Η Δύναμη των Ανθρώπων & των Δεδομένων

[χρόνος ανάγνωσης 8 λεπτά και 22 δευτ.]

Revitup: Η Ανθρώπινη Δύναμη Πίσω από την Επιτυχία

Η Revitup.direct έχει κατακτήσει μια ξεχωριστή θέση στον χώρο του τουριστικού τομέα, προσφέροντας καινοτόμες υπηρεσίες στους τομείς του Revenue & Sales Management. Στον συνεχώς μεταβαλλόμενο κόσμο του τουρισμού και της φιλοξενίας, έχει καταφέρει να ξεχωρίσει για τη στρατηγική της προσέγγιση και την εξειδικευμένη γνώση στους τομείς του Digital Marketing και του Performance Marketing. Στο επίκεντρο της επιτυχίας της εταιρείας βρίσκεται μια καλά δομημένη ομάδα, η οποία αποτελείται από επαγγελματίες διαφόρων επιπέδων και ειδικοτήτων. Μέσα από ένα οργανωμένο σύστημα εκπαίδευσης και ανάπτυξης, η Revitup.direct επιδιώκει να δημιουργεί στελέχη που ενστερνίζονται την κουλτούρα και τις αξίες της.
          Στη συνέντευξη που παραχώρησε στο «Κρητών Επιχειρείν», η κυρία Ρένα Καρανικόλα, Υπεύθυνη Ανθρώπινου Δυναμικού της Revitup, μας μιλά για το πώς η στρατηγική επιλογή και ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού συμβάλλει στην ανταγωνιστικότητα της εταιρείας, στην πλήρη ικανοποίηση των συνεργατών και στη διαρκή πρόοδο του τουριστικού τομέα.
          Με έμφαση στην ανάλυση δεδομένων και την καινοτομία, η Revitup προωθεί μια φιλοσοφία που μετατοπίζει την έμφαση από τις διαισθήσεις στη βαθιά και μετρήσιμη ανάλυση δεδομένων. Αυτό όχι μόνο διασφαλίζει τεκμηριωμένες αποφάσεις, αλλά και προσφέρει ένα σαφές ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην ανάπτυξη των συνεργατών της εταιρείας.

Μπορείτε να μας δώσετε μια σύντομη περιγραφή της εταιρείας της συμβολή της στον τομέα του τουρισμού;  
          Η Revitup είναι μία εταιρία διαχείρισης Sales & Marketing Ξενοδοχείων με βάση το Ηράκλειο Κρήτης και την Κύπρο, με συνεργασίες σε Μύκονο, Σαντορίνη, Αθήνα, Χαλκιδική, Κρήτη, Κύπρο, Ιθάκη, Νάξο και Ζανζιβάρη. Αποτελεί έναν οργανισμό με επίκεντρο την ενίσχυση των Πωλήσεων και της Κερδοφορίας/Profit των ξενοδοχείων με τα οποία συνεργάζεται, προσφέροντας παράλληλα άριστη ψηφιακή προβολή σε διάφορα μέσα. Η έμπειρη και εξειδικευμένη ομάδα της Revitup συλλέγει και αναλύει δεδομένα από όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες όπου το ξενοδοχείο έχει παρουσία, παρακολουθεί στενά τις νέες τάσεις της αγοράς και αναπτύσσει στρατηγικές που αποσκοπούν στη δημιουργία του κατάλληλου μίγματος συνεργατών για τη μεγιστοποίηση της κερδοφορίας των ξενοδοχείων. Η πολυετής εμπειρία των στελεχών μας, μας δείχνει ότι η ολιστική προσέγγιση της προβολής και της προώθησης των πωλήσεων λειτουργεί για τα ξενοδοχεία ως τον καλύτερο σύμμαχο για το μέγιστο αποτέλεσμα εσόδων. 

Ποιο είναι το όραμά σας για την ομάδα της Revitup; (ομάδες Revenue & Sales Management, Digital Marketing αλλά και του Perfomance) και πώς συμβάλλει στην ανάπτυξη του τουριστικού τομέα;  
         
Το όραμά μας για την ομάδα της Revitup είναι να προωθήσουμε την προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη των μελών μας, με τρόπο που να αποφέρει σημαντικά οφέλη τόσο για τους ίδιους όσο και για την επιχείρηση. Κάθε μέλος της ομάδας μας διαθέτει ένα προσωπικό πλάνο ανάπτυξης, με σαφείς καθορισμένους βραχυπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους στόχους. Μέσω εσωτερικών διαδικασιών, διασφαλίζουμε την υλοποίηση αυτών των στόχων, εναρμονίζοντάς τους με τους στόχους της εταιρείας. Όταν οι προσωπικοί στόχοι των μελών μας ευθυγραμμίζονται με την επίτευξη των εταιρικών στόχων, επιτυγχάνεται η μέγιστη ικανοποίηση και δέσμευση. Για εμάς, προτεραιότητα είναι η ευημερία των ανθρώπων μας, η ψυχική και σωματική τους υγεία, η ικανοποίησή τους, η συνεχής ανάπτυξη, η ασφάλεια και η εμπιστοσύνη.
         
