Τηλεκατευθυνόμενα αεροσκάφη παρακολούθησης εκπομπών πλοίων

Ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Ασφάλειας στη Θάλασσα (EMSA- European Maritime Safety Agency), διέθεσε τηλεκατευθυνόμενα αεροσκάφη στη Γαλλική Γενική Διεύθυνση Θαλάσσιων Υποθέσεων, Αλιείας και Υδατοκαλλιέργειας, για τη μέτρηση των εκπομπών θείου και αζώτου από πλοία που λειτουργούν στην εκπομπή Περιοχή Ελέγχου (ECA) της Βόρειας Θάλασσας και της Μάγχης.
          Η Βόρεια Θάλασσα και η Μάγχη αποτελούν μια Περιοχή Ελέγχου Εκπομπών εντός της οποίας τα πλοία πρέπει να υιοθετούν ειδικά υποχρεωτικά μέτρα για την πρόληψη, τη μείωση και τον έλεγχο της ρύπανσης της ατμόσφαιρας από εκπομπές οξειδίου του αζώτου, οξειδίου του θείου και σωματιδίων. Αυτά συμβάλλουν στη μείωση των επιβλαβών επιπτώσεων στην ανθρώπινη υγεία και στο περιβάλλον.
          Η παρακολούθηση εκπομπών είναι ο κύριος στόχος της επιχείρησης, αλλά το αεροσκάφος έχει επίσης τη δυνατότητα να αναπτυχθεί κατόπιν αιτήματος για μια σειρά συμπληρωματικών εργασιών όπως ανίχνευση ρύπανσης, έρευνα και διάσωση, έλεγχος αλιείας και διαχείριση της κυκλοφορίας σκαφών, εντός της περιοχής πτητικής λειτουργίας.
          Το RPAS που χρησιμοποιείται είναι ένα μη επανδρωμένο ελικόπτερο Schiebel Camcopter S100 το οποίο λειτουργεί από τον εργολάβο της EMSA Nordic Unmanned και είναι εξοπλισμένο με αισθητήρα εκπομπών από την Explicit που αναλύει τα δείγματα αερίων που λαμβάνονται όταν το drone περνά μέσα από το στόμιο εξάτμισης της χοάνης ή της στοίβας του πλοίου. Στη συνέχεια, γίνονται υπολογισμοί για τον προσδιορισμό των επιπέδων θείου και αζώτου και των ενδείξεων μη συμμόρφωσης και μπορούν να ενεργοποιήσουν μια επιθεώρηση στο επόμενο λιμάνι άφιξης για να διαπιστωθεί εάν έχει σημειωθεί παράβαση. Από το 2020, το μη επανδρωμένο αεροσκάφος Schiebel Camcopter S100 που χρησιμοποιείται από ομάδες Nordic Unmanned έχει πετάξει για περισσότερες από 430 ώρες, σε περισσότερα από 600 πλοία και έχει λάβει μετρήσεις από 375 εμπορικά πλοία.
          Αυτή είναι η τρίτη εκστρατεία παρακολούθησης εκπομπών που λαμβάνει χώρα στη συγκεκριμένη περιοχή με το MRCC για το Cap Gris-Nez να επιλέγεται ως τόπος εγκατάστασης λόγω της εγγύτητάς του σε πολυσύχναστες λωρίδες ναυτιλίας εντός του εύρους πτήσης του χρησιμοποιούμενου αεροσκάφους καθώς και για την τεχνογνωσία του προσωπικού που παρακολουθεί τη θαλάσσια κυκλοφορία στην περιοχή αυτή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Σχετικά άρθρα

Ξεκινήστε να γράφετε τον όρο αναζήτηση επάνω και πατήστε enter για Αναζήτηση. Πατήστε ESC για ακύρωση.

Επιστροφή επάνω