Τουριστικές επιχειρηματικές συναντήσεις  

[χρόνος ανάγνωσης 1 λεπτό και 31 δευτ.]

Σε μια στρατηγική κίνηση για την περαιτέρω ενίσχυση της εξωστρέφειας της κρητικής οικονομίας προχώρησε το Επιμελητήριο Ηρακλείου, συμμετέχοντας ενεργά στο «Greek Tourism Workshop» που διεξήχθη στη Βιέννη στις 15 Δεκεμβρίου 2025. Η δράση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο των οργανωμένων πρωτοβουλιών που υλοποιεί το Επιμελητήριο για τη διασύνδεση των τοπικών επιχειρήσεων με διεθνείς αγορές υψηλής προστιθέμενης αξίας. 
Με την ουσιαστική στήριξη του Επιμελητηρίου, εννέα δυναμικές επιχειρήσεις-μέλη του είχαν την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν στοχευμένες

B2B επιχειρηματικές συναντήσεις με κορυφαίους εκπροσώπους της αυστριακής τουριστικής αγοράς. Στόχος των επαφών ήταν η σύναψη νέων εμπορικών συμφωνιών και η ανάπτυξη μακροχρόνιων συνεργασιών που θα ενισχύσουν το τουριστικό ρεύμα προς το νησί.  

Στην αποστολή συμμετείχαν οι επιχειρήσεις: SBOKOS D.M.C., TREND TOURISTIC SERVICES A.E., TRAVEL ID ΜΟΝ Ι.Κ.Ε., OKAY TRAVEL SERVICES, BYLOCALS (Φωτεινή Σκουταρά), ΚΑΡΑΤΑΡΑΚΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΚΑΙ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ Α.Ε., ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΝ KNOSSOS ΜΠΙΤΣ Α.Ε. (Ε.Τ.Ε.Κ.Α.), ΑΦΟΙ ΟΡΦΑΝΑΚΗ ΑΤΕΚΕ-OMICRON HOTELS και BALI MARE (Ανδρέας Γεωργαλής ΑΕ).  

Η επιλογή της Βιέννης ως σταθμού εξωστρέφειας μόνο τυχαία δεν είναι, καθώς η Αυστρία αποτελεί μια από τις παραδοσιακές και πλέον ποιοτικές αγορές για την Κρήτη. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, το 2025 οι αεροπορικές αφίξεις από την Αυστρία προς το νησί ξεπέρασαν τις 150.000, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή προτίμηση των Αυστριακών στον προορισμό. 

Πέρα από τον όγκο των αφίξεων, τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των Αυστριακών επισκεπτών παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις κρητικές επιχειρήσεις. Βάσει των στοιχείων του ΙΝΣΕΤΕ για το 2024, οι επισκέπτες από την Αυστρία κατέγραψαν Μέση Κατά Κεφαλή Δαπάνη αυξημένη κατά 19,1% σε σύγκριση με τον μέσο όρο της χώρας. Παράλληλα, η Μέση Διάρκεια Παραμονής τους ανήλθε στις 7,2 διανυκτερεύσεις, μέγεθος που είναι κατά 11,9% υψηλότερο από τον εθνικό μέσο όρο.  

Τα δεδομένα αυτά αναδεικνύουν την Αυστρία ως μια αγορά «πρώτης γραμμής», με επισκέπτες που διακρίνονται για την υψηλή αγοραστική τους δύναμη και την τάση τους για διαμονές μεγαλύτερης διάρκειας, γεγονός που συμβάλλει άμεσα στην αύξηση των εσόδων και την ενίσχυση της βιωσιμότητας των τουριστικών μονάδων της Κρήτης. 

Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Ηρακλείου Βαγγέλης Καρκανάκης τόνισε: «Επενδύουμε στον ποιοτικό τουρισμό, ως βιώσιμη λύση για την ανάπτυξη της επιχειρηματικής δραστηριότητας στην Κρήτη γι΄ αυτό και, παράλληλα με την αναζήτηση νέων αγορών, μας ενδιαφέρει να διατηρηθούν οι επιχειρηματικές σχέσεις και με τους παραδοσιακούς συνεργάτες.»  

Επικεφαλής της αποστολής στη Βιέννη ήταν ο Α΄ Αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου Ηρακλείου Μηνάς Μελισσείδης, ενώ συμμετείχε και η Υπεύθυνη του Γραφείου Επιχειρηματικής Υποστήριξης Λένα  Στεφανουδάκη.

Το Επιμελητήριο Ηρακλείου, μέσα από τέτοιες δράσεις, συνεχίζει να στηρίζει έμπρακτα τα μέλη του, παρέχοντας τα απαραίτητα εργαλεία για τη διείσδυσή τους σε αγορές που αναβαθμίζουν το brand name της Κρήτης διεθνώς.

Σχετικά άρθρα

Ξεκινήστε να γράφετε τον όρο αναζήτηση επάνω και πατήστε enter για Αναζήτηση. Πατήστε ESC για ακύρωση.

Επιστροφή επάνω