Με αυτόν τον τρόπο, έχουμε δημιουργήσει μια ομάδα υψηλής εξειδίκευσης στους τομείς του Revenue & Sales Management, Digital Marketing και Performance Marketing, που αποσκοπεί στην πλήρη ικανοποίηση και την ανάπτυξη των συνεργατών μας, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην πρόοδο του τουριστικού τομέα.

Ποια είναι τα βασικά κριτήρια που λαμβάνετε υπόψη κατά την αξιολόγηση των υποψηφίων για θέσεις εργασίας στα τμήματα Marketing, Revenue & Sales;  
         
Κατά την αξιολόγηση υποψηφίων για θέσεις εργασίας στα τμήματα Marketing, Revenue & Sales, λαμβάνουμε υπόψη μια σειρά από βασικά κριτήρια που είναι καθοριστικά για την επιτυχία των μελών της ομάδας μας. Η στρατηγική μας περιλαμβάνει την ύπαρξη ανθρώπων σε διαφορετικά επίπεδα—Junior, Intermediate και Senior—ώστε, μέσω ενός οργανωμένου συστήματος εκπαιδεύσεων, να μπορούμε να αναπτύσσουμε και να δημιουργούμε στελέχη από τις δικές μας διαδικασίες. Η συνεργασία και η αλληλεπίδραση μεταξύ των τμημάτων είναι απαραίτητη για την ομαλή λειτουργία και την επίτευξη των καλύτερων δυνατών αποτελεσμάτων για τους πελάτες μας. Για τον λόγο αυτό, επιλέγουμε υποψηφίους με το κατάλληλο προφίλ που να ταιριάζει με την κουλτούρα της Revitup.
         
Εκτός από τις τεχνικές δεξιότητες (hard skills) και την εμπειρία—που φυσικά αποτελούν σημαντικά πλεονεκτήματα—δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στην προσωπικότητα του υποψηφίου και στον βαθμό ανάπτυξης των κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων του. Αυτά τα χαρακτηριστικά είναι κρίσιμα για την αποτελεσματική συνεργασία και τη συνολική επιτυχία της ομάδας.

Ποιά η σχέση σας με την ακαδημαϊκή κοινότητα και τους νέους ανθρώπους που ενδιαφέρονται να ασχοληθούν με την αγορά των Online Sales & Revenue Management ή του ψηφιακού τουριστικού μάρκετινγκ; 
          Στη Revitup, δίνουμε ιδιαίτερη σημασία στη σχέση μας με την ακαδημαϊκή κοινότητα και στους νέους ανθρώπους που επιθυμούν να εισέλθουν στον τομέα των Online Sales, Revenue Management και Ψηφιακού Τουριστικού Marketing. Η στρατηγική μας περιλαμβάνει διάφορες πρωτοβουλίες που συνδυάζουν την πρακτική εμπειρία με την ακαδημαϊκή γνώση:
         
Έχουμε μακροχρόνιες συνεργασίες με Πανεπιστήμια και Ακαδημαϊκά ιδρύματα, παρέχοντας εκπαιδευτικές παρουσιάσεις και σεμινάρια σε μαθήματα που αφορούν το Revenue  Management και το Digital Marketing. Αυτή η αλληλεπίδραση βοηθά τους φοιτητές να κατανοήσουν τις πρακτικές εφαρμογές των θεωρητικών γνώσεων και να αποκτήσουν πολύτιμη εμπειρία από τον κλάδο.
         
Επίσης, στηρίζουμε τις Πρακτικές Ασκήσεις των Φοιτητών, προσφέροντάς τους την ευκαιρία να εφαρμόσουν τις γνώσεις τους σε ένα πραγματικό επαγγελματικό περιβάλλον. Η συμμετοχή μας σε τέτοιες δραστηριότητες μας επιτρέπει να αξιολογήσουμε και να εκπαιδεύσουμε νέους ταλαντούχους επαγγελματίες, οι οποίοι μπορούν να ενσωματωθούν στη δυναμική της εταιρείας μας.
         
Ακόμη, έχουμε σημαντικό ποσοστό απορρόφησης απόφοιτων και πρακτικά ασκούμενων που έχουν ολοκληρώσει την πρακτική τους άσκηση με εμάς. Αυτά τα άτομα έχουν ενσωματωθεί στην ομάδα μας και έχουν αναπτύξει αξιόλογη καριέρα στην εταιρεία, αποδεικνύοντας την αξία των πρακτικών μας και την δέσμευσή μας στην ανάπτυξη νέων επαγγελματιών.
         
Με αυτές τις πρωτοβουλίες, στόχος μας είναι να συμβάλλουμε στην επαγγελματική ανάπτυξη των νέων, προσφέροντάς τους ευκαιρίες μάθησης και επαγγελματικής ανέλιξης, ενώ παράλληλα ενισχύουμε την ποιότητα και την καινοτομία της ομάδας μας.

