Νέοι Αντιδήμαρχοι Δήμου Πλατανιά

[χρόνος ανάγνωσης 4 λεπτά και 41 δευτ.]

Ορίστηκαν οι Αντιδήμαρχοι και Εντεταλμένοι Σύμβουλοι, με διάρκεια θητείας έως και 28 Φεβρουαρίου 2025, του Δήμου Πλατανιά.
Σύμφωνα με την απόφαση του Δημάρχου Γιάννη Μαλανδράκη οι αρμοδιότητες των Αντιδημάρχων και των Εντεταλμένων Συμβούλων έχουν ως εξής: 
ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΙ
Αρχοντάκης Χρήστος του Ιωάννη 
1.Τα θέματα που αφορούν το ζωικό κεφάλαιο, την αδεσποτία των παραγωγικών ζώων  και την αλιεία.
2.Την εποπτεία και ευθύνη του Τμήματος Καθαριότητας, αποκομιδής απορριμάτων.
3.Την εποπτεία και ευθύνη της Διεύθυνσης του ΚΕΠ.
4.Τις κατά τόπον αρμοδιότητες της Δημοτικής Ενότητας Κολυμβαρίου και ειδικότερα: 
α) Την ευθύνη της λειτουργίας των αποκεντρωμένων  δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.
β) Την συνευθύνη, για τον σχεδιασμό, παρακολούθηση και υλοποίηση των έργων
και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα. 
γ) Την μέριμνα για όλα τα θέματα που αφορούν την αγροτική οδοποιία στη δημοτική ενότητα καθώς και δράσεις σε θέματα πολιτικής προστασίας  που αφορούν την Δημοτική Ενότητα.
δ) Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας.
ε) Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας, καθώς και την θεώρηση του γνησίου της υπογραφής.   
στ) Τη συνεργασία με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων των κοινοτήτων τους.
          Για τις ανωτέρω ανατιθέμενες αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με αυτές.   
Βουρδουμπάς Κωνσταντίνος του Στυλιανού 
1.Καθ’ ύλην,  την εποπτεία και ευθύνη της Διεύθυνσης των Διοικητικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου, καθώς και της μέριμνας για το Δημοτικό Κατάστημα Γερανίου. 
2.Καθ΄ ύλην, την ευθύνη των θεμάτων αιγιαλού και παραλίας και κατάληψης κοινοχρήστων χώρων.
3.Την εποπτεία και ευθύνη των δημοτικών κοιμητηρίων.
4. Την μέριμνα για την φροντίδα και προστασία των αδέσποτων ζώων συντροφιά.
5.Τις κατά τόπον αρμοδιότητες της Δημοτικής Ενότητας Πλατανιά και ειδικότερα: 
α) Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υποδομών  που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα. 
β) Την συνευθύνη, για τον σχεδιασμό, παρακολούθηση και υλοποίηση των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα. 
γ) Την μέριμνα για όλα τα θέματα που αφορούν την αγροτική οδοποιία στη δημοτική ενότητα καθώς και δράσεις σε θέματα πολιτικής προστασίας  που αφορούν την Δημοτική Ενότητα.
δ) Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας.
ε) Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας, καθώς και την θεώρηση του γνησίου της υπογραφής.   
στ) Τη συνεργασία με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων των κοινοτήτων τους.
          Για τις ανωτέρω ανατιθέμενες αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με αυτές.
Δημητρογιανάκης Στυλιανός του Ιωάννη  
1.Θέματα που αφορούν τον μαζικό αθλητισμό και τις  αθλητικές εγκαταστάσεις ευθύνης του Δήμου.
2. Την εποπτεία και μέριμνα για τον Πολεοδομικό Σχεδιασμό.
3. Καθ’ ύλην,  την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και εποπτεία επί θεμάτων της Δημοτικής Ακίνητης Περιουσίας.
4. Τις κατά τόπον αρμοδιότητες της Δημοτικής Ενότητας Μουσούρων  και ειδικότερα: 
α) Την ευθύνη της λειτουργίας των  αποκεντρωμένων δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.
β) Την συνευθύνη, για τον σχεδιασμό, παρακολούθηση και υλοποίηση των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα. 
γ) Την μέριμνα για όλα τα θέματα που αφορούν την αγροτική οδοποιία στη δημοτική ενότητα, καθώς και δράσεις σε θέματα πολιτικής προστασίας  που αφορούν την Δημοτική Ενότητα.
δ) Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας.
ε) Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας καθώς και την θεώρηση του γνησίου της υπογραφής.   
στ) Τη συνεργασία με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων των κοινοτήτων τους.
          Για τις ανωτέρω ανατιθέμενες αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με αυτές.  
Καλαϊτζάκης Γεώργιος του Εμμανουήλ   
1.Τα θέματα που αφορούν καταστήματα, τις επιχειρήσεις, το εμπόριο και την ρύθμιση εμπορικών δραστηριοτήτων και ειδικότερα την έκδοση και υπογραφή πάσης φύσης αδειών, εγγράφων και διοικητικών πράξεων που απαιτούνται για τη λειτουργία οποιασδήποτε επιχείρησης, εκμετάλλευσης, οργανισμού, φορέα. Τα θέματα που αφορούν τη λειτουργία Δημοτικών και λαϊκών αγορών, εμποροπανηγύρεων, την άσκηση υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων και τη χορήγηση σχετικών αδειών καθώς και την  διαφήμιση, και τους χώρους για την τοποθέτηση πλαισίων προβολής υπαίθριας διαφήμισης.
2.Την ευθύνη σε θέματα ενεργειακής  αναβάθμισης κτιρίων και συναφών δράσεων. 
3. Τα θέματα υγιεινής και ασφάλειας στους χώρους εργασίας.
4.Τις κατά τόπον αρμοδιότητες της Δημοτικής Ενότητας Βουκολιών και ειδικότερα: 
α) Την ευθύνη της λειτουργίας των  αποκεντρωμένων δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.
β) Την συνευθύνη, για τον σχεδιασμό, παρακολούθηση και υλοποίηση των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα. 
γ) Την μέριμνα για όλα τα θέματα που αφορούν την αγροτική οδοποιία στη δημοτική ενότητα καθώς και δράσεις σε θέματα πολιτικής προστασίας  που αφορούν την Δημοτική Ενότητα.
δ) Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας.
ε) Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας καθώς και την θεώρηση του γνησίου της υπογραφής.   
στ) Τη συνεργασία με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων των κοινοτήτων τους.
          Για τις ανωτέρω ανατιθέμενες αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με αυτές.
Μαλακωνάκης Εμμανουήλ του Ιωάννη 
1. Τα θέματα ηλεκτροφωτισμού του Δήμου.
2. Την παρακολούθηση και λειτουργία της υπηρεσίας καθαριότητας για τα θέματα της σάρωσης με ίδια μέσα και με συμβάσεις αναδόχων καθαριότητας.
3. Καθ΄ύλην, την ευθύνη του Γραφείου Κίνησης, συντήρησης οχημάτων, μηχανημάτων έργων και λοιπού μηχανολογικού εξοπλισμού και καυσίμων.
          Του παρέχεται το δικαίωμα υπογραφής για τα θέματα που άπτονται της αρμοδιότητας του.
Μαραγκουδάκη-Πλοκαμάκη Χρυσάνθη του Εμμανουήλ 
1. Τα θέματα ισότητας των φύλων.
2.Τα θέματα λειτουργίας και συντονισμού των παιδικών σταθμών, αρμοδιότητας του Δήμου.
3.Τα θέματα  Κοινωνικής Πολιτικής και προστασίας, προαγωγής της υγείας και την λειτουργία και εποπτεία του  Κέντρου Κοινότητας.   
4.Τα θέματα που αφορούν το συντονισμό και την λειτουργία του κοινωνικού παντοπωλείου και συναφών δράσεων κοινωνικής αλληλεγγύης, κοινωνικής μέριμνας.
          Της παρέχεται το δικαίωμα υπογραφής για τα θέματα που άπτονται της αρμοδιότητας της.
Σημαντηράκης  Πολυχρόνης του Βασιλείου
1. Τα  θέματα που αφορούν τον Πολιτισμό.
2. Την ανάδειξη Πολιτιστικών και φυσιολατρικών διαδρομών. 
          Του παρέχεται το δικαίωμα υπογραφής για τα θέματα που άπτονται της αρμοδιότητας του. 
ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ
Δαράκης Ιωάννης του Ηρακλή   

