Αναπτυξιακό Αποτύπωμα 5ου Revenue Masterclass

[χρόνος ανάγνωσης 2 λεπτά και 25 δευτ.]

Με ρεκόρ συμμετοχών και έναυσμα για στρατηγικές συνέργειες, ολοκληρώθηκε με τεράστια επιτυχία το 5ο Revenue Masterclass by RevitUp.direct την Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2025. Η διοργάνωση, που πραγματοποιήθηκε στο Αμφιθέατρο Μάρκος Καραναστάσης του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου (ΕΛΜΕΠΑ) στο Ηράκλειο Κρήτης, επιβεβαίωσε τον ηγετικό ρόλο της εκπαίδευσης και της συνεργασίας ως μοχλών για την τουριστική ανάπτυξη.

Αναπτυξιακό Αποτύπωμα   
Το φετινό Masterclass με τίτλο «Driving Growth Through Revenue & Marketing Synergy» ξεπέρασε κάθε προηγούμενο, καταγράφοντας 312 εγγραφές και 232 επαγγελματίες που πραγματοποίησαν check-in. Η συμμετοχή δεν ήταν μόνο ποσοτική, αλλά και ποιοτική, φέρνοντας κοντά επαγγελματίες του τουρισμού και της φιλοξενίας από όλες τις πόλεις της Κρήτης –Ηράκλειο, Ρέθυμνο, Χανιά, Άγιος Νικόλαος, Ιεράπετρα-, αλλά και από πέντε επιπλέον κρίσιμους τουριστικούς προορισμούς: Κύπρο, Ρόδο, Κω, Θεσσαλονίκη και Αθήνα. Αυτή η γεωγραφική διασπορά υπογραμμίζει τη σημασία του συνεδρίου ως πανελλαδικό και περιφερειακό κέντρο γνώσης.Επιπλέον, η ενεργή παρουσία 27 φοιτητών από το ΕΛΜΕΠΑ και άλλα ακαδημαϊκά ιδρύματα αποτελεί ισχυρή ένδειξη της σύνδεσης της αγοράς με τη νέα γενιά, διασφαλίζοντας τη μεταφορά τεχνογνωσίας και την ενίσχυση του ανθρώπινου κεφαλαίου του κλάδου. 

Συνέργεια & Τεχνολογία 
Στο επίκεντρο της εκδήλωσης βρέθηκε η καθοριστική συνέργεια μεταξύ Revenue Management και Digital Marketing στην εποχή των δεδομένων και της τεχνητής νοημοσύνης. Το πλούσιο πρόγραμμα περιλάμβανε παρουσιάσεις και συζητήσεις με κορυφαίους φορείς και εταιρείες, όπως το ΕΛΜΕΠΑ, webhotelier – primalres group, Plusgrade, RoomPulse, Wallbid, Viral Spoon και Neapolis University Pafos, αναδεικνύοντας πρακτικές και τεχνολογικές λύσεις που οδηγούν στην αύξηση των εσόδων και τη βιώσιμη ανάπτυξη.Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην πρακτική εφαρμογή και τον διάλογο μέσω των Interactive Solutions Hubs, τα οποία ήταν sold out σε τρεις μόλις ημέρες. Η συμμετοχή 120 επαγγελματιών σε αυτή τη διαδραστική εμπειρία επιβεβαιώνει την ανάγκη της αγοράς για hands-on ανταλλαγή γνώσης και ουσιαστικό διάλογο. Το πάνελ «Μιλώντας με τον Ξενοδόχο» με εκπροσώπους από τα ξενοδοχεία Ethereal White Resorts, Cavo Zoe και Albatros Hotel προσέφερε πολύτιμες βέλτιστες πρακτικές από την «πρώτη γραμμή» της φιλοξενίας.

Ακαδημαϊκή Γνώση & Πράξη  
Η εκδήλωση επισφράγισε, ουσιαστικά, την πρώτη κοινή δράση στο πλαίσιο του πρόσφατου Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ του ΕΛΜΕΠΑ και της RevitUp.direct. Αυτή η στρατηγική σύμπραξη, που ανακοίνωσε από κοινού σεμινάρια για το revenue management μέσα στο 2026, αποτελεί θεμελιώδες βήμα για την εδραίωση της σύνδεσης της ακαδημαϊκής γνώσης με την τουριστική πράξη.

Όπως δήλωσε ο CEO της RevitUp.direct Γιώργος Εργαζάκης: «Η χαρά μας φέτος ήταν διπλή, καθώς το Masterclass επέστρεψε εκεί όπου ξεκίνησε, στο Ηράκλειο, στην έδρα μας. Από το πρώτο Masterclass το 2020 μέχρι σήμερα, αλλάξαμε και εξελιχθήκαμε όπως και ολόκληρη η αγορά. Αυτό που παραμένει σταθερό είναι η όρεξή μας για γνώση και συνεργασία. Η γνώση είναι δύναμη, και για εμάς στη RevitUp είναι και ευθύνη: να τη μοιραζόμαστε, να τη μεταδίδουμε, να τη μετατρέπουμε σε πράξη. Η συνεργασία μας με το ΕΛΜΕΠΑ είναι ένα σημαντικό βήμα προς αυτή την κατεύθυνση, τη δημιουργία μιας νέας γενιάς revenue managers που θα σκέφτονται στρατηγικά, θα αξιοποιούν δεδομένα και θα παίρνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις.»  
Η δήλωση αυτή συνοψίζει τη φιλοσοφία πίσω από τη διοργάνωση: η γνώση ως δύναμη και ευθύνη για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού.

Το Masterclass, τελούμενο υπό την Αιγίδα της Περιφέρειας Κρήτης, του Επιμελητηρίου Ηρακλείου, της Ένωσης Ξενοδοχείων Ηρακλείου του Παγκρήτιου Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων και του ΕΛΜΕΠΑ, απέδειξε ότι η επένδυση στη γνώση, τη συνεργασία και την τεχνολογία αποτελεί τον πιο σταθερό δρόμο για τη βιώσιμη και μετρήσιμη ανάπτυξη του τουριστικού κλάδου στην Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή.   
Η 5η διοργάνωση ήταν το πιο ώριμο, ολοκληρωμένο και ουσιαστικό Revenue Masterclass μέχρι σήμερα, θέτοντας τον πήχη ψηλότερα για το αναπτυξιακό μέλλον της φιλοξενίας.   

Η άνω των 20 ετών εμπειρία της Revitup.direct, εξασφαλίζει ολοκληρωμένες λύσεις για τη βελτίωση της απόδοσης των ξενοδοχείων σε παγκόσμιο επίπεδο. Η ομάδα της RevitUp.direct συνδυάζει στρατηγική πωλήσεων και βαθιά γνώση της τουριστικής βιομηχανίας για να προσφέρει μετρήσιμα αποτελέσματα και βιώσιμη ανάπτυξη.  

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη των webhotelier – primalres group, Plusgrade, RoomPulse, Wallbid, Viral Spoon, Soultatos Chef Consulting, Κυριακάκης Meat, Toro Coffee, HOPE, Zografaki, Axus Trade, Knossos Taxi και Under Exposure.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Σχετικά άρθρα

Ξεκινήστε να γράφετε τον όρο αναζήτηση επάνω και πατήστε enter για Αναζήτηση. Πατήστε ESC για ακύρωση.

Επιστροφή επάνω