Ποια χαρακτηριστικά και δεξιότητες θεωρείτε κρίσιμα για την επιτυχία σε θέσεις εργασίας στην εταιρεία σας;   
          Για την επιτυχία στις διάφορες θέσεις εργασίας στην εταιρεία μας, θεωρούμε κρίσιμα τόσο τα προσωπικά χαρακτηριστικά όσο και τις τεχνικές δεξιότητες. Στον πυρήνα αυτών βρίσκονται δεξιότητες όπως η συναισθηματική νοημοσύνη, η ικανότητα αποτελεσματικής επικοινωνίας, η συνεργασία και η δημιουργικότητα. Αυτά είναι τα χαρακτηριστικά στα οποία επενδύουμε σημαντικά εσωτερικά για την ανάπτυξη των μελών μας και τα αναζητούμε ενεργά στους νέους υποψήφιους συνεργάτες.
          Όσον αφορά τις τεχνικές δεξιότητες, είναι σημαντικό οι υποψήφιοι να έχουν άνεση στη χρήση συστημάτων, cloud εφαρμογών, πλατφορμών OTAs, εργαλεία επεξεργασίας εικόνων καθώς και των εργαλείων του Microsoft Office. Παρόλο που υπάρχουν πολλά εργαλεία και συστήματα που χρησιμοποιούμε, σε έναν ψηφιακό και τεχνολογικά προηγμένο κόσμο, θεωρούμε ότι οι τεχνικές δεξιότητες των υποψηφίων είναι ήδη καλά ανεπτυγμένες, ιδιαίτερα για τη νέα γενιά επαγγελματιών που έχουν εκτεθεί σε ποικίλες τεχνολογικές εμπειρίες.

Ποια πιστεύετε ότι είναι τα βασικά πλεονεκτήματα της Revitup στην αγορά; 
         
Η Revitup διακρίνεται για μια σειρά από βασικά πλεονεκτήματα που την καθιστούν εξαιρετικό συνεργάτη στον τομέα του τουρισμού. Η πολυετής εμπειρία της ομάδας μας στον τομέα της διαχείρισης πωλήσεων και εσόδων εξασφαλίζει βαθιά γνώση και εξειδίκευση. Είμαστε πάντα ενημερωμένοι για τις τελευταίες τάσεις της αγοράς και προσαρμόζουμε τις στρατηγικές μας αναλόγως, διασφαλίζοντας την ανταγωνιστικότητα και πρωτοπορία των πελατών μας. Παρέχουμε μια ολιστική προσέγγιση που συνδυάζει τη διαχείριση πωλήσεων, τη διαχείριση εσόδων, το digital marketing και το performance marketing, μειώνοντας την ανάγκη για πολλαπλά agencies και ελαχιστοποιώντας κόστος και χρόνους. Οι στρατηγικές μας είναι εξατομικευμένες για κάθε ξενοδοχείο, με αποδεδειγμένα αποτελέσματα που ενισχύουν την κερδοφορία. Το ισχυρό δίκτυο συνεργατών μας και η συνεχής υποστήριξη και συμβουλευτική, σε συνδυασμό με την πλήρη διαφάνεια μέσω τακτικών αναφορών, επιτρέπουν την ευέλικτη προσαρμογή των στρατηγικών μας στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς. 
         
Αυτά τα πλεονεκτήματα καθιστούν τη Revitup έναν πολύτιμο συνεργάτη για τα ξενοδοχεία που επιδιώκουν την αύξηση των εσόδων τους και τη βελτιστοποίηση της ψηφιακής τους παρουσίας. 

Πώς πιστεύετε ότι η Revitup διαφοροποιείται από τους ανταγωνιστές της στον τομέα του Revenue Management και του Digital Marketing & Perfomance Marketing; 
         
Η Revitup διαφοροποιείται σημαντικά από τους ανταγωνιστές της στον τομέα του Revenue Management και του Digital & Performance Marketing μέσα από στρατηγικές και τεχνολογικές καινοτομίες που την καθιστούν πρωτοπόρο στην αγορά.
          Πρώτον, η Revitup επενδύει βαθιά στην τεχνολογία και την ανάλυση δεδομένων, αξιοποιώντας προηγμένα εργαλεία για την αυτοματοποίηση διαδικασιών, τη διαχείριση τιμολογιακών πολιτικών και τη βελτιστοποίηση των καναλιών διανομής. Αυτές οι τεχνολογίες επιτρέπουν στην Revitup να ανταποκρίνεται γρήγορα και με ακρίβεια στις ανάγκες της αγοράς, προσφέροντας στρατηγικές που βασίζονται σε πραγματικά δεδομένα, και όχι απλώς σε διαισθητικές εκτιμήσεις. Αυτή η τεχνολογική προσέγγιση ενισχύει την αξιοπιστία και την αποδοτικότητα των στρατηγικών διαχείρισης εσόδων.
         
