[χρόνος ανάγνωσης 1 λεπτό και 17 δευτ.]
Η RevitUp.direct, μία βραβευμένη εταιρία Revenue Management & Digital Marketing στον ξενοδοχειακό κλάδο, θα συμμετοχή της στο Get Hired Crete 2024, στις 9 και 10 Φεβρουαρίου στο ξενοδοχείο Ibis Styles Heraklion Central, πίσω από την εκκλησία του Αγίου Τίτου, με στόχο να γνωρίσει νέους ανθρώπους με ταλέντο και πάθος, ανοίγοντας το δρόμο για μελλοντικές συνεργασίες.
Στο διήμερο event καλούνται να συμμετάσχουν νέες και νέοι μεταξύ 18-35 χρονών που αναζητούν εργασία, έχοντας την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με μερικές από τις πιο καινοτόμες επιχειρήσεις της Κρήτης.
Οι θέσεις εργασίας που προσφέρει η RevitUp είναι:
Junior Revenue Specialist
Ιδανικό για όσες/όσους έχουν αναλυτική σκέψη και εξοικείωση με αριθμητικά δεδομένα για την πρόβλεψη αγοραστικών τάσεων και τη δυναμική τοποθέτηση των ξενοδοχείων στην παγκόσμια αγορά.
Junior Digital Marketing Specialist
Ιδανικό για όσες/όσους με δημιουργικό πνεύμα και πάθος με το ψηφιακό περιβάλλον για την ανάπτυξη και εφαρμογή επιτυχημένων στρατηγικών marketing σε εύρος πλατφόρμων, από social media έως OTAs.
Junior Paid Specialist
Ιδανικό για όσες/όσους ενδιαφέρονται να εμβαθύνουν σε Meta και Google Ads, καθώς και να αναπτύξουν ικανότητες ανάλυσης δεδομένων και ερμηνείας αποτελεσμάτων για την βελτιστοποίηση των διαφημίσεων.
Οι ενδιαφερόμενοι που θέλουν να γνωρίσουν την RevitUp από κοντά, μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή μέχρι 4 Φεβρουαρίου: https://bit.ly/get-hired-live-2024.
REVITUP.DIRECT REVENUE MANAGEMENT
Η RevitUp.direct, με έδρα το Ηράκλειο Κρήτης, προσφέρει υπηρεσίες Revenue Management, Performance Marketing, Digital Presence Management και Online Distribution & Sales στον χώρο της φιλοξενίας. Με εμπειρία δύο δεκαετιών, παρέχει καθετοποιημένες τεχνολογικές λύσεις marketing, υποστηρίζοντας με όραμα και τεχνογνωσία τους επιχειρηματίες στον τουριστικό κλάδο ανά τον κόσμο.
Η έμπειρη ομάδα της, απαρτιζόμενη από εξειδικευμένους specialists, προσφέρει μία 360 προσέγγιση στον σχεδιασμό και τις πωλήσεις των Υπηρεσιών Φιλοξενίας, με σκοπό να γεφυρώσει το τεχνολογικό και διοικητικό χάσμα των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων με την real-time προσφορά και ζήτηση.
Ταυτόχρονα, είναι σε συνεχή ετοιμότητα, παρακολουθώντας διαρκώς τις ανερχόμενες εξελίξεις του χώρου, ώστε να προσαρμόζεται ανάλογα την τοποθέτηση και την στρατηγική με το κάθε ξενοδοχείο.
Στο πλευρό του κάθε πελάτη, μετασχηματίζει μαζί τη ξενοδοχειακή επιχείρηση του μέλλοντος με άμεση προσαρμογή στην επιχείρηση, αντιμετωπίζοντας τις νέες τεχνολογικές προκλήσεις και αναπτύσσοντας μία βιώσιμη ψηφιακή στρατηγική για την σταθερή αύξηση της κερδοφορίας.