσμιας εμβέλειας.   
          Η Ελλάδα επενδύει στο μέλλον, αναδεικνύοντας τον τουρισμό ως έναν πυλώνα βιώσιμης ανάπτυξης και ανταγωνιστικότητας, με την τεχνολογία και την καινοτομία να βρίσκονται στον πυρήνα αυτής της προσπάθειας. 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Σχετικά άρθρα

Ξεκινήστε να γράφετε τον όρο αναζήτηση επάνω και πατήστε enter για Αναζήτηση. Πατήστε ESC για ακύρωση.

Επιστροφή επάνω