Δεύτερον, η Revitup υιοθετεί μια μοναδική στρατηγική που συνδυάζει το στατικό και το δυναμικό περιβάλλον πωλήσεων. Αναγνωρίζοντας ότι οι Tour Operators και οι OTA’s είναι άρρηκτα συνδεδεμένοι παράγοντες πωλήσεων, η Revitup αναπτύσσει ολοκληρωμένες στρατηγικές που διασφαλίζουν ότι τα αποτελέσματα από κάθε κανάλι πώλησης είναι όχι μόνο μετρήσιμα, αλλά και καθοδηγούν τις επόμενες κινήσεις για τη βελτιστοποίηση των εσόδων και της κερδοφορίας των ξενοδοχείων.
         
Τρίτον, η εταιρεία ακολουθεί μια ολιστική προσέγγιση που ενοποιεί τα τμήματα Revenue & Sales Management, Performance και Digital Marketing. Ο Στόχος τους είναι η πώληση, τη σωστή στιγμή στην σωστή τιμή. Αυτή η ολιστική προσέγγιση εξασφαλίζει μια αρμονική συνεργασία μεταξύ των διαφορετικών τμημάτων, μειώνοντας τις ασυνέπειες και τις καθυστερήσεις, και οδηγεί στη μεγιστοποίηση των εσόδων και της κερδοφορίας.
         
Τέλος, η Revitup προωθεί μια φιλοσοφία που μετατοπίζει την έμφαση από τις διαισθήσεις στη βαθιά και μετρήσιμη ανάλυση δεδομένων. Οι αποφάσεις λαμβάνονται με βάση πραγματικούς αριθμούς και τεκμηριωμένα δεδομένα, προσδίδοντας ένα σαφές ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Αυτή η προσέγγιση έχει αποδεδειγμένα αποτελέσματα, τα οποία αποτελούν την καλύτερη διαφήμιση για την εταιρεία.
Για εμάς,
Τα συστήματα είναι εργαλεία, τα δεδομένα δημιουργούν αξία, και η εκμετάλλευση αυτής της αξίας οδηγεί στη δημιουργία υπεραξίας, κάτι που αποτελεί τον πυρήνα της αποστολής της Revitup. 

Πώς πιστεύετε ότι η σωστή χρήση των δεδομένων μπορεί να βελτιώσει την αποδοτικότητα στις πωλήσεις και την τιμολογιακή πολιτική των ξενοδοχείων; 
         
Μέσω της ανάλυσης ιστορικών δεδομένων και της παρακολούθησης των τρεχουσών τάσεων, μπορούμε να προβλέψουμε τη ζήτηση με μεγαλύτερη ακρίβεια.  
         
Η ανάλυση δεδομένων συμβάλει δραστικά στην προβλεπτική ανάπτυξη. Αυτό μας  επιτρέπει να προσαρμόζουμε τις τιμές και τις καμπάνιες προβολής σε πραγματικό χρόνο, αξιοποιώντας ευκαιρίες για αύξηση των εσόδων κατά τις περιόδους υψηλής ζήτησης και αποφεύγοντας απώλειες κατά τις περιόδους χαμηλής κίνησης.
         
Επίσης, η ανάλυση δεδομένων είναι το βασικό εργαλείο για να οργανώσουμε τις εξατομικευμένες στρατηγικές για κάθε ξενοδοχείο. Τα δεδομένα επιτρέπουν την κατηγοριοποίηση των πελατών και την ανάπτυξη των στρατηγικών τιμολόγησης και προώθησης που ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τις προτιμήσεις διαφορετικών τμημάτων της αγοράς.  
         
Η ανάλυση δεδομένων βοηθάει στην ανάλυση του ανταγωνισμού με ακρίβεια. Η συλλογή και ανάλυση δεδομένων από τον ανταγωνισμό βοηθά τα ξενοδοχεία να παραμένουν ανταγωνιστικά. Παρακολουθώντας τις τιμές και τις στρατηγικές των ανταγωνιστών, μπορούμε να κάνουμε προσαρμογές που διασφαλίζουν ότι τα ξενοδοχεία μας παραμένουν ελκυστικά στην αγορά, χωρίς να θυσιάζουμε την κερδοφορία.
         
Ένα ακόμα πλεονέκτημα της βαθιάς ανάλυσης των δεδομένων είναι η αποδοτικότητα των καναλιών πωλήσεων. Καθώς επιτρέπει την καλύτερη κατανόηση των καναλιών πωλήσεων που αποδίδουν καλύτερα, είτε πρόκειται για OTAs, απευθείας κρατήσεις μέσω της ιστοσελίδας, είτε άλλες πλατφόρμες. Αυτό βοηθά στην κατανομή των πόρων με πιο αποδοτικό τρόπο, ενισχύοντας τα κανάλια που φέρνουν τα υψηλότερα έσοδα και μειώνοντας την εξάρτηση από τα λιγότερο αποδοτικά. Το σωστό μίγμα θα αποδώσει μεγαλύτερα έσοδα και κυρίως κέρδη για το ξενοδοχείο.
         
