Προσέλκυση γερμανόφωνης ταξιδιωτικής αγοράς

[χρόνος ανάγνωσης 2 λεπτά και 16 δευτ.]

H RevitUp.direct, αναδεικνύει τα ελληνικά ξενοδοχεία στο προσκήνιο της γερμανόφωνης αγοράς, επισημάνθηκε στην διάρκεια του HolidayCheck Partner Event 2024. Η RevitUp.direct με τη συμμετοχή της, στο HolidayCheck Partner Event ως αποκλειστικός συνεργάτης της εταιρίας στην Ελλάδα και στη Κύπρο, παρουσίασε δυναμικές και κερδοφόρες στρατηγικές μέσα από το success story του Alianthos Garden Hotel, ενός 3 αστέρων ξενοδοχείου στον Πλακιά της νότιας Κρήτης.
          Η εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στη πόλη του Ηρακλείου, στο ξενοδοχείο Ibis Style Heraklion Central στις 15 Μαΐου 2024, στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία, με πάνω από εκατό συμμετέχοντες από όλη την Κρήτη, με παρουσία επαγγελματιών από τους χώρους operations, revenue αλλά και marketing σε μία εξειδικευμένη εμπειρία, για τον κλάδο της φιλοξενίας.
          Στα πλαίσια της εκδήλωσης έλαβαν μέρος με παρουσιάσεις στελέχη της HolidayCheck Group AG, οι οποίοι μοιράστηκαν πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τα εργαλεία της πλατφόρμας για τα ξενοδοχεία που επιθυμούν να τοποθετηθούν πιο αποτελεσματικά στη γερμανόφωνη ταξιδιωτική αγορά.  
          «Ήταν μεγάλη τιμή να συμμετάσχουμε στο HolidayCheck Partner Event 2024, εκπροσωπώντας την RevitUp.direct», δήλωσε ο Νίκος Αμανάκης, Senior Revenue Manager, «όπου μέσα από ένα case study, παρουσιάσαμε το πλάνο ολιστικής προσέγγιση, με σκοπό τη βελτιστοποίηση της online παρουσίας και κατά συνέπεια των εσόδων του καταλύματος. Εφαρμόζοντας στρατηγικές δυναμικής τιμολόγησης, ενισχύσαμε το μερίδιο αγοράς του ξενοδοχείου στις DACH χώρες (Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία). Η συνολική αύξηση των κρατήσεων του Alianthos Garden Hotel επαληθεύει και υποστηρίζει πώς η εφαρμογή μίας 360ο στρατηγική πώλησης μπορεί, προσαρμοσμένη στις συνθήκες της αγοράς, να επιφέρει μεγιστοποίηση στο Return of Investment (ROI)».
          Σημειώνεται ότι η RevitUp.direct -μοναδική ελληνική εταιρία που ανέβηκε στη σκηνή- συνεχίζει την επιτυχημένη συνεργασία της με την HolidayCheck, διατηρώντας στενές σχέσεις με τους συνεργάτες της πλατφόρμας, με στόχο την συστηματική κερδοφορία των πελατών της μέσα από αποκλειστικά insights και δυναμική τοποθέτηση.

HOLIDAYCHECK 
Το όραμα της HolidayCheck ως πλατφόρμας διακοπών με τη μεγαλύτερη εμβέλεια στις γερμανόφωνες χώρες, είναι να κάνει τις διακοπές ακόμα καλύτερες. Η ηλεκτρονική πύλη κρατήσεων και αξιολόγησης, μέσω της διαφάνειας, της ποιότητας και της καινοτομίας, προσφέρει στους ταξιδιώτες την καλύτερη δυνατή ταξιδιωτική εμπειρία. Βασίζεται σε περισσότερες από 10 εκατομμύρια κριτικές ξενοδοχείων, στο δικό της διαδικτυακό ταξιδιωτικό γραφείο με περίπου 150 ταξιδιωτικούς ειδικούς και σε προσφορές από 75 tour operators και άλλους τουριστικούς παρόχους.
          Από το 2021, έχουν ενσωματωθεί στην πλατφόρμα επιπλέον προσφορές ενοικίασης αυτοκινήτων από την HolidayCheck Mietwagen. Οι ταξιδιώτες μπορούν επίσης να βρουν πολλές χρήσιμες πληροφορίες και να πάρουν έμπνευση από το ταξιδιωτικό φόρουμ, που μετρά περισσότερα από τρία εκατομμύρια μέλη, καθώς και από το διαδικτυακό περιοδικό HolidayCheck Away. Επιπροσθέτως, η HolidayCheck για χρόνια εργάζεται εντατικά για την καταπολέμηση της απάτης σε κριτικές και έχει ιδρύσει την πρωτοβουλία Together κατά των ψεύτικων κριτικών.
          Τέλος, προσφέρει εργαλεία διαφήμισης για τη βελτίωση των στρατηγικών μάρκετινγκ των ξενοδοχείων, επηρεάζοντας άμεσα τις πωλήσεις. Η HolidayCheck AG είναι θυγατρική του Ομίλου HolidayCheck, με χρονολογία ίδρυσης το 2003 και έδρα στο Bottighofen της Ελβετίας, κοντά στη γερμανική συνοριακή πόλη της Κωνστάντζας.

REVITUP.DIRECT REVENUE MANAGEMENT   
Η RevitUp.direct, με έδρα το Ηράκλειο Κρήτης, προσφέρει υπηρεσίες Revenue Management, Performance Marketing, Digital Presence Management και Online Distribution & Sales στον χώρο της φιλοξενίας. Με εμπειρία δύο δεκαετιών, παρέχει καθετοποιημένες τεχνολογικές λύσεις marketing, υποστηρίζοντας με όραμα και τεχνογνωσία τους επιχειρηματίες στον τουριστικό κλάδο ανά τον κόσμο.
          Η έμπειρη ομάδα της, απαρτιζόμενη από εξειδικευμένους specialists, προσφέρει μία 360 προσέγγιση στον σχεδιασμό και τις πωλήσεις των Υπηρεσιών Φιλοξενίας, με σκοπό να γεφυρώσει το τεχνολογικό και διοικητικό χάσμα των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων με την real-time προσφορά και ζήτηση. Ταυτόχρονα, είναι σε συνεχή ετοιμότητα, παρακολουθώντας διαρκώς τις ανερχόμενες εξελίξεις του χώρου, ώστε να προσαρμόζεται ανάλογα την τοποθέτηση και την στρατηγική με το κάθε ξενοδοχείο. Στο πλευρό του κάθε πελάτη, μετασχηματίζει μαζί τη ξενοδοχειακή επιχείρηση του μέλλοντος με άμεση προσαρμογή στην επιχείρηση, αντιμετωπίζοντας τις νέες τεχνολογικές προκλήσεις και αναπτύσσοντας μία βιώσιμη ψηφιακή στρατηγική για την σταθερή αύξηση της κερδοφορίας. 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Σχετικά άρθρα

Ξεκινήστε να γράφετε τον όρο αναζήτηση επάνω και πατήστε enter για Αναζήτηση. Πατήστε ESC για ακύρωση.

Επιστροφή επάνω