Διαγωνισμός ηλεκτρονικού εξοπλισμού

[χρόνος ανάγνωσης 1 λεπτό και 19 δευτ.]

H Περιφέρεια Κρήτης διενεργεί ηλεκτρονικό ανοικτό διαγωνισμό κάτω των ορίων με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής για την ανάθεση της προμήθειας με τίτλο: «Προμήθεια εξοπλισμού αιθουσών θεωρητικών εξετάσεων υποψηφίων οδηγών και οδηγών στις  Διευθύνσεις Μεταφορών και Επικοινωνιών των Π.Ε. Κρήτης, προς εφαρμογή των διατάξεων του ν.4850 /2021».
Καταληκτική ημερομηνία και ώρα υποβολής προσφορών: 25/09/2023 ημέρα Δευτέρα ώρα 15:00μμ. Ημερομηνία διενέργειας διαγωνισμού (ηλεκτρονική αποσφράγιση προσφορών): 29/09/2023 ημέρα Παρασκευή και ώρα 09:00 π.μ. στα γραφεία του Τμήματος Προμηθειών της Περιφέρειας Κρήτης.
Προϋπολογισμός-Χρηματοδότηση:
Η συνολική εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται στο ποσό των 223.200,00 € με ΦΠΑ 24%. Η δαπάνη για την εν λόγω σύμβαση θα βαρύνει τις εγκεκριμένες πιστώσεις του προϋπολογισμού των Περιφερειακών Ενοτήτων Χανίων, Ρεθύμνης, Ηρακλείου και Λασιθίου της Περιφέρειας Κρήτης.
Αντικείμενο της Σύμβασης:
Είναι η προμήθεια ηλεκτρονικού εξοπλισμού, για τις αίθουσες θεωρητικών εξετάσεων υποψηφίων οδηγών και οδηγών στις Διευθύνσεις Μεταφορών και Επικοινωνιών των Περιφερειακών Ενοτήτων Κρήτης, προς εφαρμογή των διατάξεων του ν.4850 /2021.
Τα προς προμήθεια είδη κατατάσσονται στους ακόλουθους κωδικούς του Κοινού Λεξιλογίου δημοσίων συμβάσεων (CPV):
1. Φορητή συσκευή ανίχνευσης ασύρματης επικοινωνίας (CPV 35121900-7),
2. Αποσπώμενη κάρτα μνήμης 16 GB & θήκη προστασίας καρτών (CPV 30234500-3),
3. Φορητή κάμερα λήψης φωτογραφιών με τρίποδο, θήκη & card reader (CPV 38651000-3),
4. Οθόνη αναπαραγωγής οπτικοακουστικού περιεχομένου Digital Singage (CPV 30231300-0).
            Για την έγκυρη συμμετοχή στη διαδικασία σύναψης της παρούσας σύμβασης, κατατίθενται από τους συμμετέχοντες οικονομικούς φορείς (προσφέροντες), εγγυητική επιστολή συμμετοχής, που αντιστοιχεί σε ποσοστό 2% επί της εκτιμώμενης αξίας της σύμβασης  χωρίς ΦΠΑ.
Διάρκεια Υλοποίησης της Σύμβασης:
Η διάρκεια  σύμβασης ορίζεται σε  3 μήνες από την ημερομηνία υπογραφής της , με δικαίωμα παράτασης. Ο ανάδοχος  θα κληθεί  να καταθέσει  προ της υπογραφής της σύμβασης, εγγύηση καλής εκτέλεσης,  για ποσό που αντιστοιχεί σε ποσοστό 4% επί της εκτιμώμενης αξίας της σύμβασης προ ΦΠΑ, καθώς και εγγύηση καλής λειτουργίας μετά την υπογραφή του πρωτοκόλλου οριστικής ποιοτικής και ποσοτικής παραλαβής των ειδών, για ποσό που αντιστοιχεί σε ποσοστό 1% επί της εκτιμώμενης αξίας της σύμβασης προ Φ.Π.Α.
            Για περισσότερες πληροφορίες για τη διαδικασία του διαγωνισμού, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν κατά τις εργάσιμες ημέρες από 08.00 έως 14.00, με το Τμήμα Προμηθειών, Διεύθυνση Οικονομικού στο τηλέφωνο 2813400377.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Σχετικά άρθρα

Ξεκινήστε να γράφετε τον όρο αναζήτηση επάνω και πατήστε enter για Αναζήτηση. Πατήστε ESC για ακύρωση.

Επιστροφή επάνω