Τα δεδομένα όμως είναι και ένα σημαντικό πλεονέκτημα για το κομμάτι του Marketing και των Ads καθώς η ανάλυση τους μας δίνει δεδομένα για να δούμε πως αξιοποιούνται οι πόροι μας, που στοχεύουμε και πως αποδίδουν οι ενέργειες μας, αλλά και πολύ σημαντικό είναι επίσης, ότι μας δίνει την ευκαιρία να δούμε τις ευκαιρίες που δημιουργούνται και που αλλού θα μπορούσαμε να εστιάσουμε για να μεγιστοποιήσουμε τα έσοδα των Ξενοδοχείων. 

Ποια είναι τα μεγαλύτερα επιτεύγματα της Revitup στον τομέα του τουρισμού και πώς αυτά έχουν επηρεάσει την ανάπτυξη των συνεργαζόμενων ξενοδοχείων;
         
Θα ξεκινήσω με αυτό που πρωταγωνιστεί στην καθημερινότητα μας, καθώς διοργανώνουμε το 4ο Masterclass το οποίο θα λάβει χώρα για το 2024 στην Κύπρο στις 10 Οκτωβρίου. To 1o Masteclass της Revitup έλαβε χώρα τον Φεβρουάριο του 2020 στο Ηράκλειο Κρήτης, και από τότε το διοργανώνουμε σε διαφορετικά μέρη σε Ελλάδα και Κύπρο μία φορά το χρόνο. Με κάθε Masterclass μοιραζόμαστε τις γνώσεις μας για τις νέες τάσεις της αγοράς, αντιμετωπίζοντας προκλήσεις και προσφέροντας πρακτικές λύσεις. Η εκπαίδευση των συνεργατών μας και του κλάδου γενικότερα είναι για εμάς προτεραιότητα, και ο θεσμός αυτός αποδεικνύει την αφοσίωσή μας σε αυτόν τον στόχο.
          Η συνεργασία μας με την Google αποτελεί ένα ακόμη σημαντικό ορόσημο. Είμαστε η μοναδική εταιρία στην Κρήτη που έχει αναγνωριστεί ως Google Premier Partner, μια διάκριση που μας τοποθετεί στο κορυφαίο 3% των πιστοποιημένων συνεργατών της Google παγκοσμίως. Αυτή η συνεργασία μας επιτρέπει να προσφέρουμε καινοτόμες λύσεις στους πελάτες μας, εξασφαλίζοντας υψηλές αποδόσεις στις διαφημίσεις τους και βελτιώνοντας τις πωλήσεις τους.
         
Ακόμα ένα μεγάλο επίτευγμα της Revitup, είναι η συνεργασία με την Holidaycheck, όπου πλέον αποτελούμε τους αποκλειστικούς συνεργάτες σε Ελλάδα και Κύπρο. Η Holidaycheck αποτελεί ένα σπουδαίο συνεργάτη για τους γερμανόφωνους ταξιδιώτες που αναζητούν πληροφορίες και κριτικές για καταλύματα, προορισμούς και τουριστικές υπηρεσίες. Αυτή η στρατηγική συνεργασία ενισχύει τη θέση των συνεργαζόμενων ξενοδοχείων μας στην αγορά, προσελκύοντας περισσότερους επισκέπτες και βελτιώνοντας την ανταγωνιστικότητά τους. 
          Η Revitup έχει λάβει πολυάριθμες διακρίσεις και βραβεία, αλλά για εμάς, η πραγματική επιτυχία έρχεται από την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν καθημερινά οι συνεργάτες μας. Έχουμε δημοσιεύσει πρόσφατα δύο μελέτες περιπτώσεων για τα ξενοδοχεία Alianthos Garden και Palmera Beach Hotel & Spa, όπου παρουσιάζουμε τα θεαματικά αποτελέσματα που επιτεύχθηκαν μέσω της στρατηγικής μας. Αυτά τα παραδείγματα αποδεικνύουν πώς η δέσμευσή και η συστηματική μας προσέγγιση οδηγούν σε ουσιαστική ανάπτυξη και επιτυχία για τους συνεργάτες μας. 
         
Τέλος, συνεχίζουμε να παρέχουμε πολύτιμο περιεχόμενο μέσω των εβδομαδιαίων αναρτήσεών μας στο blog μας και στα κοινωνικά δίκτυα, με στόχο να ενημερώνουμε και να εκπαιδεύουμε τόσο το ευρύ κοινό όσο και τους συνεργάτες μας. Σας προσκαλούμε να ακολουθήσετε τις δημοσιεύσεις μας και να ανακαλύψετε περισσότερα για το πώς μπορούμε να βοηθήσουμε στην ανάπτυξη των τουριστικών επιχειρήσεων.

