Εκκίνηση 100% Hotel Show Κρήτης

[χρόνος ανάγνωσης 1 λεπτό και 46 δευτ.]

Το 100% Hotel Show Κρήτης ανοίγει τις πύλες του το Σάββατο 13 και την Κυριακή 14 Απριλίου 2024, στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Κρήτης  (ΔΕΚΚ) στις Γούρνες Ηρακλείου.  Το 100% Hotel Show έρχεται στην Κρήτη διοργανώνοντας την πρώτη μεγάλη ξενοδοχειακή έκθεση στο νησί, και παρουσιάζει τους 3+1 λόγους για τους οποίους πρέπει να την επισκεφθείς.
          Με τη σκέψη ότι η ξενοδοχειακή αγορά χρειάζεται ένα δεύτερο σημείο συνάντησης με τους προμηθευτές και τους συνεργάτες της, πιο κοντά στο άνοιγμα των ξενοδοχείων, η διοργάνωση μιας στοχευμένης ξενοδοχειακής έκθεσης την Άνοιξη αποτελεί πλέον μια απτή ανάγκη.
          Το 100% Hotel Show επενδύει στη διοργάνωση μιας δεύτερης Έκθεσης, επιλέγοντας την Κρήτη και πιο συγκεκριμένα το Ηράκλειο, που αποτελεί ίσως την πιο ανεπτυγμένη Τουριστική Αγορά στην Ελλάδα και σημείο αναφοράς της Ξενοδοχειακής Επιχειρηματικότητας με σημαντικές επενδύσεις στον κλάδο.
          Παράλληλα, η Διοργάνωση δίνει και ένα βασικό μήνυμα για τη φιλοσοφία της αποκέντρωσης εκθέσεων από τα κλασικά αστικά κέντρα, διοργανώνοντας την πρώτη πανελλήνιου βεληνεκούς Έκθεση στην Κρήτη, δίνοντας έναν νέο πυλώνα ανάπτυξης της τοπικής οικονομίας, αλλά και μια σημαντική συνεισφορά στην Αειφορία του κλάδου των εκθέσεων.
          Συμμετέχουν περισσότερες από 50 εταιρείες με Λύσεις για Ξενοδοχεία, από Design μέχρι και Πωλήσεις.
Οι βασικές ενότητες εκθετών είναι: 
Design & Development
: Αρχιτεκτονικά Γραφεία, Εταιρείες με Υλικά και Λύσεις Design, καθώς και Συμβουλευτικές Εταιρείες Ανάπτυξης Νέων Καταλυμάτων.
Experience & Operation: Εταιρείες με Εξοπλισμό Ξενοδοχείου, Υπηρεσίες Οργάνωσης, Amenities αλλά και Πρώτες Ύλες.
Technology & Sales: Τεχνολογικές Εφαρμογές, Λογισμικά Οργάνωσης & Πώλησης Καταλυμάτων, Εταιρείες Management & Διαχείρισης Πωλήσεων.

Παράλληλα διοργανώνονται Ξενοδοχειακά Workshops και Case Studies:

ΣΑΒΒΑΤΟ 13 ΑΠΡΙΛΙΟΥ
10:30
Last Minute στην Κρήτη:  Από το Προσωπικό μέχρι τις Πωλήσεις | Curator: Reminds Hospitality – Case Study: HotelToolBox.
12:30
Επενδύσεις στην Κρήτη: Ευκαιρίες & Νέες Μορφές Καταλυμάτων | Curator: Destsetters – Case Study: Johnson Health Tech Hellas A.E.14:30
Κρητική Ξενοδοχειακή Γαστρονομία: Πώς ενσωματώνει, αλλά και πώς εξελίσσει τη στρατηγική των Ξενοδοχείων.  Ανάλυση μέσα από case studies που επηρεάζουν την αγορά | Curator: Butterfly Stories – Case Study: Chnaris Management.
16:30
Η Αγορά των Βιλών στην Κρήτη: 2010 – 2025 VS 2025 – 2035 | Curator: etouri – Case study: Rapidbounce.
  
Ημερίδα Εκπαίδευσης  
10:30 – 13:00: Αύξηση εσόδων μέσω της μηχανής κρατήσεων webhotelier & διαχείριση συναλλαγών μέσω του roompay.
13:00 – 14:00: Οι έξυπνες λειτουργίες του channel manager primalres.
14:30 – 16:00: Στρατηγική χρήσης pms για βίλες και διαμερίσματα με την cloud based Αll-in-one πλατφόρμα loggia.
16:30 – 18:00: Στρατηγική χρήσης pms για ξενοδοχεία με την cloud based πλατφόρμα hotelizer.

ΚΥΡΙΑΚΗ 14 ΑΠΡΙΛΙΟΥ
10:30
Τάσεις πωλήσεων: Δεδομένα για την Ξενοδοχειακή Ζήτηση στην Κρήτη | Curator: webhotelier – primalres – Case Study: hotelizer, roomPay, loggia.
12:30
Ξενοδοχειακά Κανάλια Πωλήσεων: Έλεγχος & Αναθέρμανση | Curator: RevitUp – Case Study: Metaxa Hospitality Group.
14:30
Στρατηγική Προσφορών: Προετοιμασία Πλάνου & Ενέργειες | Curator: Loguers – Case Study: Radefy.
16:30
Pre-Οpening Βιλών: Βασικές Διαδικασίες, Συμβουλές, Προβλέψεις, καθώς και Στρατηγικές Βέλτιστης Πληρότητας για τη Βίλα στην Κρήτη | Curator: Think Villabccb2286c896c23e13965c497d46d78a.jpg

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Σχετικά άρθρα

Ξεκινήστε να γράφετε τον όρο αναζήτηση επάνω και πατήστε enter για Αναζήτηση. Πατήστε ESC για ακύρωση.

Επιστροφή επάνω