[χρόνος ανάγνωσης 1 λεπτό και 47 δευτ.]
Την 3η Παγκρήτια ημέρα καριέρας στις Ξενοδοχειακές μονάδες της Κρήτης, διοργανώνει ο Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων Κρήτης και η Περιφέρεια Κρήτης, αναγνωρίζοντας τη σημασία που έχει ο Τουρισμός στην Κρήτη, αλλά και οι μεγάλες δυνατότητες που προσφέρει ο ξενοδοχειακός κλάδος του νησιού μας στον τομέα της εργασίας.
Η ημέρα καριέρας οργανώνονται στην πόλη του Ηρακλείου την Πέμπτη 18 Ιανουαρίου 2024 στο ξενοδοχείο Atlantis ώρες 10:00 – 18:00 και στην πόλη των Χανίων την Τετάρτη 24 Ιανουαρίου 2024 στο ξενοδοχείο AKALI ώρες 10:00 – 18:00.
Δικαίωμα συμμετοχής
Δικαίωμα συμμετοχής, κατόπιν έγκαιρης αίτησης, έχουν οι εργαζόμενοι με προϋπηρεσία σε ξενοδοχειακές μονάδες, αλλά και όποιος επιθυμεί να ξεκινήσει μια νέα σταδιοδρομία στο συγκεκριμένο χώρο. Στην εκδήλωση μπορούν να συμμετέχουν επίσης και οι σπουδαστές των Τουριστικών σχολών που επιθυμούν να πραγματοποιήσουν την πρακτική τους άσκηση.
Στην ημέρα καριέρας, θα συμμετέχει μεγάλος αριθμός Διευθυντών ξενοδοχειακών μονάδων, όπως και οι υπεύθυνοι Προσωπικού και Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού.
Όσοι ενδιαφερόμενοι προσέλθουν, θα έχουν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή μαζί τους και να ενημερωθούν για τις διαθέσιμες θέσεις εργασίας που προσφέρουν τα ξενοδοχεία.
Επίσης, όσοι ενδιαφέρονται να εργαστούν για πρώτη φορά στον ξενοδοχειακό χώρο, θα λάβουν πληροφόρηση για το πώς μπορεί κάποιος να ξεκινήσει μια νέα καριέρα στα ξενοδοχεία του νησιού μας.
Οδηγίες – Κανόνες Συμμετοχής
• Για την συμμετοχή στην εκδήλωση «Παγκρήτια Ημέρα Καριέρας στα ξενοδοχεία της Κρήτης» απαιτείται έγκαιρη δήλωση συμμετοχής (έως 23 Ιανουαρίου) μέσω της ιστοσελίδας Παγκρητίου Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων.
• Τυχόν πληροφορίες στο τηλέφωνο 2810281492 Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00 14:00.
• Η συμμετοχή είναι δωρεάν με την ευγενική προσφορά του Παγκρήτιου Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων και της Περιφέρειας Κρήτης σε όλους που επιθυμούν να εργαστούν στον Ξενοδοχειακό τομέα.
• Ο χρόνος παραμονής στον χώρο των εκδηλώσεων και ο χρόνος ανά συνέντευξη θα είναι περιορισμένος ανάλογα του συνολικού αριθμού συμμετοχών.
• Θα ενημερωθείτε σχετικά από την γραμματεία κατά την είσοδο σας στην αίθουσα της εκδήλωσης.
• Ο χρόνος θα είναι περιορισμένος προκειμένου να συμμετάσχουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι και να έχετε την δυνατότητα να έρθετε σε επαφή με μεγάλο αριθμό ξενοδοχείων.
Για το λόγο αυτό θα πρέπει να είστε εκ των προτέρων προετοιμασμένοι για τις συνεντεύξεις και είναι σημαντικό, να έχετε μαζί σας επαρκή αριθμό βιογραφικών. (Στην ιστοσελίδα μπορείτε να δείτε λίστα με τις Ξενοδοχειακές Μονάδες που συμμετέχουν στην εκδήλωση.
Προτείνεται το βιογραφικό σας να είναι σε μορφή αναγνωρίσιμης από όλους τους εργοδότες όπως το διεθνές πρότυπο βιογραφικού το «Europass».
Στον χώρο της εκδήλωσης επιδιώκεται κυρίως η άμεση επαφή σας και η επικοινωνία με τους υπεύθυνους των ξενοδοχείων. Σε περιπτώσεις που επιτευχθεί ενδιαφέρων για συνεργασία, ενδέχεται να ορισθεί από κοινού ένα νέο ραντεβού σε άλλη ώρα και χώρο.
• H προσέλευση στην αίθουσα θα γίνεται κατόπιν υποδείξεων της γραμματείας και της ομάδας συντονισμού της εκδήλωσης από τις 10:00 το πρωί έως 18:00 το απόγευμα. Το μεσημέρι 14:00 -14:30 θα υπάρχει διάλειμμα.
• Για τις ανάγκες της οργάνωσης ενδέχεται να λάβετε ενημερωτικό email που να σας δίνει επιπλέον πληροφορίες ή να ορισθεί η προσέλευση σας σε συγκεκριμένη ώρα.