Βιογραφικό
Human Resources ManagerRevitUp Direct, Απρίλιος 2024 – σήμερα 
• Υπεύθυνη Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού  
• Προγραμματισμός / συντονισμός εκπαιδευτικών σεμιναρίων με βάση τις ανάγκες του προσωπικού  
• HR Data & Reporting  
• Στρατηγικός Σχεδιασμός με βάση το πλάνο της επιχείρησης  
• Σχεδιασμός μισθολογικού πλάνου & επιβραβέυσεων  
• Αξιολόγηση προσωπικού & Διαχείριση Απόδοσης  
• Υπεύθυνη Διαχείρισης Συμβάσεων & Αδειών Προσωπικού  
• Job Descriptions  
• Structure / Οργανόγραμμα  
• Αγγελίες για αναζήτηση νέου προσωπικού  
Recruiting   

Υπεύθυνη Λειτουργίας του Ομίλου
CHC/ Personal Assistant to CEO, CHC GroupChnaris Hotel Management, Development & Consulting, Μάιος 2022 – Απρίλιο 2024  
• Υπεύθυνη Λειτουργίας των κεντρικών γραφείων του Ομίλου  
• Υπεύθυνη Διαχείρισης του προσωπικού  
• Διαχείριση Συμφωνητικών/Συμβολαίων με νέους συνεργάτες για τα Ξενοδοχεία ιδιοκτησίας του Ομίλου CHC
• Παρακολούθηση Οικονομικών του Ομίλου  
• Εκπροσώπηση του CEO σε συναντήσεις, σε περίπτωση απουσίας του  
• Job Descriptions / Αναρτήσεις Αγγελιών Εργασίας, Αξιολόγηση Βιογραφικών, Συνεντεύξεις Υποψηφίων εργαζομένων, Recruiting 
• Σε συνεχή επικοινωνία & συνεργασία με τον CEO, για όλες τις στρατηγικές αποφάσεις & ενέργειες που αφορούν την ανάπτυξη του Ομίλου
• Συμμετοχή στις Διεθνείς Εκθέσεις Τουρισμού
• Οργάνωση τμήματος Marketing & Δημοσίων Σχέσεων (Δελτία Τύπου, Χορηγίες, Δράσεις Κοινωνικής Ευθύνης, Εταιρικά Event & Συναντήσεις)  
• Συμμετοχή & καθορισμός στρατηγικής μεταξύ συνεργατών, Πελατών, Tour Operators

Human Resources & Payroll Manager – Παιδικοί Σταθμοί και Νηπιαγωγεία «Η Χώρα των Παραμυθιών»  Δεκέμβριος 2021 – Απρίλιο 2022  
• Υπεύθυνη Μισθοδοσίας Εταιρίας (90 εργαζόμενοι)  
• Υπεύθυνη Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού  
• Αξιολόγηση Προσωπικού  
• Υπεύθυνη Αδειών Προσωπικού 
• Υπεύθυνη Προμηθειών & Παραγγελιών – επικοινωνία με προμηθευτές • Υπεύθυνη έρευνας αγοράς Προμηθειών  
• Υπεύθυνη Ελέγχων από Υπηρεσίες Πρόνοια, ΣΕΠΕ, ΙΚΑ, ΕΦΕΤ  
• Υπεύθυνη για το στήσιμο του Franchise της εταιρίας  
• Υπεύθυνη Φακέλων αρχείων της εταιρίας  
• Αγγελίες Εργασίας  
• Υπεύθυνη Διαδικασιών προσλήψεων, αποχωρήσεων  
• Συνεντεύξεις Υποψηφίων & Αξιολόγηση Βιογραφικών  

Operations and Contracting Manager, Luxury International Travel services ltd member of CHC GroupChnaris Hotel Management Development & Consulting Οκτώβριος 2020 – Νοέμβριος 2021 
Contracting ManagementPurchase & Sales  
• Τιμολόγηση πωλήσεων  
Flash sales contracting  
Sales Management  
Cost Control  
Yielding & Διαχείριση προσφορών  
• Διαχείριση πελατών,
Tour Operators & Individuals  
• Παρακολούθηση & Έλεγχος Κρατήσεων  
• Επίλυση καθημερινών ζητημάτων στη διαχείριση των κρατήσεων  
• Online sales / καθοδήγηση Online Sales  
• Διαχείριση extranet πελατών  
• Διαχείριση
extranet BOOKING. COM, EXPEDIA, WEBHOTELIER  
• Στατιστικά Στοιχεία και αναφορές προς τη Διεύθυνση  
• Καταχώρηση συμβολαίων στο NS travel  
• Ηλεκτρονική τιμολόγηση στα συστήματα συνεργατών  
• Καταχώρηση τιμολογίων στο NS travel (γέφυρα με τη λογιστική)  
• Εισπράξεις καρτών των Online πελατών  
• Εισπράξεις πελατών & διαχείρισης οικονομικών συναλλαγών με πελάτες, καρτέλες πελατών  
• Καταχώρηση Εισπράξεων/πληρωμών (extrait τραπεζών) στο NS travel
• Παρακολούθηση Οικονομικών, Εσόδων, Εξόδων & Κερδών
• Διαχείριση προσωπικού, έλεγχος, οργάνωση & καθοδήγηση εργασιών  
• Διαχείριση & Οργάνωση του Κυπριακού τουριστικού γραφείου, (οικονομικών έσοδα/εισπράξεις & κρατήσεων)  
• Συμβόλαια με κυπριακά ξενοδοχεία   

