Συνεργασία ΙΤΕ – Αρχιεπισκοπής

[χρόνος ανάγνωσης 23 δευτερόλεπτα] Τον Σεβασμιώτατο Αρχιεπίσκοπο Κρήτης κ. Ευγένιο και μέλη της τοπικής Εκκλησίας υποδέχτηκε χτες στο Ινστιτούτο Πληροφορικής του ΙΤΕ, ο διευθυντής του ινστιτούτου κ. Δημήτρης Πλεξουσάκης. Στη διάρκεια της επίσκεψης έγιναν παρουσιάσεις για τα σύγχρονα πολιτισμικά πληροφοριακά…













