Ροή Ειδήσεων

Κατάρτιση εργαζομένων franchise

Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Franchise με πολυετή δράση στη θωράκιση του θεσμού του Franchise, υλοποίησε με επιτυχία ένα πολύ σημαντικό πρόγραμμα πιστοποίησης και κατάρτισης για τους εργαζομένους στις επιχειρήσεις δικαιόχρησης, στο πλαίσιο του ΕΠ. Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία 2014-2020, ύψους 1.420.359,14€, το οποίο συγχρηματοδοτήθηκε από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο και από εθνικούς πόρους του ΠΔΕ.
Ο Πρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Franchise κ. Κωνσταντινόπουλος  τόνισε: «Σε μια περίοδο που χαρακτηρίζεται από επαγγελματική αβεβαιότητα και γενικότερη αστάθεια, δόθηκε η ευκαιρία σε 1200 ωφελούμενους να ενδυναμώσουν και να εξελίξουν τις δεξιότητές τους σε τρία περιζήτητα θεματικά αντικείμενα».
Συγκεκριμένα δημιουργήθηκαν 48 τμήματα των 25 ατόμων για τους θεματικούς άξονες:
• «Διαχείριση Τροφίμων & Οργανικών Απορριμμάτων σε Δίκτυα Franchise»
• «Διαχείριση Εφοδιαστικής Αλυσίδας»
• «Εξυπηρέτηση & Διαχείριση Πελατών»
τα οποία πλήρως προσαρμοσμένα λειτούργησαν εξ ολοκλήρου εξ αποστάσεως μέσω ασύγχρονης και σύγχρονης τηλεκπαίδευσης, ανταποκρινόμενα στις ανάγκες της εποχής.
          Από τους 1200 ωφελούμενους οι 722 ήταν γυναίκες και οι 478 άνδρες και στο σύνολό τους οι 473 ανήκαν στην ηλικιακή ομάδα των 31-40 ετών ενώ 363 ήταν μεταξύ 21-30 ετών και οι 264 41-50 ετών.
          Οι θεματικές που θίχτηκαν ήταν απόλυτα ευθυγραμμισμένες με τις ανάγκες της σύγχρονης εποχής, όπως άλλωστε επιβεβαίωσαν και οι ίδιοι οι καταρτιζόμενοι. Ενδεικτικά, στο σεμινάριο θίχτηκαν οι βασικές αρχές υγιεινής και ασφάλειας των τροφίμων, οι κίνδυνοι και οι ορθές παραγωγικές πρακτικές, οι τεχνολογίες παραγωγής και η διατροφική αξία προϊόντων για το πρώτο εκπαιδευτικό αντικείμενο. Το δεύτερο εκπαιδευτικό αντικείμενο περιελάμβανε μεταξύ άλλων τις καλές επιχειρηματικές πρακτικές στο franchising, τις βασικές αρχές marketing&branding, τη διαχείριση καταστήματος, τις ηλεκτρονικές εφαρμογές και την περιβαλλοντική διαχείριση, ενώ στο τρίτο αντικείμενο οι καταρτιζόμενοι ασχολήθηκαν με την ποιοτική εξυπηρέτηση, την αποτελεσματική επικοινωνία και διαχείριση πελατών αλλά και την εξίσου σημαντική διαχείριση παραπόνων.

Στα πολύ θετικά του προγράμματος ανήκει το γεγονός ότι εξασφαλίστηκε προσβασιμότητα και στις 13 περιφέρειες της Ελλάδας, ενώ αξιοσημείωτο είναι ότι το πρόγραμμα πέρα από τις χρήσιμες γνώσεις- εργαλεία που εναπόθεσε στα χέρια όσων το παρακολούθησαν και τη δωρεάν πιστοποίηση αυτών, εξασφάλιζε επιδότηση ύψους 400€ για κάθε συμμετέχοντα.

Από τους καταρτιζόμενους που εκδήλωσαν ενδιαφέρον και συμμετείχαν στο πρόγραμμα και για τα τρία αντικείμενα οι 429 είχαν ολοκληρώσει την δευτεροβάθμια εκπαίδευση ενώ οι 280 και 254 ήταν απόφοιτοι αντίστοιχα ΑΕΙ και ΑΤΕΙ και οι 110 ήταν κάτοχοι μεταπτυχιακού.
          Στη συντριπτική τους πλειοψηφία, η εργασιακή σχέση των ωφελούμενων (789 από τους 1200) ήταν πλήρους απασχόλησης αορίστου χρόνου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Σχετικά άρθρα

Ξεκινήστε να γράφετε τον όρο αναζήτηση επάνω και πατήστε enter για Αναζήτηση. Πατήστε ESC για ακύρωση.

Επιστροφή επάνω