Ροή Ειδήσεων

Νέα ταυτότητα Sanofi

Η Sanofi παρουσίασε στο Παρίσι, μία νέα ενιαία εταιρική ταυτότητα, που αντικατοπτρίζει τη στρατηγική εκσυγχρονισμού και μετασχηματισμού που εγκαινίασε η εταιρεία τον Δεκέμβριο του 2019.
Η νέα εταιρική ταυτότητα ενοποιεί για πρώτη φορά τις διαφορετικές πτυχές της πορείας της Sanofi και αναδεικνύει τη φιλόδοξη στρατηγική που η εταιρεία έχει σχεδιάσει για το μέλλον καθώς έχει τις ρίζες της σε διαφορετικές εταιρείες, που συνδυάζει πολλές κουλτούρες και επιμέρους ταυτότητες.
          Το νέο λογότυπο αποτυπώνει τον νέο σκοπό και την τολμηρή φιλοδοξία της Sanofi, με πηγή έμπνευσης την απλότητα και τον προσανατολισμό προς την κίνηση που χαρακτηρίζουν τους κώδικες της τεχνολογικής βιομηχανίας. Οι δύο μωβ τελείες συμβολίζουν το επιστημονικό ταξίδι, από το σημείο εκκίνησης – την περιέργεια που οδηγεί στην αμφισβήτηση του κατεστημένου και τη διερώτηση «τι θα γινόταν αν…;» – μέχρι τη γραμμή τερματισμού – τη στιγμή της ανακάλυψης, όταν αποκαλύπτονται οι καινοτόμες λύσεις που θα επηρεάσουν θετικά τη ζωή των ανθρώπων.
Σημειώνεται πως η Sanofi είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο του Παρισιού Euronext και στο χρηματιστήριο Nasdaq.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Σχετικά άρθρα

Ξεκινήστε να γράφετε τον όρο αναζήτηση επάνω και πατήστε enter για Αναζήτηση. Πατήστε ESC για ακύρωση.

Επιστροφή επάνω