Human Resources Manager – «Ο ΦΟΥΡΝΟΣ ΤΟΥ ΝΥΚΤΑΡΗ», Φεβ. 2019 – Οκτ. 2020   
• Επιλογή και Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού της εταιρίας σε εργοστάσιο και καταστήματα λιανικών (115 εργαζόμενοι)  
• Αναγγελίες Θέσεων εργασίας ανάλογες των αναγκών της εταιρίας  
• Συνεντεύξεις με υποψηφίους εργαζόμενους  
• Job Descriptions  
• Υπεύθυνη Μισθοδοσίας  
• Εκπαίδευση Προσωπικού  
• Αξιολόγηση εργαζομένων  
• Κάλυψη αναγκών παραγωγής και διαχείριση ατόμων  
• Διαχείριση Συμβάσεων Εργασίας, πίνακες Ε4 στο σύστημα ΕΡΓΑΝΗ  

Contract ManagerAvra Tours SA – Μαρ. 2015 – Ιαν. 2019  
• Σύναψη συμφωνιών με ξενοδοχειακές μονάδες στις περιοχές: Κρήτη, Αθήνα, Μύκονο, Άνδρο, Τήνο, Μήλο, Αμοργό, Φολέγανδρο, Ίο • Ανάπτυξη νέων συνεργασιών και ανανέωση υπαρχόντων
• Έρευνα και σχεδιασμός στρατηγικής για ειδικές συμφωνίες
• Καταχώρηση συμβολαίων στο Cyberlogic
• Παρακολούθηση και αξιολόγηση ανταγωνισμού
• Επίβλεψη και προώθηση πωλήσεων σε ποσοτικό και ποιοτικό επίπεδο
• Αναφορά στο Διευθύνων Σύμβουλο (CEO) της εταιρείας.  

Assistant Contracting ManagerAVRA TOURS SA Φεβ.2014 –Μαρ.2015  
• Στατιστικά στοιχεία και αναφορές στη διοίκηση
• Παρακολούθηση πωλήσεων και αναφορές σχετικά με τις πωλήσεις των Ξενοδοχείων  
• Καταχώρηση συμβολαίων στο Cyberlogic και σε συστήματα συνεργατών (Ivector και συστήματα back office/ extranets)
• Παρουσίαση ξενοδοχείων (περιεχόμενο, περιγραφές, φωτογραφικό υλικό)
• Yielding – Offers
• Cost Control  
• Stop sales και καταχώρηση προσφορών στα συστήματα των συνεργατών  
• Γραμματειακή υποστήριξη στον Contract Manager
• Συμμετοχή κατά τη διάρκεια συναντήσεων με συνεργάτες
• Διαχείριση Τηλεφωνικού Κέντρου (3CX)  
• Διαχείριση εγγράφων και αλληλογραφίας και τήρηση σχετικού αρχείου

Πρακτική Άσκηση – Περιφέρεια Κρήτης Ιουν 2012 – Αυγ 2012
• Γραμματειακή υποστήριξη • Διαχείριση εγγράφων και αλληλογραφίας και τήρηση σχετικού αρχείου
• Διαχείριση Τηλεφωνικού Κέντρου  

Εκπαίδευση 
ΑΕΙ Οικονομικών Επιστημών
(BSc Economics) – Πανεπιστήμιο Κρήτης Σεπ 2008 –Μαρ 2013 Επίδοση «Λίαν Καλώς» Μαθήματα: Μακροοικονομική Θεωρία, Μικροοικονομική Θεωρία, Management, Λογιστική, Βιομηχανική Οργάνωση, Μαθηματικά, Στατιστική, Οικονομετρία, Χρηματοοικονομική Ανάλυση.
Οργανωσιακή Ψυχολογία – Human Resources Management, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 6μηνο πρόγραμμα, Οκτώβριος 2019-Φεβρουάριος 2020.

