Θεσμός το Revenue Masterclass

[χρόνος ανάγνωσης 1 λεπτό και 35 δευτ.]

Η RevitUp, αποτελεί στρατηγικό σύμμαχο για τα ξενοδοχεία, προσφέροντας ολοκληρωμένες λύσεις που συνδυάζουν διαχείριση πωλήσεων, ψηφιακό μάρκετινγκ και ανάλυση δεδομένων.

Ο Μηνάς Λιαπάκης, συνιδρυτής του κορυφαίου Revenue Management & Digital Marketing Agency, Revitup.Direct, παραχώρησε πρόσφατα συνέντευξη στο κυπριακό portal IN Business News, όπου μίλησε για το 4ο Revenue Masterclass που διοργανώνεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην Κύπρο. Στη συνέντευξή του, ο κ. Μηνάς Λιαπάκης υπογράμμισε τη σημασία του συγκεκριμένου Masterclass, τονίζοντας ότι παρέχει στους συμμετέχοντες εξειδικευμένη εκπαίδευση, πρακτικά παραδείγματα χρήσης νέων τεχνολογιών και την ευκαιρία να δικτυωθούν με κορυφαίους επαγγελματίες του χώρου.
          Επίσης εξήγησε ότι το Revenue Masterclass έχει εξελιχθεί σε θεσμό, παρέχοντας σημαντική εκπαίδευση και καθοδήγηση σε επαγγελματίες του ξενοδοχειακού κλάδου. Σκοπός του είναι η επίλυση των σύγχρονων προκλήσεων που αντιμετωπίζουν τα ξενοδοχεία, όπως η ψηφιοποίηση των υπηρεσιών και η διαχείριση εσόδων.
Η επιλογή της Πάφου
Αναφορικά με την επιλογή της Πάφου ως τόπο διεξαγωγής του Masterclass, ο κ. Λιαπάκης ανέφερε ότι η πόλη αναδεικνύεται ως κορυφαίος τουριστικός προορισμός, με βελτιώσεις στις υποδομές και τις υπηρεσίες, κάτι που την καθιστά ελκυστική για επενδύσεις και συνεργασίες στον τομέα της φιλοξενίας.
Θεματικές ενότητες του 4ου Revenue Masterclass
Το 4ο Revenue Masterclass επικεντρώνεται σε δύο κύριες θεματικές ενότητες. Η πρώτη αφορά την Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) και το ψηφιακό μάρκετινγκ, αναδεικνύοντας τις νέες δυνατότητες που προσφέρει η AI για την ενίσχυση της εμπειρίας του πελάτη. Η δεύτερη θεματική αφορά την κουλτούρα τιμών, με εστίαση στη στρατηγική διαχείριση εσόδων και την αποτελεσματική τιμολογιακή πολιτική.
Η Τεχνητή Νοημοσύνη στο ξενοδοχειακό μάρκετινγκ
Η Τεχνητή Νοημοσύνη μεταμορφώνει το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ, προσφέροντας νέες δυνατότητες για αυτοματοποίηση περιεχομένου, αναλύσεις δεδομένων και βελτίωση της εμπειρίας των πελατών, όπως μέσω chatbots και φωνητικών βοηθών. Αυτές οι τεχνολογίες προσφέρουν ταχύτατη εξυπηρέτηση και αυξάνουν την ικανοποίηση των επισκεπτών.
Ο ρόλος των δεδομένων στο Revenue Management
Ο κ. Μηνάς Λιαπάκης τόνισε την κρίσιμη σημασία της ανάλυσης δεδομένων για τη στρατηγική διαχείριση των εσόδων. Με την αξιοποίηση των Big Data, τα ξενοδοχεία μπορούν να προβλέπουν τη ζήτηση και να προσαρμόζουν τις τιμές σε πραγματικό χρόνο, βελτιστοποιώντας τα έσοδά τους.
Η σημασία της κουλτούρας τιμών
Μια ισχυρή κουλτούρα τιμών είναι καίρια για την επιτυχία μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης. Ο κ. Μηνάς Λιαπάκης εξήγησε ότι είναι σημαντικό οι τιμές να είναι συνεπείς τόσο στις online όσο και στις offline πωλήσεις, ενώ κάθε συνεργάτης πρέπει να έχει εξατομικευμένη προσέγγιση τιμολόγησης.
Η αποστολή του Revenue Masterclass
Τέλος, αναφέρθηκε στον σημαντικό αντίκτυπο που είχαν τα προηγούμενα Revenue Masterclass, τονίζοντας πως βοήθησαν τα ξενοδοχεία να σκεφτούν πιο στρατηγικά και να αποκτήσουν μεγαλύτερη ανεξαρτησία μέσω πολλαπλών συνεργασιών. Το Revenue Masterclass προσφέρει εξειδικευμένη καθοδήγηση και πρακτικές λύσεις που ενισχύουν τη διαχείριση εσόδων και κερδοφορίας των ξενοδοχείων.

Το Masterclass θα πραγματοποιηθεί στις 10 Οκτωβρίου 2024 στο ξενοδοχείο Annabelle στην Πάφο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Σχετικά άρθρα

Ξεκινήστε να γράφετε τον όρο αναζήτηση επάνω και πατήστε enter για Αναζήτηση. Πατήστε ESC για ακύρωση.

Επιστροφή επάνω