Διασύνδεση Επιχειρείν – Πανεπιστημίου

Το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου (ΕΛΜΕΠΑ), φιλοξένησε την Revitup.Direct στο πλαίσιο του προπτυχιακού μαθήματος Revenue Management, υποδεχόμενο τον απόφοιτο του Τμήματος κ. Αλέξανδρο Καψετάκη (Renenue Manager) και την κα. Ρένα Καρανικόλα (HR Manager).
          Ειδικότερα ο κ. Αλέξανδρος Καψετάκης, Διευθυντής Εσόδων και η κυρία Ρένα Καρανικόλα, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού, παρουσίασαν τις βασικές αξίες και τις στρατηγικές της Revitup.Direct σε ένα κατάμεστο αμφιθέατρο του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού από Προπτυχιακούς φοιτητές.
          Σημειώνεται ότι το Στρατηγικό Revenue Management είναι η τέχνη και η επιστήμη της διαχείρισης της προσφοράς και της ζήτησης με στόχο τη μεγιστοποίηση των εσόδων. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω της ανάλυσης δεδομένων, της πρόβλεψης ζήτησης, της διαχείρισης τιμών και της βελτιστοποίησης της διαθεσιμότητας προϊόντων και υπηρεσιών.
          Το Στρατηγικό Revenue Management είναι ένας δυναμικός και απαιτητικός τομέας με πολλές ευκαιρίες καριέρας για άτομα με τις κατάλληλες γνώσεις και δεξιότητες. Οι ικανότητες στην ανάλυση δεδομένων, η κατανόηση της αγοράς και η ευελιξία στην προσαρμογή των στρατηγικών είναι κλειδιά για την επιτυχία σε αυτόν τον τομέα. 
          Η RevitUp.direct, με έδρα το Ηράκλειο Κρήτης, προσφέρει υπηρεσίες Revenue Management, Performance Marketing, Digital Presence Management και Online Distribution & Sales στον χώρο της φιλοξενίας. Με εμπειρία δύο δεκαετιών, παρέχει καθετοποιημένες τεχνολογικές λύσεις marketing, υποστηρίζοντας με όραμα και τεχνογνωσία τους επιχειρηματίες στον τουριστικό κλάδο ανά τον κόσμο.
         Η έμπειρη ομάδα της, απαρτιζόμενη από εξειδικευμένους specialists, προσφέρει μία 360 προσέγγιση στον σχεδιασμό και τις πωλήσεις των Υπηρεσιών Φιλοξενίας, με σκοπό να γεφυρώσει το τεχνολογικό και διοικητικό χάσμα των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων με την real-time προσφορά και ζήτηση.
          Ταυτόχρονα, είναι σε συνεχή ετοιμότητα, παρακολουθώντας διαρκώς τις ανερχόμενες εξελίξεις του χώρου, ώστε να προσαρμόζεται ανάλογα την τοποθέτηση και την στρατηγική με το κάθε ξενοδοχείο. Στο πλευρό του κάθε πελάτη, μετασχηματίζει μαζί τη ξενοδοχειακή επιχείρηση του μέλλοντος με άμεση προσαρμογή στην επιχείρηση, αντιμετωπίζοντας τις νέες τεχνολογικές προκλήσεις και αναπτύσσοντας μία βιώσιμη ψηφιακή στρατηγική για την σταθερή αύξηση της κερδοφορίας. 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Σχετικά άρθρα

Ξεκινήστε να γράφετε τον όρο αναζήτηση επάνω και πατήστε enter για Αναζήτηση. Πατήστε ESC για ακύρωση.

Επιστροφή επάνω