Στρατηγική επιλογή

Η Κρήτη πηγή άντλησης επιστημονικών εργαλείων έρευνας και ανάλυσης, που δημιουργεί η κρίση λόγω κορονοϊού COVID-19.
Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) εξασφάλισε την συνδρομή του Πολυτεχνείου Κρήτης και του Μεσογειακού Αγρονομικού Ινστιτούτου Χανίων (ΜΑΙΧ) για να χαράξει την στρατηγική σχεδιασμού τουριστικού προϊόντος για την επόμενη μέρα της πανδημίας.
Πρόκειται για μία συμφωνία που με αξιόπιστα επιστημονικά εργαλεία θα παρέχουν στοιχεία προς τον ΕΟΤ ανά χώρα και αγορά του εξωτερικού ώστε να δημιουργηθεί μια ισχυρή εκστρατεία προβολής των πλεονεκτημάτων της Ελλάδας στο εξωτερικό με το μεγάλο στοίχημα την δημιουργία προϊόντων τουριστικών για 365 μέρες τουρισμό.
Σημειώνεται ότι το Πολυτεχνείο Κρήτης και ειδικότερα το Εργαστήριο Ανάλυσης Δεδομένων και Πρόβλεψης με την επιστημονική ομάδα του καθηγητή κ. Κωνσταντίνου Ζοπουνίδη και κ. Γιώργου Ατσαλάκη έχουν σημαντικό έργο στον τομέα συγκέντρωσης επιστημονικών δεδομένων για την πορεία αντιμετώπισης της πανδημίας όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στις χώρες του εξωτερικού.
Παράλληλα το ΜΑΙΧ και ο κ. Γιώργος Μπαουράκης μελετά την πορεία εξέλιξης του τουρισμού και της βιωσιμότητας προορισμών και διεξάγει επί πολλά χρόνια έρευνες ικανοποίησης επισκεπτών με εξαιρετικά χρήσιμα συμπεράσματα.

Επιστροφή στο 3ο τεύχος

Σχετικά άρθρα

Ξεκινήστε να γράφετε τον όρο αναζήτηση επάνω και πατήστε enter για Αναζήτηση. Πατήστε ESC για ακύρωση.

Επιστροφή επάνω