[χρόνος ανάγνωσης 1 λεπτό και 18 δευτ.]
Η ξενοδοχειακή εταιρία PHĀEA δεσμεύτηκε να διατηρήσει το σύνολο του προσωπικού του ξενοδοχείου Blue Palace, παρά το ότι το ξενοδοχείο δυναμικότητας 251 δωματίων θα λειτουργήσει από φέτος, ως boutique ξενοδοχείο, το Phāea Blue Palace με 47 δωμάτια.
Επίσης αποφάσισε την ενεργοποίηση εκτεταμένου προγράμματος ιδιωτικής ασφάλισης υγείας (νοσοκομειακή και εξωνοσοκομειακή περίθαλψη), που αφορά σε όλους τους εργαζόμενους της εταιρίας.
Τα παραπάνω ανακοινώθηκαν στην ετήσια εκδήλωση για τους εργαζόμενους πραγματοποιήθηκε και φέτος στο Πολιτιστικό Συνεδριακό Κέντρο Ηρακλείου στην Κρήτη, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.
Σκοπός της εκδήλωσης ήταν η ενημέρωση του προσωπικού για την σεζόν που ξεκινά αλλά κυρίως το σχέδιο ανάπτυξης της εταιρίας για τα επόμενα 3 χρόνια, καθώς και το συνεκτικό έργο μετασχηματισμού των Phāea.
Την έναρξη της εκδήλωσης έκαναν οι κυρίες Κωστάντζα Σμπώκου, Πρόεδρος και Αγάπη Σμπώκου, Διευθύνουσα Σύμβουλος, καλωσορίζοντας όλους τους συνεργάτες με μια σύντομη ενημέρωση για την πορεία της εταιρίας. Μαζί με τον Χάρη Σιαμπάνη, Chief Development Officer παρουσίασαν για πρώτη φορά στο σύνολο των συνεργατών, τα σχέδια επέκταση της εταιρίας σε νέους προορισμούς, εντός και εκτός Κρήτης, καθώς και την πορεία της εξέλιξης των σημαντικών έργων μετασχηματισμού των Phāea, σε κάθε επίπεδο της λειτουργίας, προϊόντος, ανθρώπινου δυναμικού και brand.
Υπό την καθοδήγηση δύο γυναικών, ξενοδόχων δεύτερης γενιάς, την Αγάπη και την Κωστάντζα Σμπώκου, τα Phāea στοχεύουν στο να αναδεικνύουν την Ελληνική φιλοξενία και να προβάλλουν μια αυθεντική και διαχρονική πλευρά της Ελλάδα, που αξίζει να αγαπάμε.
Στην διάρκεια της εκδήλωσης τα στελέχη της εταιρίας παρουσίασαν την νέα εταιρική ταυτότητα των Phāea, που εμπνέεται από την αυθεντική Ελλάδα και δίνει προτεραιότητα στην υψηλή ποιότητα, την προσωπική φροντίδα και τη λεπτομέρεια. Συνεχίζοντας, παρουσιάστηκε ο σχεδιασμός νέων διαδικασιών και η ενιαία συστηματοποίηση τους, για όλη την εταιρία.
Ιδιαίτερη έμφαση, δόθηκε στις διαδικασίες και τα εργαλεία του People Department όπου η Μαρία Κρέη, Chief People Officer, παρουσίασε μαζί με τους συνεργάτες της ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα ενεργειών, που στόχο έχουν να ενισχύσουν και να διευκολύνουν το employee journey των εργαζόμενων μέσα στα Phāea. Επιπλέον, μια εσωτερική ψηφιακή πλατφόρμα, η οποία σχεδιάστηκε αποκλειστικά για τους εργαζόμενους, με στόχο να διευκολύνει τη ροή της πληροφορίας εντός της εταιρίας και να κάνει πιο εύκολη την εργασιακή καθημερινότητα των εργαζόμενων.