Λοιπές Γνώσεις – Σεμινάρια:  
HR Summer School – Workearly – Διάρκεια: 8 εβδομάδων / Ιούνιος – Ιούλιος 2024  
Σεμινάριο Επικοινωνίας με Εσωτερικό και Εξωτερικό Πελάτη, Ιούλιος 2024, Διάρκεια: 18 ωρών, Εκπαιδευτής: Πέτρος Ρούσης  
• Σεμινάριο «
Online Branding & Digital Marketing» 90 ωρών Αύγουστος / Σεπτέμβριος 2023  
• Σεμινάριο «Συγκρουστείτε με ΣΤΥΛ! Διαχειριστείτε Άψογα τις Διαφωνίες και Συγκρούσεις στον Εργασιακό Χώρο», 7 ωρών, Μάρτιος 2023  
• Σεμινάριο της Google «Βιώσιμος Τουρισμός» Αναπτύξτε την επιχείρησης σας καθ’όλη τη διάρκεια του χρόνου. 4 ωρών, Μάρτιος 2023  
• Σεμινάριο «Η βέλτιστη Διαχείριση Ανθρώπινου δυναμικού στα Ξενοδοχεία της Κρήτης», Φεβρουάριος 2023  
• Webinar «Ξενοδοχειακό PMS: Βασικές PMS λειτουργίες σε σχέση με το Operation και τις Πωλήσεις», Φεβρουάριος 2023  
• Webinar «Booking Engine: Σημεία-κλειδιά στο στήσιμο της WebHotelier», Φεβρουάριος 2023  
• Webinar «Στρατηγική Ξενοδοχείων: Οι κορυφαίες νέες ξενοδοχειακές marketing τάσεις και τα νέα είδη καταλυμάτων», Φεβρουάριος 2023  
Σεμινάριο μισθοδοσίας & Εργατική Νομοθεσία, ΚΕΜΕ Αθηνών, εξ αποστάσεως, Θεωρία, εργατικά & νέος νόμος 4808/2021, Πρακτική άσκηση στο Σύστημα ΕΡΓΑΝΗ, Έψιλον ΣΥΣΤΗΜΑ για τη μισθοδοσία. 20 ωρών, Νοέμβριος 2021
Πρακτικό Σεμινάριο Μισθοδοσίας, Σύστημα Εργάνη και Εργατική Νομοθεσία. 20 ωρών Σεμινάριο με τους κ. Λειβαδιωτάκη Νίκο και κ. Αμαργιωτάκη Μανώλη, Οκτώβριος 2019 (νομοθεσία, Σύστημα ΕΡΓΑΝΗ, Σύστημα Μισθοδοσίας Epsilon)
Coaching & Team Building, Σεμινάριο 8 ωρών με εισηγητή τον κ. Νταγλέρη Γιώργο, Ιούλιος 2019  
Σεμινάριο Ά Βοηθειών, 6 ωρών εισηγητής ο κ. Δουκιανζάκης Νικόλαος, Ερυθρός Σταυρός. Νοέμβριος 2019.  
Τεχνικές πώλησης το 2019, Σεμινάριο 6 ωρών με εισηγητή τον κ. Ιστόριο Χρήστο, Ιούνιος 2019 • Τεχνικές Πώλησης, στάση σώματος και επικοινωνία, Σεμινάριο 10 ωρών με εισηγήτρια την κα Πετράκη Μαρία, Διευθύντρια του Επιμελητηρίου Ηρακλείου, Μάρτιος 2019 • Παρακολούθηση Σεμιναρίου 200 ωρών ΕΛΚΕΔΙΜ, Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στον Τουρισμό, Ιανουάριος 2017 – Απρίλιο 2017  
• Παρακολούθηση Σεμιναρίου στο ερευνητικό κέντρο CERN, με θέμα το σωματίδιο Higgs, Φεβρουάριος 2008  

Ξένες γλώσσες:  
• Αγγλική γλώσσα (Προφορική Επικοινωνία, Γραφή, Ανάγνωση), Lower, Toeic
• Γερμανική γλώσσα (Ανάγνωση, Στοιχειώδης Κατανόηση) Zertifikat Daf – Geothe Institute  

Γνώση Η/Υ:  
Windows, Outlook Office 365, Microsoft Office (Word/Excel/PowerPoint), Web browsers/internet
Cyber Logic eTourism Operations
• Digital Trip  
• Ivector  
• NS Travel (Εμπορικό-λογιστική)
• Softone – Καρτέλες προσωπικού
• EPSILON – Μισθοδοσία & καρτέλες προσωπικού (άδειες, έντυπα ΕΡΓΑΝΗ)

ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ & ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ:  
• Δίπλωμα οδήγησης Β ́ κατηγορίας  
• Πρώην Διαιτητής Καλαθοσφαίρισης: αξιολογημένη στις εθνικές κατηγορίες Γ’ Ανδρών και Α2 Γυναικών  
• Εθελοντική/Οργανωτική εργασία σε παγκόσμιες / πανευρωπαϊκές / πανελλήνιες αθλητικές διοργανώσεις ως μέλος του Συνδέσμου Διαιτητών Καλαθοσφάιρισης Κρήτης.  
• Πρώην αθλήτρια καλαθοσφαίρισης  
• Συμμετοχές σε αγώνες δρόμου 5km, 10km, 21km και Μαραθωνίου Δρόμου Αθηνών.  
• Τένις, Γυμναστήριο & Τρέξιμο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Σχετικά άρθρα

Ξεκινήστε να γράφετε τον όρο αναζήτηση επάνω και πατήστε enter για Αναζήτηση. Πατήστε ESC για ακύρωση.

Επιστροφή επάνω