Την τηλεφωνική γραμμή 1555, λειτουργεί το υπουργείο Εργασίας προσπαθώντας να ενοποίηση τηλεφωνικά κέντρα διαφόρων υπηρεσιών, ξεκινώντας από τον e-ΕΦΚΑ, τον ΟΑΕΔ και τον ΟΠΕΚΑ. Στόχος τον Σεπτέμβριο να ενταχθούν στο ενιαίο αριθμό και τα τηλεφωνικά κέντρα ΕΡΓΑΝΗ και ΣΕΠΕ.
Σκοπός του 1555 να λύνονται θέματα ασφαλιστικά, εργασιακά και κοινωνικά που απασχολούν τους πολίτες. Η τηλεφωνική γραμμή θα λειτουργεί 24 ώρες το 24ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, με μικρό χρόνο αναμονής και χωρίς χρέωση.