Ροή Ειδήσεων

B2B Choose Crete

Choose Crete είναι το όνομα του νέου ιδιωτικού φορέα Κρητικών συμφερόντων, για την προώθηση και προβολή της Κρήτης σε επίπεδο Β2Β. Δημιουργήθηκε στις αρχές του 2023 στη Κρήτη με στόχο την τουριστική προώθηση και προβολή του νησιού σε βασικές αγορές κυρίως της Ευρώπης, αλλά και παγκοσμίως. Έχει ως αποκλειστικό στόχο την προβολή της Κρήτης με τη δημιουργία εκδηλώσεων στις χώρες από τις οποίες δέχεται τουρισμό. Στην ευθύνη της θα είναι και η προώθηση του νησιού σε νέες υψηλά υποσχόμενες αγορές.
          Το τιμόνι της διεύθυνσης της Choose Crete έχει αναλάβει ο κ. Λεωνίδας Μπαμπάνης ως γενικός διευθυντής, που έχει διαγράψει μια μακρά και επιτυχημένη πορεία στον τομέα της προώθησης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος για πάνω από μια 15ετία, με πολύ επιτυχημένες εκδηλώσεις και εκθέσεις σε όλες τις σκανδιναβικές χώρες, την Πολωνία, τη Ρουμανία, την Κύπρο, αλλά και στις ΗΠΑ. Στην Αμερική, τα τελευταία τρία χρόνια εκλέγεται πρόεδρος του Chapter Ελλάδας και Κύπρου της ASTA (AMERICAN SOCIETY OF TRAVEL ADVISORS), γεγονός που τού δίνει μεγάλο προβάδισμα, αλλά και σπουδαίες επαφές σε μια τόσο σημαντική αγορά, η οποία, τα επόμενα χρόνια, θα αναπτυχθεί ιδιαίτερα πολύ στη χώρα μας.          Σκοπός της Choose Crete, και με δεδομένη τη μακρόχρονη εμπειρία της ομάδας που την αποτελεί, είναι να ενωθούν οι δυνάμεις του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα, ώστε η Κρήτη να είναι παρούσα σε όλα τα μήκη και πλάτη του κόσμου. Σε αυτό θα συντελέσουν και οι δεκάδες συνεργάτες που έχουν επιλεγεί, ως οι καλύτεροι στο είδος τους.
          Η Choose Crete θα δουλέψει σε στενή συνεργασία με την Περιφέρεια Κρήτης, τα Επιμελητήρια του νησιού, και τους υπεύθυνους τουρισμού των Δήμων, παράλληλα  με τις ιδιωτικές επιχειρήσεις της Κρήτης, ώστε να βελτιστοποιηθεί το αποτέλεσμα της προβολής του νησιού και να παρουσιάζεται στις κύριες αγορές του μια ολοκληρωμένη εμπειρία από το ταξίδι στο νησί.
          Το πρόγραμμα των δράσεων του φορέα για το 2023-2024 έχει ήδη οριστικοποιηθεί και θα ανακοινωθεί σε συνέντευξη Τύπου, που θα γίνει μέσα στον Ιανουάριο. Οι δράσεις που προγραμματίζονται, είναι μεταξύ άλλων, B2B συναντήσεις διά ζώσης κατά τη διάρκεια road shows, webinars καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους για τη διατήρηση των σχέσεων με όλες τις αγορές και την κατάκτηση νέων αγορών, ειδική διαδικτυακή πλατφόρμα για B2B όλο τον χρόνο και πολλές άλλες θεματικές ενέργειες, που θα βοηθήσουν στην καλύτερη ενημέρωση των ξένων τουριστικών πρακτόρων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Σχετικά άρθρα

Ξεκινήστε να γράφετε τον όρο αναζήτηση επάνω και πατήστε enter για Αναζήτηση. Πατήστε ESC για ακύρωση.

Επιστροφή επάνω