Χρυσή & Χάλκινη RevitUp.direct

[χρόνος ανάγνωσης 1 λεπτό και 16 δευτ.]

Δύο νέες βραβεύσεις απονεμήθηκαν στην RevitUp.direct, στα Tourism Awards 2024, που διεξήχθησαν την Δευτέρα 15 Απριλίου 2024 σε κεντρικό ξενοδοχείο των Αθηνών. Κατάχτησε το Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία «Digital Hotel Sales Systems» και το Χάλκινο Βραβείο στην κατηγορία «Hotel, Resort, Villa & Yacht development, Μanagement & Consulting».
          Ο Μηνάς Λιαπάκης, συνιδρυτής της RevitUp.direct, δήλωσε για τις βραβεύσεις του agency: «Είμαστε πολύ υπερήφανοι για την αναγνώριση της ομάδας μας στα Tourism Awards 2024 σε δύο κατηγορίες-κλειδιά», συμπληρώνοντας ότι «αυτά τα βραβεία αποτελούν απόδειξη της σκληρής δουλειάς και των καινοτόμων εργαλείων στις 360ο στρατηγικές Revenue Management & Digital Marketing που προσφέρουμε».
          Ακόμη επισήμανε ότι οι διακρίσεις της RevitUp.direct ενισχύουν την δέσμευση της εξειδικευμένης ομάδας να συνεχίσουν να παρέχουν κορυφαίες υπηρεσίες στους πελάτες, μοιράζοντας success stories σε Ελλάδα, Κύπρο και στον υπόλοιπο κόσμο.
          Υπενθυμίζεται πως τα Tourism Awards αποτελούν μία ετήσια εκδήλωση για την προώθηση της αριστείας στον κλάδο της φιλοξενίας και της εστίασης, με επίκεντρο την καινοτομία, την βιωσιμότητα και την ελληνικότητα. Από το 2013, η ποικιλόμορφη κριτική επιτροπή, απαρτιζόμενη από πανεπιστημιακούς, δημοσιογράφους και επιχειρηματίες του τουρισμού, τιμά τα άτομα και τις εταιρίες που συμβάλλουν στην ανάπτυξη και την προβολή του τουριστικού κλάδου της χώρας, ενισχύοντας την ανταγωνιστικότητά της παγκοσμίως.
          Η RevitUp.direct, με έδρα το Ηράκλειο Κρήτης, προσφέρει υπηρεσίες Revenue Management, Performance Marketing, Digital Presence Management και Online Distribution & Sales στον χώρο της φιλοξενίας. Με εμπειρία δύο δεκαετιών, παρέχει καθετοποιημένες τεχνολογικές λύσεις marketing, υποστηρίζοντας με όραμα και τεχνογνωσία τους επιχειρηματίες στον τουριστικό κλάδο ανά τον κόσμο.
Η έμπειρη ομάδα της, απαρτιζόμενη από εξειδικευμένους specialists, προσφέρει μία 360 προσέγγιση στον σχεδιασμό και τις πωλήσεις των Υπηρεσιών Φιλοξενίας, με σκοπό να γεφυρώσει το τεχνολογικό και διοικητικό χάσμα των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων με την real-time προσφορά και ζήτηση.
Ταυτόχρονα, είναι σε συνεχή ετοιμότητα, παρακολουθώντας διαρκώς τις ανερχόμενες εξελίξεις του χώρου, ώστε να προσαρμόζεται ανάλογα την τοποθέτηση και την στρατηγική με το κάθε ξενοδοχείο. Στο πλευρό του κάθε πελάτη, μετασχηματίζει μαζί τη ξενοδοχειακή επιχείρηση του μέλλοντος με άμεση προσαρμογή στην επιχείρηση, αντιμετωπίζοντας τις νέες τεχνολογικές προκλήσεις και αναπτύσσοντας μία βιώσιμη ψηφιακή στρατηγική για την σταθερή αύξηση της κερδοφορίας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Σχετικά άρθρα

Ξεκινήστε να γράφετε τον όρο αναζήτηση επάνω και πατήστε enter για Αναζήτηση. Πατήστε ESC για ακύρωση.

Επιστροφή επάνω