1. Την ευθύνη του Τομέα Παιδείας.
2. Την συμβουλευτική υποστήριξη σε θέματα που αφορούν τον ηλεκτρομηχανολογικό εξοπλισμό. 
3. Τα Θέματα του Κέντρου Διά Βίου Μάθησης. 
4.Θέματα Νεολαίας.
Καπνισάκης Αντώνιος του Στυλιανού 
1. Τον Πρωτογενή τομέα καθώς και την αρμοδιότητα σε θέματα αδειών παραγωγών και αδειών λαϊκών αγορών. 
2. Την ευθύνη θεματικών δράσεων που άπτονται των αρμοδιοτήτων της ΚΕΔΗΠ. 
Κουτσαυτάκης Αρτέμιος του Σπυρίδωνα   
1. Το Σχεδιασμό και συντονισμό σε θέματα Πολιτικής Προστασίας και Πολιτικής Άμυνας.
2. Το Σχεδιασμό και δημιουργία Εθελοντικών Ομάδων Πολιτικής Προστασίας.
3. Τα Κυκλοφοριακά θέματα και τα θέματα της βιώσιμης κινητικότητας.
Μαρινάκης Πέτρος του Γεωργίου    
1.Τα θέματα  που αφορούν στην ανάπτυξη και προβολή του Δήμου ως τουριστικού προορισμού, καθώς και μέριμνα για θέματα που συσχετίζονται με την οργάνωση και προετοιμασία των παραπάνω.   
2. Την Προστασία περιβάλλοντος, πρασίνου και δράσεις  αισθητικής αναβάθμισης.
3. Τον Προγραμματισμό, οργάνωσης , καινοτομίας και Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων.
4.Τον σχεδιασμό και συντονισμό δράσεων, για την υλοποίηση των έργων στην Δημοτική Κοινότητα Πλατανιά.   
Μαυρογένης Ευτύχιος του Γεωργίου  
Τα Θέματα αλλοδαπών, μεταναστών και προσφύγων και λειτουργία του Συμβουλίου Ένταξης Μεταναστών.
Πατεράκης Κωνσταντίνος του Ευθυμίου 
1. Το Σχεδιασμό για τη Διαχείριση Απορριμάτων, χώρων εναπόθεσης, Ανακύκλωσης και Βιοαποβλήτων.
2.Τα Θέματα Οργάνωσης, Πληροφορικής, Δικτύων, Διαφάνειας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
3.Θα Επικουρεί τον Δήμαρχο σε θέματα της Τεχνικής Υπηρεσίας

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Σχετικά άρθρα

Ξεκινήστε να γράφετε τον όρο αναζήτηση επάνω και πατήστε enter για Αναζήτηση. Πατήστε ESC για ακύρωση.

Επιστροφή επάνω