[χρόνος ανάγνωσης 1 λεπτό και 5 δευτ.]
Νέες προοπτικές εξωστρέφειας προσφέρει το Επιμελητήριο Ηρακλείου στις τοπικές επιχειρήσεις των κλάδων τουρισμού, τροφίμων και ποτών, μέσω ενός οργανωμένου πλαισίου επιχειρηματικών δράσεων κατά το πρώτο εξάμηνο του 2025. Στόχος είναι η ενίσχυση της παρουσίας των τοπικών επιχειρήσεων σε διεθνείς αγορές, αξιοποιώντας τις ευκαιρίες που αναδεικνύονται σε βασικές χώρες-στόχους.
Πρόγραμμα Διεθνών Συναντήσεων
Με βάση ένα στοχευμένο πρόγραμμα που έχει σχεδιαστεί σύμφωνα με τις ανάγκες των επιχειρήσεων, το Επιμελητήριο Ηρακλείου πρόκειται να συμμετάσχει σε πέντε σημαντικές επιχειρηματικές εκδηλώσεις, οι οποίες περιλαμβάνουν προκαθορισμένες συναντήσεις B2B.
Αναλυτικά, οι δράσεις είναι:
B2B Greek Tourism Workshop:
Μαδρίτη, 26-27 Μαρτίου 2025
Μιλάνο, 31 Μαρτίου – 1 Απριλίου 2025
Βρότσλαβ, Πολωνία, 3-4 Απριλίου 2025
Μάντσεστερ, 28-29 Απριλίου 2025
B2B Greek Luxury Tourism & Gastronomy Workshop:
Μπαχρέιν, 9-10 Απριλίου 2025
Οι δράσεις αυτές πραγματοποιούνται υπό την αιγίδα των Υπουργείων Τουρισμού και Αγροτικής Ανάπτυξης, καθώς και της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδας, ενώ στηρίζονται από την Περιφέρεια Κρήτης.
Το Επιμελητήριο Ηρακλείου έχει εξασφαλίσει ειδικές τιμές συμμετοχής για τα μέλη του, ενώ θα χρηματοδοτήσει μέρος των εξόδων, προσφέροντας ένα σημαντικό κίνητρο στις επιχειρήσεις που επιθυμούν να διευρύνουν την εξαγωγική τους δραστηριότητα.
Η προθεσμία για δήλωση συμμετοχής στις δράσεις αυτές λήγει στις 14 Φεβρουαρίου 2025. Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να επικοινωνήσουν με το Επιμελητήριο Ηρακλείου για περισσότερες πληροφορίες και για να εξασφαλίσουν τη συμμετοχή τους στις δράσεις που τους ενδιαφέρουν και συγκεκριμένα με το Γραφείο Επιχειρηματικής Υποστήριξης, υπεύθυνη κα Στεφανουδάκη, τηλ:2810 247034, [email protected].
ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Ηρακλείου Βαγγέλης Καρκανάκης δήλωσε: «Αξιοποιούμε κάθε δυνατότητα ενίσχυσης της εξωστρέφειας των επιχειρήσεων – μελών μας και δίνουμε έμφαση σε στοχευμένες δράσεις με σημαντικές προοπτικές συνεργασίας. Ξεκινήσαμε τον προγραμματισμό μας με τις αποτελεσματικές, έως τώρα, επιχειρηματικές συναντήσεις στον τουριστικό και διατροφικό τομέα και αναζητούμε αντίστοιχες δράσεις, ώστε να δώσουμε τη δυνατότητα και σε άλλους επιχειρηματίες να κάνουν ασφαλή βήματα σε αγορές του εξωτερικού.»