Σε λειτουργία στην πλατφόρμα «myBusinessSupport», τέθηκε η υποβολή αιτήσεων συμψηφισμού ανεξόφλητων απαιτήσεων επιχειρήσεων παραμεθόριων περιοχών προς την Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α. – πρώην ΟΑΕΔ).
Ειδικότερα, σε συνέχεια της έκδοσης της Κοινής Υπουργικής Απόφασης (υπ. αρ. οικ. 51245 ΚΥΑ, ΦΕΚ 2795/Β΄/6.6.2022), με την οποία ρυθμίζονται οι προϋποθέσεις τα δικαιολογητικά και η διαδικασία χορήγησης έκπτωσης από τις οφειλές στη φορολογική διοίκηση και στους φορείς κοινωνικής ασφάλισης, των επιχειρήσεων με ανεξόφλητες απαιτήσεις προς τη Δ.ΥΠ.Α. (πρώην ΟΑΕΔ) έως 31.12.2015, με την προϋπόθεση ότι για τις απαιτήσεις αυτές δεν έχουν ασκηθεί ένδικα μέσα ή έχουν παραιτηθεί απ’ αυτά, ενεργοποιείται σήμερα, Παρασκευή 17.6.2022 στην ψηφιακή πλατφόρμα «myBusinessSupport» της ΑΑΔΕ η υποβολή των σχετικών αιτήσεων από τις επιχειρήσεις-δικαιούχους.
Συνοπτικά, μετά την έκδοση σχετικής εγκριτικής απόφασης από την αρμόδια Περιφερειακή Υπηρεσία της Δ.ΥΠ.Α., οι δικαιούχοι μπορούν να υποβάλουν, έως 30.11.2022, αίτηση στην πλατφόρμα «myBusinessSupport – Ρύθμιση ανεξόφλητων οικονομικών αξιώσεων παραμεθορίου», δηλώνοντας το ποσό της ανεξόφλητης απαίτησής τους που θα χρησιμοποιηθεί για τη χορήγηση έκπτωσης από φορολογικές οφειλές και το ποσό που θα χρησιμοποιηθεί για τη χορήγηση έκπτωσης από ασφαλιστικές οφειλές.
Εντός 48 ωρών από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης ή από τη βεβαίωση των οφειλών, θα διενεργείται από την ΑΑΔΕ και το Κέντρο Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών (ΚΕΑΟ) κεντρική διαδικασία απόσβεσης των οφειλών αυτών, με τη σειρά που προβλέπεται στην παραπάνω απόφαση, έως την κάλυψη των ανεξόφλητων απαιτήσεων που έχουν αναγνωριστεί με την εγκριτική απόφαση.
Μετά την απόσβεση των οφειλών προς τη φορολογική διοίκηση και τα ασφαλιστικά ταμεία, οι δικαιούχοι θα λαμβάνουν αποδεικτικό φορολογικής και ασφαλιστικής ενημερότητας.