Σειρά επαφών για τις ανάγκες των Σφακίων

[χρόνος ανάγνωσης 1 λεπτό και 30 δευτ.]

Με στοχευμένες παρεμβάσεις και ξεκάθαρη αναπτυξιακή ατζέντα, ο Δήμαρχος Σφακίων Ιωάννης Ζερβός πραγματοποίησε στις 23 και 24 Ιουνίου 2026 διαδοχικές συναντήσεις στα Υπουργεία Εσωτερικών, Πολιτισμού και Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, θέτοντας στο επίκεντρο τις αναγκαίες υποδομές, τις χρηματοδοτήσεις έργων και τις λειτουργικές ανάγκες του δήμου. Η επίσκεψη στην Αθήνα εντάσσεται στη σταθερή στρατηγική του Δημάρχου για την προώθηση ώριμων μελετών, την εξασφάλιση πόρων και την ενίσχυση της διοικητικής λειτουργίας του Δήμου Σφακίων.

Συνοδευόμενος από τον Διευθυντή του Πολιτικού Γραφείου της βουλευτού Χανίων Ντόρας Μπακογιάννη, Παναγιώτη Αντωνόπουλο, ο κ. Ιωάννης Ζερβός συναντήθηκε με τον Κωνσταντίνο Μήτση, Διευθυντή της Υπουργού Πολιτισμού Λίνας Μενδώνη. Στο επίκεντρο βρέθηκαν έργα πολιτισμού που αφορούν τον δήμο, καθώς και η ανάγκη πρόσθετης χρηματοδότησης για ώριμες μελέτες που περιλαμβάνονται στην προγραμματική σύμβαση μεταξύ Υπουργείου Πολιτισμού, Περιφέρειας Κρήτης, Δήμου Σφακίων και Πολυτεχνείου Κρήτης. Η συζήτηση επιβεβαίωσε τη σημασία της πολιτιστικής υποδομής ως μοχλού ανάπτυξης για την περιοχή.

Ακολούθησε συνάντηση με τον Αναπληρωτή Υπουργό Αθλητισμού Ιωάννη Βρούτση και τον Διευθυντή του, Δημήτριο Κοντό, όπου ο Δήμαρχος έθεσε το ζήτημα χρηματοδότησης αθλητικών υποδομών. Μεταξύ των αιτημάτων περιλαμβάνονται η ενίσχυση των δύο δημοτικών γυμναστηρίων σε Ασκύφου και Βουβά, καθώς και η χρηματοδότηση του Πολυχώρου Αγίας Πελαγίας στο Φραγκοκάστελλο — έργα που ενισχύουν την κοινωνική συνοχή και την ποιότητα ζωής των κατοίκων.

Στο Υπουργείο Παιδείας, ο κ. Ζερβός συναντήθηκε με τον Αναπληρωτή Υπουργό Νικόλαο Παπαϊωάννου, με τον οποίο συζήτησε κρίσιμα ζητήματα που αφορούν τις σχολικές μονάδες και τις εκπαιδευτικές ανάγκες της περιφέρειας Σφακίων. Ο κ. Παπαϊωάννου τόνισε ότι το Υπουργείο διατηρεί ανοικτό δίαυλο επικοινωνίας με τη δημοτική αρχή και ότι τα θέματα που τέθηκαν θα εξεταστούν από τις αρμόδιες υπηρεσίες.

Η επίσκεψη συνεχίστηκε στο Υπουργείο Εσωτερικών, όπου ο Δήμαρχος, συνοδευόμενος από τον Ειδικό Συνεργάτη του Σταύρο Καπριδάκη, συναντήθηκε με τον Γενικό Γραμματέα Σάββα Χιονίδη. Στο επίκεντρο βρέθηκε η ανάγκη πρόσθετης χρηματοδότησης για έργα αποκατάστασης υποδομών σε περιοχές που επλήγησαν από έντονα καιρικά φαινόμενα, με τον δήμο να βρίσκεται σε καθεστώς έκτακτης ανάγκης. Παράλληλα, συζητήθηκαν ζητήματα ενίσχυσης του δήμου με προσωπικό, σε συνάντηση με την Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Προσωπικού ΟΤΑ, Ανδρομάχη Πατσιαβούρα.

Όπως δήλωσε ο Δήμαρχος Σφακίων, «Οι προσπάθειες της Δημοτικής Αρχής διατηρούν στο επίκεντρό τους την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών του δήμου, με στόχο την απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των αναγκών και αιτημάτων των δημοτών και πολιτών». Η σειρά των συναντήσεων επιβεβαιώνει τη συστηματική και διεκδικητική στάση της δημοτικής αρχής, η οποία προωθεί με συνέπεια έργα και παρεμβάσεις που ενισχύουν την ανθεκτικότητα, την ανάπτυξη και την ποιότητα ζωής στα Σφακιά.

Χορηγούμενο
AKTINOVOLIA
Χορηγούμενο
Cargo
Προσφορά Α Προσφορά B Προσφορά C
Προσφορά Α Προσφορά B Προσφορά C
Hide Ads for Premium Members by Subscribing
Hide Ads for Premium Members. Hide Ads for Premium Members by clicking on subscribe button.
Subscribe Now