Butterfly Stories Food Management

Συνέντευξη της Ελισάβετ Κούτα Ανδρεαδάκη

Η Butterfly Stories Food Management είναι η 1η εταιρεία σε Ελλάδα και Κύπρο που παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες μάρκετινγκ, στρατηγικής και προώθησης για εστιατόρια, ξενοδοχεία και προϊόντα διατροφής, αυτή είναι η αποστολή μας. Κάθε επιχείρηση είναι για εμάς μια ιδιαίτερη ιστορία που για να ταξιδέψει και να φέρει τις καλύτερες αναμνήσεις στον καταναλωτή χρειάζεται μια σειρά από υπηρεσίες με στρατηγική και προγραμματισμό.

Ποιά η ανάγκη της εταιρικής προβολής και επικοινωνίας, στην σημερινή εποχή;
Στην σημερινή εποχή, όπου η πληροφορία και η τεχνολογία κάνει άλματα, η σωστή εταιρική προβολή θεωρείται εντελώς αναγκαία. και αναφέρω σωστή, γιατί οι επιχειρήσεις θα πρέπει να λάβουν υπόψιν ότι ο αποδέκτης- το κοινό τους δηλαδή αποτελεί ενα κριτή που έχει μεταξύ άλλων να δει και να αξιολόγηση πάμπολες παρόμοιες επιχειρήσεις, οπότε η σωστή καλαίσθητη και επαγγελματική τοποθέτηση τους στα κοινωνικά μεσα θεωρείται επιτακτική.

Πως προέκυψε η «Butterfly Stories»;
Η Butterfly Stories δημιουργήθηκε στο μυαλό μου όταν στην 1η μου δουλεία 22 ετών, στο ξενοδοχείο Capsis Out of the Blue, οπου είχα μυηθεί στο χώρο της εστίασης, με πάνω απο 4 Α la carte εστιατόρια και κεντρικό εστιατόριο αντιλήφθηκα ότι υπήρχε ενα μεγάλο κενό μεταξύ παροχής υπηρεσιών εστίασης και προβολής εργάστηκα εκεί 3 χρονια και στα 25 μου χρόνια δημιούργησα την Butterfly Stories μια πρωτοπόρα εταιρεία στο χώρο που παρέχει αποκλειστικά ολοκληρωμένες υπηρεσίες προβολής και διαφήμισης για τους χώρους εστίασης. Αυτά τα 7 χρόνια έχουμε εργαστεί σε περισσότερα από 60 projects έχοντας ενεργούς προορισμούς που εξυπηρετούμε την Κρητη, Μύκονο, Σαντορίνη και Κύπρο

Ποιά η σύγχρονη γαστρονομική αντίληψη στο επιχειρείν;
Όσοι εργαζόμαστε στο κομμάτι της εστίασης και γαστρονομίας πιστεύω υπάρχουν πολλά περιθώρια εξέλιξης, όμως τα τελευταία 2 χρόνια φαίνεται να γίνονται κάποιες πιο ολοκληρωμένες δουλείες. Σκοπός είναι ο πελάτης σαν τελικός αποδέκτης να λαμβάνει την επίσκεψη του ως μια ολοκληρωμένη εμπειρία, που αυτό περιλαμβάνει τον χώρο, την προετοιμασία του γεύματος, τα υλικά τις υφές τους καταλόγους τα σουπλά την εταιρική διαδικτυακή προβολή το προσωπικό και όλες τις επιπλέον υπηρεσίες που θα πρέπει να σχεδιαστούν κατάλληλα τείνοντας σε μια ιδιαίτερη, μοναδική εμπειρία.

Ποιά προστιθέμενη αξία, προσδίδουν οι ειδικοί της προβολής στην οικονομία;
Μια συλλογική γαστρονομική ταυτότητα που βιώνει ο επισκέπτης αναβαθμίζει την εικόνα τόσο της επιχείρησης όσο και συνολικά της περιοχής, προσδίδοντας μια ιδιαίτερη εμπειρία, για το νησί, για το τόπο και την γενικότερη οικονομία. Κάθε μεμονωμένη ολοκληρωμένη δουλειά προστίθεται στην συνολική εικόνα της χώρας. Εκεί αποσκοπούν και οι υπηρεσίες μας. Στην εξέλιξη ισχυροποίηση και ανάδειξη της κάθε επιχείρησης προσδίδοντας στο προϊόν της μια προστιθέμενη αξία.

Ποιός ο σχεδιασμός της «Butterfly Stories», στην δεκαετία που διανύουμε;
Από το ξεκίνημα της η Butterfly Stories είχε σκοπό να εξέλιξη τις επιχειρήσεις εστίασης, να ανάδειξη την γαστρονομική ταυτότητα και να συμβάλει σε μια ολιστική ανάπτυξη της. Μένοντας πιστοί στο όραμα μας συνεχώς εξελίσσουμε τις υπηρεσίες προσθέτουμε νέες όπως η υπηρεσία Food styling byButterfly Stories που αποτελεί εξαιρετικά ιδιαίτερη δουλειά αφού αναδεικνύει το κάθε ένα προϊόν στην καλύτερη δυνατή του μορφή! Για τα αμέσως επόμενα χρόνια έχουμε βάλει κάποιους στόχους που θα μπορέσουμε να παρουσιάσουμε πιστεύουμε μέχρι το Σεπτέμβρη.

Πηγή 15o Τεύχος ΚΡΗΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Σχετικά άρθρα

Ξεκινήστε να γράφετε τον όρο αναζήτηση επάνω και πατήστε enter για Αναζήτηση. Πατήστε ESC για ακύρωση.

Επιστροφή επάνω