Κρήτη το «δεύτερο σπίτι» του 100% Hotel Show

[χρόνος ανάγνωσης 2 λεπτά και 35 δευτ.]

Το 100% Hotel Show της Κρήτης στοχεύει να αποτελέσει το σημείο συνάντησης των Ελλήνων Ξενοδόχων πριν το άνοιγμα της season, δημιουργώντας έναν νέο θεσμό της Ελληνικής Ξενοδοχειακής Αγοράς, καθώς η Κρήτη αποτελεί αναμφισβήτητα το καταλληλότερο μέρος για το «δεύτερο σπίτι» του 100% Hotel Show, υπογραμμίζει ο Δημήτρης Αντωνάκος ιδρυτής και CEO της Demand Fairs & Media, σε συνέντευξη στο Κρητών Επιχειρείν.

Το 100% Hotel Show διοργανώνεται στην Κρήτη από 13 έως 14 Απριλίου 2024, στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Κρήτης – ΔΕΚΚ, στις Γούρνες Ηρακλείου.

Ποια ήταν η κύρια έμπνευση για τη διοργάνωση της εμπορικής έκθεσης 100% Hotel Show στην Κρήτη;  
          Εδώ και καιρό, η ομάδα της Demand Fairs & Media σκεφτόταν μια δεύτερη διοργάνωση του 100% Hotel Show πιο κοντά στο άνοιγμα των ξενοδοχείων, καθώς είναι μια ανάγκη που είχαμε αντιληφθεί. Έχοντας ωριμάσει πλέον την ιδέα, σκεφτήκαμε ότι το 100% Hotel Show δεν πρέπει να κάνει απλά μια ακόμη έκθεση, αλλά και να περάσει ένα δυνατό μήνυμα. Έτσι, επιλέξαμε για τόπο διεξαγωγής την Κρήτη, καθώς αποτελεί ίσως τη σημαντικότερη σε μέγεθος ξενοδοχειακή αγορά, περνώντας παράλληλα και ένα δυναμικό μήνυμα για τον τουρισμό αλλά και για την αειφορία των εκθέσεων.

Ποια είναι η ανταπόκριση της τοπικής επιχειρηματικής κοινότητας και των ξενοδοχειακών φορέων του νησιού σε σχέση με τη συμμετοχή τους στην έκθεση;
          Είναι αυτή που περιμέναμε, δηλαδή η τοπική κοινότητα αγκάλιασε τον θεσμό από το πρώτο άκουσμα. Και αναφέρω ότι το περιμέναμε, καθώς πιστεύουμε στο υψηλό επιχειρηματικό επίπεδο της Κρήτης, που τα τελευταία χρόνια δίνει μαθήματα στην ελληνική Ξενοδοχειακή Αγορά και αποτελεί αναμφισβήτητα το καταλληλότερο μέρος για το «δεύτερο σπίτι» του 100% Hotel Show.  

Ποια είναι η αναμενόμενη ανταπόκριση από τους διεθνείς συμμετέχοντες και πώς θα διαφέρει αυτή από τις άλλες εκθέσεις που οργανώνετε;
          Ο στόχος μας σε πρώτη φάση είναι να αναδείξουμε την Ελληνική Επιχειρηματικότητα, αφού σε επίπεδο Ξενοδοχειακών Λύσεων το status των εγχώριων επιχειρήσεων είναι από τα καλύτερα παγκοσμίως. Και στους στόχους μας προστίθεται και η ανάδειξη των εταιρειών της Κρήτης, αφού αρκετές από αυτές έχουν ενεργό πελατολόγιο σε όλη την Ελλάδα.  
          Σχετικά με τη διαφορά με το κεντρικό Event του 100% Hotel Show που διεξάγεται παραδοσιακά στην Αθήνα τον Νοέμβριο, ένας τομέας αφορά το format της έκθεσης, καθώς έχουμε σκεφτεί έναν upgraded αλλά πιο εύκολο τρόπο συμμετοχής για τις εταιρείες με έτοιμα περίπτερα, έτσι ώστε να διευκολύνουμε τη συμμετοχή, φροντίζοντας παράλληλα για μια υψηλή εμπειρία για τους επισκέπτες.
          Σε ό,τι αφορά το περιεχόμενο, η βασική διαφορά των δύο Διοργανώσεων εστιάζεται αφενός στην ενίσχυση των πιο άμεσων λύσεων που θα παρουσιάζει η Seasonal Edition του Ηρακλείου, καθώς θα καλύψει και βασικές pre-opening ανάγκες ενός ξενοδοχείου αλλά και την ανάδειξη τοπικών προμηθευτών, ενώ το Main Event της Αθήνας εστιάζει σε μια πιο ολιστική διάσταση της ανάπτυξης ενός ξενοδοχείου, παρουσιάζοντας λύσεις και νέα trends που αφορούν ένα κατάλυμα σε όλα τα στάδιά του.

Πώς προβλέπεται ότι θα επιδράσει το 100% Hotel Show στην τοπική οικονομία και στον τομέα της Φιλοξενίας στην Κρήτη;  
          Πλέον η Κρήτη θα έχει το σημείο αναφοράς της όσον αφορά τον τουρισμό και αυτό είναι μια σημαντική κίνηση για περαιτέρω ανάπτυξη της αγοράς. Εκτός από το γεγονός ότι οι τοπικές εταιρείες θα διευρύνουν το πελατολόγιό τους, είναι σημαντικό και για τα τοπικά καταλύματα το ότι θα έχουν την ευκαιρία να βρουν νέες λύσεις, αλλά και να παρακολουθήσουν εξειδικευμένα Ξενοδοχειακά Workshops που θα εξελίξουν σημαντικά τη στρατηγική ανάπτυξή τους.  

Ποιο είναι το όραμά σας για το μέλλον της έκθεσης στην Κρήτη και πώς σκοπεύετε να την αναπτύξετε στο μέλλον, λαμβάνοντας υπόψη την εμπειρία σας από την Αθήνα;
          Στόχος μας είναι η έκθεση να μην αφορά μόνο την Κρήτη, αλλά να αποτελέσει το σημείο συνάντησης των Ελλήνων Ξενοδόχων πριν το άνοιγμα της season, και το θεωρούμε κάτι απόλυτα εφικτό. Η Κρήτη έχει τις υποδομές να στηρίξει μια τέτοια ενέργεια και το 100% Hotel Show είναι 100% έτοιμο να περάσει τον νέο θεσμό στο DNA της Ελληνικής Ξενοδοχειακής Αγοράς.

Βιογραφικό
           
Ο Δημήτρης Αντωνάκος είναι ο Ιδρυτής και CEO της Demand Fairs & Media, η οποία δραστηριοποιείται από το 2000 στον χώρο της Διοργάνωσης Εκθέσεων και Events, καθώς και σε αυτόν των Ειδικών Εκδόσεων.  
           
Η Demand Fairs & Media οραματίστηκε και ανέλαβε την ευθύνη της διοργάνωσης ενός Θεσμού που θα συνεισφέρει στην περαιτέρω ανάπτυξη του ελληνικού ξενοδοχειακού προϊόντος, κάτι που οδήγησε στην πρώτη διοργάνωση του 100% Hotel Show το 2014, το οποίο καθιερώθηκε γρήγορα ως η Premium Έκθεση για Ξενοδόχους, Villa Owners και Επαγγελματίες Τουρισμού.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Σχετικά άρθρα

Ξεκινήστε να γράφετε τον όρο αναζήτηση επάνω και πατήστε enter για Αναζήτηση. Πατήστε ESC για ακύρωση.

Επιστροφή επάνω