[χρόνος ανάγνωσης 34 δευτερόλεπτα]
Η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) στο πλαίσιο της στρατηγικής της προτεραιότητας να εκπαιδεύσει και να ενδυναμώσει τις ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις, διεξάγει νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο: «Στρατηγικές Πρόσβασης σε Διεθνείς Αγορές». Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας λόγω του περιορισμένου αριθμού συμμετοχών, οι οποίες είναι δωρεάν.
Το νέο εκπαιδευτικό Πρόγραμμα θα διεξαχθεί διαδικτυακά σε ολιγομελή τμήματα και θα χωριστεί σε τέσσερις αυτοτελείς, διδακτικές ενότητες με τον Α’ κύκλο σεμιναρίων να ξεκινάει στις 27 Μαΐου και να ολοκληρώνεται στις 7 Ιουνίου 2024. Ο Β’ κύκλος θα διαρκέσει από 10 έως 21 Ιουνίου 2024.
Οι διδακτικές ενότητες είναι οι εξής:
Ι. Έρευνα Διεθνούς Αγοράς /Επιλογή Αγοράς Στόχου & Risk Management.
II. Τρόποι Εισόδου στις Ξένες Αγορές και Επιλογή Δικτύων Διανομή.
III: On-line & off-line marketing.
IV. Τιμολογιακές πολιτικές εξαγωγών και χρηματοδότηση εξαγωγών.
Καταληκτικές Ημερομηνίες Υποβολής Αιτήσεων
Για τον Α’ Κύκλο: έως 24/05/2024
Για τον Β’ Κύκλο: έως 07/06/2024