Με σημαντικές συναντήσεις και επαφές εκεί που χτυπάει αυτή την περίοδο η καρδιά του παγκόσμιου τουρισμού, στην World Travel Market – WTM 2022» στο Λονδίνο, η CHC Group προετοιμάζεται εντατικά για την τουριστική περίοδο του 2023.
Η σημασία και η σπουδαιότητα της WTM 2022 είναι άλλωστε γνωστή, αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες εκθέσεις παγκοσμίως, με την φετινή διοργάνωση να χαρακτηρίζεται από την αυξημένη συμμετοχή εκθετών και επισκεπτών, τη δυναμική παρουσία της Περιφέρειας Κρήτης με ένα εντυπωσιακό περίπτερο, αλλά και τους προβληματισμούς για το ζήτημα της ενεργειακής κρίσης.
Σταθερός στόχος της CHC Group με τη συμμετοχή στην έκθεση, είναι να αποκομίσει τα μέγιστα δυνατά οφέλη προβάλλοντας τα πλεονεκτήματα, τις ιδανικές συνθήκες φιλοξενίας, την ιστορία και τον πολιτισμό μας, αλλά και το υψηλό επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών που προσφέρουν τα συνεργαζόμενα με την εταιρεία τουριστικά καταλύματα.
Ο ιδρυτής και Γενικός Διευθυντής της CHC Group Ζαχαρίας Α. Χνάρης, μαζί με τα στελέχη της εταιρείας, πραγματοποίησαν σειρά εποικοδομητικών επαφών με όλους σχεδόν τους tour operators.
Σε δήλωσή του ο κ. Ζαχαρίας Α. Χνάρης ανέφερε: «Για μια ακόμη χρονιά η CHC Group βρίσκεται εκεί που χτυπάει η καρδιά του παγκόσμιου τουρισμού, δίνει δυναμικό παρών στις εξελίξεις προβάλλοντας τον τόπο μας και τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις. Με τα σημερινά δεδομένα, ο τουρισμός την ερχόμενη σεζόν 2023 θα πάει αρκετά καλά. Δεν θα κυμανθεί στα ύψη του 2022, αλλά θα είναι μία πολύ καλή χρονιά στα όρια του 2019. Οι διακοπές άλλωστε εδώ και αρκετά χρόνια δεν είναι είδος πολυτελείας, αλλά ανάγκη. Προβληματισμό φυσικά δημιουργούν οι ανατιμήσεις με τις αυξήσεις στις μεταφορές και τα ξενοδοχεία, όπως και στα κόστη της καθημερινότητας. Υπολογίζουμε ότι η διαφορά θα προκύψει –πιθανότατα– από τον πελάτη που το 2022 έκανε 10 ημέρες διακοπές, ενώ το 2023 θα τις μειώσει σε 7. Ή από τον πελάτη που πήγαινε 3 φορές το χρόνο διακοπές και για το 2023 πιθανόν να τις κάνει 2. Ερωτηματικό προκαλεί επίσης και το ποσό που θα μπορεί να δαπανήσει ένας επισκέπτης επιπροσθέτως από το πακέτο της διαμονής του, στα έξτρα των ξενοδοχείων, στα καταστήματα γύρω από αυτά, στις εκδρομές, κλπ. Εκεί πιθανόν να υπάρξει ένα μικρό έως και αρκετά μεγάλο κενό, το οποίο φυσικά θα προκαλέσει ένα πολύ δύσκολο χειμώνα. Σε κάθε περίπτωση, παρακολουθούμε τις εξελίξεις και ανανεώνουμε το ραντεβού για την έκθεση ΙΤΒ στο Βερολίνο, όπου μετά από 3 χρόνια που δεν πραγματοποιήθηκε λόγο Covid19, φέτος, αναμένεται ιδιαίτερα κρίσιμη για τις τάσεις του 2023.».
Σημειώνεται ότι η World Travel Market είναι η διεθνής τουριστική έκθεση που δικαίως χαρακτηρίζεται ως το «βαρόμετρο» της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας. Είναι η απολογιστική έκθεση κάθε χρονιάς, αποκαλύπτει τις τάσεις του επόμενου έτους, αποτελεί πεδίο ανάπτυξης συνεργασιών και ανάπτυξης τουριστικών ρευμάτων για όλο τον κόσμο.