Διεθνές Συνέδριο Σύγχρονου Μάρκετινγκ

[χρόνος ανάγνωσης 39 δευτερόλεπτα]

Το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου  (ΕΛΜΕΠΑ-HMU) και η Σχολή Οργανισμών, Οικονομίας και Κοινωνίας, University of Westminster, Ηνωμένο Βασίλειο, συνδιοργανώνουν το 12ο Διεθνές Συνέδριο για θέματα Σύγχρονου Μάρκετινγκ.  
          Στο Συνέδριο που θα διεξαχθεί από 10 έως 12 Ιουλίου 2024, στο Ηράκλειο, θα ανακοινωθούν εργασίες στους τομείς του Μάρκετινγκ, του Τουρισμού και άλλων συναφών τομέων και επιλεγμένους, θεματικούς τομείς της Διοίκησης Επιχειρήσεων καθώς οι συμμετέχοντες είναι ακαδημαϊκοί, επαγγελματίες και φοιτητές από όλο τον κόσμο.
          Οι διοργανωτές προσκαλούν εγκάρδια τους ενδιαφερόμενους να υποβάλουν τα χειρόγραφά τους και να εγγραφούν στο ICCMI 2024. Οι συμμετέχοντες στο Συνέδριο θα έχουν την ευκαιρία να βιώσουν την ιστορία, τον πολιτισμό και την Κρητική φιλοξενία καθώς το ICCMI έχει προγραμματίσει διάφορες κοινωνικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις.
          Συμπρόεδροι του 12ου Συνεδρίου μαζί με τον Ομότιμο Καθηγητή Χρήστο Σαρμανιώτη, ιδρυτή του ICCMI, είναι ο καθηγητής Αλέξανδρος Αποστολάκης και ο αναπληρωτής καθηγητής Μάρκος Κουργιαντάκης από το ΕΛΜΕΠΑ καθώς και ο Dr Luca Cacciolatti, Reader από το Πανεπιστήμιο του Westminster, ενώ κεντρικός ομιλητής θα διατελέσει ο καθηγητής Σάββας Παπαγιαννίδης.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Σχετικά άρθρα

Ξεκινήστε να γράφετε τον όρο αναζήτηση επάνω και πατήστε enter για Αναζήτηση. Πατήστε ESC για ακύρωση.

Επιστροφή επάνω