[χρόνος ανάγνωσης 42 δευτερόλεπτα]
«Χρειαζόμαστε yachting 365 ημερών εμπλουτισμένο με αυθεντικές εμπειρίες» υπογράμμισε στο χαιρετισμός της, η Πρόεδρος του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), στο 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Yachting.
Όπως ανέφερε, ο κλάδος θα πρέπει να κινηθεί στην κατεύθυνση που έχει διαμορφώσει και η εθνική στρατηγική μάρκετινγκ για το brand Ελλάδα, με την ενίσχυση του μοντέλου «ήλιος και θάλασσα», αλλά και την παράλληλη δυναμική επανατοποθέτηση της χώρας ως top of mind, βιώσιμου προορισμού, που προσφέρει πλήθος αυθεντικών εμπειριών 365 μέρες το χρόνο.
«Από το παραδοσιακό, εποχικό «ήλιος και θάλασσα» θα πρέπει πλέον να περάσουμε στο yachting των 365 ημερών, καθώς έχουμε τον ήλιο, το κλίμα και τον άνεμο με το πλευρό μας, τα ιστιοφόρα και τα καταμαράν ταξιδεύουν από τον Μάρτιο μέχρι τον Νοέμβριο και οι λαοί του Βορρά αγαπούν τον ελληνικό χειμώνα», είπε χαρακτηριστικά, συμπληρώνοντας πως «Ταυτόχρονα, θα πρέπει να εμπλουτίσουμε το μοντέλο αυτό με τις πολύ-θεματικές, αυθεντικές εμπειρίες, όπως την ανάδειξη των παρθένων, παράκτιων και νησιωτικών προορισμών και τον αυθεντικό τρόπο ζωής των μικρών τοπικών κοινωνιών, τη γαστρονομία και τον πολιτισμό, τις εμπειρίες ευεξίας. Το luxury και η ιδιωτικότητα είναι το ζητούμενο για όσους επιλέγουν το yachting για τις διακοπές τους, όμως το “live like a local” ισχύει εν μέρει και για αυτούς».